Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Viborg Kommune
Vindere
Delaftale 1: Kompressionsstrømper - ordregivers fagpersonale tager mål
(15.09.2020)
Reamed A/S
Vilhelmsborgvej 16
7700 Thisted
Delaftale 2: Kompressionsstrømper - leverandøren tager mål
(15.09.2020)
Sahva A/S
Borgervænget 5-7
2100 København Ø
Opdateringer
IV.2.2)
I stedet for:
Dato: 22-06-2020
Time: 12:00
Læses:
Dato: 29-06-2020
Time: 12:00
IV.2.7)
Placering af det tekst, der skal ændres:Dato
I stedet for:
Dato: 22-06-2020
Time: 12:00
Læses:
Dato: 29-06-2020
Time: 12:00
EU-udbud af kompressionsstrømper til Jysk Fællesindkøb
Viborg Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29189846
Postadresse: Prinsens Alle 5
By: Viborg
NUTS-kode: DK
Postnummer: 8800
Land: Danmark
Kontaktperson: Anne Husum Mikkelsen
E-mail: ahmi@viborg.dk
Telefon: +45 21729638
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/129582880.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://viborg.dk/
CVR-nummer: 29189633
By: Skanderborg
NUTS-kode: DK042
Land: Danmark
E-mail: indkobsteamdist@skanderborg.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.skanderborg.dk/udbud
CVR-nummer: 29189714
By: Hinnerup
NUTS-kode: DK042
Land: Danmark
E-mail: indkoeb@favrskov.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.favrskov.dk
CVR-nummer: 29 18 94 55
By: Hadsund
NUTS-kode: DK05
Land: Danmark
E-mail: indkob@mariagerfjord.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.mariagerfjord.dk/udbud
CVR-nummer: 29189463
By: Støvring
NUTS-kode: DK05
Land: Danmark
E-mail: indk@rebild.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.rebild.dk/udbud
CVR-nummer: 29189579
By: Skive
NUTS-kode: DK04
Land: Danmark
E-mail: indkob@skivekommune.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.skive.dk/udbud
CVR-nummer: 29189978
By: Ebeltoft
NUTS-kode: DK042
Land: Danmark
E-mail: indkob@syddjurs.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.syddjurs.dk/udbud
CVR-nummer: 29189986
By: Grenå
NUTS-kode: DK042
Land: Danmark
E-mail: indkoeb@norddjurs.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.norddjurs.dk
CVR-nummer: 29189846
By: Viborg
NUTS-kode: DK04
Land: Danmark
E-mail: indkoeb@viborg.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.viborg.dk/udbud
Del II: Genstand
EU-udbud af kompressionsstrømper til Jysk Fællesindkøb
Udbuddet vedrører indkøb og levering af kompressionsstrømper til borgere med bevilling efter servicelovens § 112 samt ordregivers sygeplejedepoter. Udbuddet er opdelt i 2 delaftaler:
1) Delaftale 1: Kompressionsstrømper - Ordregivers fagpersonale tager mål.
Følgende kommuner deltager i delaftale 1: Favrskov, Mariagerfjord, Norddjurs, Rebild, Skive, Syddjurs og Viborg kommuner.
2) Delaftale 2: Kompressionsstrømper - Leverandøren tager mål.
Skanderborg Kommune.
Delaftale 1: Kompressionsstrømper - Ordregivers fagpersonale tager mål
Delaftale 1: Kompressionsstrømper - Ordregivers fagpersonale tager mål. Følgende kommuner deltager i delaftale 1: Favrskov, Mariagerfjord, Norddjurs, Rebild, Skive, Syddjurs og Viborg kommuner.
Ordregiver har option på at forlænge rammeaftalen i 2 x op til 12 måneder på uændrede vilkår.
Delaftale 2: Kompressionsstrømper - Leverandøren tager mål
Delaftale 2: Kompressionsstrømper - Leverandøren tager mål. Skanderborg Kommune. De tilbudte priser skal være inkl. måltagning og hjemmebesøg i det omfang som er beskrevet i kravspecifikationen.
Ordregiver har option på at forlænge rammeaftalen i 2 x op til 12 måneder på uændrede vilkår.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Tilbudsgiver egenkapital.
Tilbudsgiver skal i det seneste afsluttede regnskabsår, have en positiv egenkapital.
Tilbudsgiver skal angive 2 sammenlignelige referencer, der er udført i løbet af de sidste 3 år.
Ved sammenlignelige referencer forstås, at tilbudsgiver har leveret kropsbårne bevillingsprodukter i henhold til servicelovens § 112 til referencen.
Tilbudsgiver kan kun angive referencer der er igangværende eller afsluttet inden for de sidste 3 år og have haft en samlet årlig omsætning på min. 100 000 DKK pr. reference.
Rammeaftalen omfatter produkter, der er underlagt reglerne for frit valg (servicelovens § 112, stk. 3). De borgere, der anvender produkterne, kan vælge en anden leverandør end leverandøren efter denne rammeaftale, og leverandøren er derfor ikke garanteret en bestemt omsætning efter denne aftale.
Leverandøren er i hele rammeaftalens løbetid forpligtet til at opretholde en erhvervs- og produktansvarsforsikring med en dækningssum på minimum 10 mio. DKK pr. år.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Tilbudsgiver må ikke være omfattet af de obligatoriske udelukkelsesgrunde i udbudslovens § 135, stk. 1-3 og § 136. Derudover må tilbudsgiver ikke være omfattet af de frivillige udelukkelsesgrunde i udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 1-7. Før beslutning om tildeling af rammeaftale vil ordregiver indhente dokumentation for oplysningerne i ESPD, i henhold til udbudslovens § 151, fra den tilbudsgiver, som ordregiver har til hensigt at tildele rammeaftalen.
Ordregiver vil indhente følgende dokumentation:
- Vedr. udelukkelsesgrunde: Gyldig serviceattest eller tilsvarende dokumentation for udenlandske tilbudsgivere, jf. udbudslovens § 153. Serviceattesten må maksimalt være 6 måneder gammel regnet fra tilbudsfristen.
- Vedr. økonomisk og finansiel formåen: Årsregnskab eller uddrag heraf for det seneste afsluttede regnskabsår eller erklæring hvoraf det fremgår, at tilbudsgiver lever op til mindstekrav til økonomisk og finansiel formåen. Krav vedrørende dokumentation af ESPD gælder ligeledes for konsortiedeltagere og støttende virksomheder.
- Vedr. teknisk og/eller faglig formåen: Referencelisten fra ESPD'et betragtes som endelig dokumentation, jf. udbudslovens § 155, nr. 2.
Der skal indsendes vareprøver til brug for den kvalitative evaluering.
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2. juni 2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
1) Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
2) Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
3) Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på 20 000 DKK til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk