23948sdkhjf
Del siden
Annonce

Konferencen om indretning af fremtidens kontor 2022

Nohrcon sætter fokus på fremtidens kontor og invitere til debat der sætter fokus på, hvordan vi bedst planlægger fremtidens arbejdsplads.

Nohrcon sætter fokus på fremtidens kontor og ser på, hvordan vi bedst muligt udnytter vores bygninger, så de støtter og passer til de aktiviteter, der skal foregå i dem. Der inviteres til debat om kontorindretning, arkitektur, organisationsforandringer og fremtidens arbejdsmarked – og sætter fokus på, hvordan vi bedst planlægger fremtidens arbejdsplads og får mest muligt ud af kvadratmeterne. Vi kommer også til at diskutere, hvad coronavirussens indtog kommer til at betyde for fremtidens kontorarbejde – har den ændret vores arbejdsgange for altid? Eller falder vi tilbage til gamle normer, når tilstanden er normal igen?


Konference om indretning af fremtidens kontor 2022
4. maj 2022, København

OBS: Early-bird pris indtil 8. marts!
Tilmeld 3, betal for 2 indtil 5. april!


Konferencen er en del af Nohrcons temauge om indretning af fremtidens kontor 2022!

3. maj: Studietur til fremtidens kontor

4. maj: Konference om indretning af fremtidens kontor

5. maj: Studietur til DGNB guld-certificerede kontordomiciler
 

På konferencen vil du bl.a. høre om:

Forventninger til erhvervsejendomsmarkedet
– Stor lyst til at investere i fast ejendom og fokus på bæredygtighed

EDC Erhverv Poul Erik Bechs årlige forventningsundersøgelse er udkommet. Undersøgelsen viser, at Danmark fortsat er et attraktivt sted for ejendomsinvesteringer. Desuden er der et stort fokus på bæredygtighed. Men hvordan hænger det sammen med, at flere og flere virksomheder har fået øjnene op for hjemmearbejde? Hvordan kan virksomhederne reorganisere deres kontormiljø, så de bliver tilpasset fremtidens nye strukturer, mønstre og måder at arbejde på? Hvilke slags kontorbygninger er efterspurgt på markedet lige nu?
Ved John Borrisholt, regionsdirektør, partner & bestyrelsesmedlem i EDC Erhverv Poul Erik Bech


Fremtidens indretning: nye workflows og fleksible arbejdsmiljøer

Pandemien har forandret de ansattes arbejdsmønstre for altid. Vi ved nu, at vi kan arbejde alle steder fra. Derfor skal kontoret kunne noget andet og mere end før for at gøre det attraktivt for medarbejderne at møde ind. Virksomhederne kan ikke bare opdatere deres gamle kontorrum, men er nødt til at designe nye, fleksible arbejdsmiljøer. Kontoret skal understøtte det sociale miljø og fællesskabet, som ikke kan genskabes derhjemme. Hvordan skal vi arbejde i fremtiden? Hvordan kan vi designe en attraktiv arbejdsplads og produktiv arbejdsplads, der kan møde de nye behov og forandringer?
Ved Geert Jensen, concept manager, Kinnarps


Praktiske erfaringer med hjemmearbejde og downsizing

Da Codan sidste år skiftede lokaler, skar man samtidig ned til 575 kontorpladser til de 800 medarbejdere. Codan praktiserer nu konceptet work from anywhere, hvor medarbejderne kan arbejde hjemme, på kontoret, i sommerhus, eller hvor nu de synes. Hvordan har Codan navigeret i dette koncept, og hvilke udfordringer har der været undervejs? Hvilke tilbagemeldingerne er medarbejderne kommet med? Kan den fysiske indretning styrke det sociale fællesskab?
Ved Christian Baltzer, CEO, Codan


Nyt samarbejde vil stoppe smittespredning i kontorer

Arkitekter, læger og ventilationsteknikere gik sammen i 2020 i et unikt samarbejde koordineret af Danvak og støttet af Realdania. Samarbejdet skulle i et fælles projekt undersøge, hvordan man i Danmark skal forholde sig til indretning og ventilation i bygninger for at mindske smittespredningen. Det er afgørende, at de forskellige faggrupper taler et fælles sprog og har en fælles viden. Hvordan skal vi i fremtiden indrette arbejdspladser på en moderne og sundere måde, så de bliver mere robuste over for bl.a. COVID-19 og kommende epidemier/pandemier
Ved Claus Andreasson, generalsekretær i Danvak og Mette Dan-Weibel, direktør for sundhed i Norge, Sverige og Danmark, arkitekt MAA, Link arkitektur


SE HELE PROGRAMMET HER:
Konference om indretning af fremtidens kontor 2022


Kåring af Årets Kontorbyggeri 2022
Vær også med til at kåre Årets Kontorbyggeri 2022! Vi vil gerne sætte fokus på dem, som har gjort det ekstra godt - og snart offentliggør vi de nominerede til prisen Årets Kontorbyggeri 2022, hvorefter du vil kunne stemme på dit favoritprojekt. Vinderen afsløres den 24. marts. 

 

Se alle Nohrcons øvrige arrangementer inden for Byggeri og Udbud:
https://nohrcon.dk/

Nohrcon ApS
Ewaldsgade 9
2200 København N
Københavns Kommune
Danmark
CVR nummer: DK30607635

Kontaktperson

PGM
Peter Green Melgaard
Kommunikations- og marketingchef
+45 70201146 pm@nohrcon.com

Send til en kollega

0.047