Skræddersy en Alux serviceaftale til netop jeres behov
Sikre dine produkters levetid og forebyg driftsstop med en serviceaftale. Vindforhold, snavs og forurening m.m. påvirker dine produkter og kan bevirke en markant reduceret levetid og medføre driftstop.
Når du indgår en serviceaftale med Alux opnår du er lang række både økonomiske og driftsmæssige fordele. Alux sørger også for at huske de lovpligtige eftersyn.
Skræddersy en serviceaftale til netop jeres produkter og behov
Vi tilpasser altid serviceaftalen netop til jeres behov, ud fra antal, produkt, beliggenhed, brugsmønster osv. Serviceaftaler kan tegnes på alle vore produkter indenfor solafskærmning, tyverisikring og brandsikring.
Grundigt eftersyn der opfylder myndighedskrav
— Servicevagt 24 timer i døgnet
— Gratis telefonsupport
— Hurtig udrykning
— Forlænget levetid på dine Alux produkter
— Servicering og eftersyn efter en fastlagt plan
— Altid originale reservedele
— Dokumentation, der imødekommer myndighedernes krav
— Servicehæfte, der dokumenterer eventuelle fejl og mangler
En fast aftale om serviceeftersyn giver oftest den største fordel ved løsninger, der benyttes hyppigt, og som en virksomhed er afhængig af. Det kan være sikringsgitteret på butiksfacaden eller caféens markiseoverdækning, der har lidt motorstop, er blevet påkørt eller er kørt skæv eksempelvis. For at undgå kundetab, er det vigtigt at få gitteret/markisen til at virke hurtigt, og her står Alux klar til at rykke ud.
Ring til serviceleder Claus Christensen på 87207327 og få et uforpligtende tilbud på en serviceaftale.
Download vores serviceaftaler her, eller se mere på alux.dk