Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=270211&B=SOFARTSSTYRELSEN
Udbyder
Søfartsstyrelsen
Opdateringer
Med henblik på at afklare om der er behov for yderligere bestemmelser og regulering i den udbudte udkast til kontrakt har Søfartsstyrelsen i overensstemmelse med udbudsbetingelsernes afsnit 8.2 indtil videre besluttet at annullere udbuddet af ydelsen med henblik på at afvente en afklaring af disse forhold.
Radio Medical - Genudbud
Søfartsstyrelsen
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29831610
Postadresse: Caspar Brands Plads 9
By: Korsør
NUTS-kode: DK
Postnummer: 4220
Land: Danmark
Kontaktperson: Signe Jenny Bengtson
E-mail: SJB@dma.dk
Telefon: +45 72196087
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.soefartsstyrelsen.dk/
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/355468
Del II: Genstand
Radio Medical - Genudbud
Radio Medical skal bl.a. yde døgndækkende telemedicinsk rådgivning til søfarende, fiskere samt visse kategorier af personer på Dansk indregistrerede skibe, samt udenlandske flagstaters skibe. Samt ved behov yde lægelig bistand til passagerer inden for rammerne af gældende sundhedslovgivning.
Leverandøren skal samarbejde med Søfartsstyrelsen i alle spørgsmål, der har med evaluering og videreudvikling af det maritime sundhedsvæsen at gøre. Leverandøren skal samarbejde med Den Maritime Havarikommission i alle sager, der har med opklaring af hændelser vedrørende sygdomsforløb på skibene at gøre.
Radio Medical skal bl.a. yde døgndækkende telemedicinsk rådgivning til søfarende, fiskere samt visse kategorier af personer på Dansk indregistrerede skibe, samt udenlandske flagstaters skibe. Samt ved behov yde lægelig bistand til passagerer inden for rammerne af gældende sundhedslovgivning.
Aftalen indeholder option på 2 x 12 måneders forlængelse.
Mulighed for forlængelse på uændrede vilkår af 2 x 12 måneder.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Det er et krav at der foreligger gyldig autorisation for de læger der tilknyttes Radio Medical funktionen.
Det er et krav at tilbudsgiver har en positiv soliditetsgrad.
Tilbudsgiver skal sammen med sit tilbud indsende tre (3) CV'er på det udvalgte personale til varetagelse af Radio Medical funktionen. Evalueringen af CV'er er nærmere beskrevet i udbudsbetingelserne pkt. 6.
Pågældende personale skal være registreret i autorisationsregistret v. Styrelsen for patientsikkerhed senest d. 15. juni 2020.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagevejledning-0
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v., gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over ikke at være blevet udvalgt, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.
I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen.
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4.
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk