Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=266505&B=REGIONNORD
Udbyder
Region Nordjylland
Vindere
Anti-embolistrømper
(02.11.2021)
Simonsen & Weel A/S
Vejlegårdsvej 59
2665 Vallensbæk Strand
Kompressionsstrømper
(02.11.2021)
Essity Denmark A/S
Gydevang 33
3450 Allerød
Opdateringer
IV.2.2)
I stedet for:
Dato: 02-07-2020
Time: 12:00
Læses:
Dato: 06-07-2020
Time: 12:00
OBS! Alle dokumenter for samtlige delkontrakter findes under mappen for Delkontrakt 1.
Anti-emboli- og kompressionsstrømper
Region Nordjylland
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29190941
Postadresse: Niels Bohrs Vej 30
By: Aalborg Ø
NUTS-kode: DK05 Nordjylland
Postnummer: 9220
Land: Danmark
Kontaktperson: Mia Jørgensen
E-mail: mia.joergensen@rn.dk
Telefon: +45 21581567
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://rn.dk/om-region-nordjylland/licitationer-og-udbud
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/252785
Postadresse: Skottenborg 26
By: Viborg
NUTS-kode: DK04 Midtjylland
Postnummer: 8800
Land: Danmark
Kontaktperson: Mia Jørgensen
E-mail: mia.joergensen@rn.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.rm.dk/
Postadresse: Alleen 15
By: Sorø
NUTS-kode: DK02 Sjælland
Postnummer: 4180
Land: Danmark
Kontaktperson: Mia Jørgensen
E-mail: mia.joergensen@rn.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.regionsjaelland.dk/Sider/default.aspx
Postadresse: Kongens Vænge 2
By: Hillerød
NUTS-kode: DK01 Hovedstaden
Postnummer: 3400
Land: Danmark
Kontaktperson: Mia Jørgensen
E-mail: mia.joergensen@rn.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.regionh.dk/
Del II: Genstand
Anti-emboli- og kompressionsstrømper
Udbuddet er et fælles udbud, der vedrører ordregivers indkøb af Anti-emboli- og kompressionsstrømper til Region Nordjylland, Region Midtjylland, Region Sjælland og Region Hovedstaden. Udbuddet gennemføres som et offentligt udbud, der består af en rammeaftale, og er opdelt i 3 delkontrakter.
OBS! Alle dokumenter for samtlige delkontrakter findes under mappen for delkontrakt 1.
— Delkontrakt 1. Anti-emboli- og kompressionsstrømper
— Delkontrakt 2. Kompressionsstrømper
— Delkontrakt 3. Kompressionsstrømper (DVT/høj stivhed - klasse 2 & 3).
Anti-embolistrømper
Delkontrakt 1 vedrører indkøb af anti-emboli strømper.
Kompressionsstrømper
Delkontrakt 2 vedrører indkøb af kompressionsstrømper.
Kompressionsstrømper (DVT/høj stivhed - klasse 2 & 3)
Delkontrakt 3 vedrører indkøb af kompressionsstrømper med høj stivhed, klasse 2 og 3.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
De udelukkelsesgrunde, der finder anvendelse i udbuddet, er de obligatoriske udelukkelsesgrunde, der nævnes i udbudslovens § § 135 og 136.
Det bemærkes, at en tilbudsgiver, der har ubetalt forfalden gæld til offentlige myndigheder vedrørende skatter, afgifter eller bidrag til sociale sikringsordninger, alene vil blive udelukket på denne baggrund, hvis denne gæld er på 100 000 DKK eller derover.
Der gælder særlige vilkår inde for følgende områder:
— Socialt ansvar (Der henvises til kontraktens pkt. 18)
— Mærkning, miljø og indholdsstoffer (Der henvises til kontraktens pkt. 6.2 og pkt. 6.4).
Herudover henvises til udbudsbetingelserne pkt. 11.7.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
OBS! Alle dokumenter for samtlige delkontrakter findes under mappen for delkontrakt 1.
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
Klage over udbud eller beslutninger omfattet af udbudslovens afsnit II eller III skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen.
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. udbudslovens § 171, stk. 4
Der henvises i øvrigt til Klagenævnet for Udbuds klagevejledning https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/klagevejledning/
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk