GROHE øger gæsteoplevelsen på prominente hoteller og kroer
Gennem den seneste tid har flere af landets mest prominente hoteller og kroer landet over set den store værdi i, at præsentere deres gæster for ekstra velvære og luksus.
Det får de med showertoilettet, GROHE Sensia Arena, fra GROHE der forener japansk elegance og minimalisme med tysk kvalitet og holdbarhed – det bedste fra to verdener. Denne kombination fører til et innovativt showertoilet der er fremstillet med hygiejne og velvære i højsædet og som gør toiletoplevelsen til noget særligt. Sensia Arena fra GROHE bidrager med ultimativ hygiejne og komfort og giver dermed en særligt ekstraordinær følelse hos folk der benytter det.
”Vores showertoilet, Sensia Arena, er med sine mange funktioner i høj grad innovativt og fremsynet. Jeg ser det som et værdiskabende supplement for folk der ønsker mere velvære og luksus. Det er ét af fremtidens badeværelseselementer” – Torben Kjærgaard, Salg- og Marketing Manager Danmark & Island GROHE.
Hotel Alexandra i København er det første hotel GROHE vælger at præsentere i denne serie af hoteller og kroer, hvor overnattende gæster har mulighed for, at opleve et GROHE Sensia Arena showertoilet på deres værelse.
Det er tydeligt at showertoilettet hos Hotel Alexandra bidrager til, at de asiatiske gæster kan føle sig godt tilrette i København, ”På Hotel Alexandra har vi igennem de sidste år oplevet flere asiatiske, og især japanske gæster der har interesse for vores danske retro design. Det har været naturligt for at tilpasse gæsteoplevelsen dette marked med hjemmevante faciliteter såsom GROHE Sensia Arena showertoilet." – Jeppe Mühlhausen, Adm. direktør Hotel Alexandra
Du kan se mere om projektet lige her
Du kan se mere om showertoilettet Sensia Arena i den vedlagte brochure.
Ønsker du også at skabe en forbedret gæsteoplevelse? Så kan du kontakte en af GROHEs projektchefer:
Thomas Knudsen
Projektchef Danmark Vest
thomas.knudsen@grohe.com
Henning Lien
Projektchef Danmark Øst
henning.lien@grohe.com