23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2015/S 113-204247
Offentliggjort
15.06.2015
Udbudstype
Offentligt udbud

Udbyder

Køge Kommune

Vindere

EU udbud brystproteser

(14.10.2015)
Forssling & Co. A/S
Industrivej 1
4180 Sorø

EU udbud brystproteser


Køge Kommune

Udbudsbekendtgørelse

Varer

Direktiv 2004/18/EF

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn, adresser og kontaktpunkt(er)

Køge Kommune
99999999
Torvet 1
Att: Pia Blak
4600 Køge
DANMARK
Telefon: +45 56672129
Mailadresse: pia.blak@koege.dk

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse for den ordregivende myndighed: http://www.koege.dk

Internetadresse for køberprofilen: http://eu.eu-supply.com/ctm/Supplier/CompanyInformation/Index/194986

Elektronisk adgang til oplysninger: http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=133441&B=FUS

Elektronisk indsendelse af bud og ansøgninger om deltagelse: http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=133441&B=FUS

Yderligere oplysninger fås her: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)

Specifikationer og yderligere dokumenter (herunder dokumenter vedrørende den konkurrenceprægede dialog og et dynamisk indkøbssystem) fås her: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)

Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)

I.2) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.3) Hovedaktivitet
Sundhed
I.4) Kontrakt indgås på andre ordregivende myndigheders vegne

Den ordregivende myndighed indkøber på andre ordregivende myndigheders vegne: ja

Faxe Kommune
Frederiksgade 9
4690 Haslev
DANMARK

Greve Kommune
Rådhusholmen 10
2670 Greve
DANMARK

Guldborgsund Kommune
Parkvej 37
4800 Guldborgsund
DANMARK

Holbæk Kommune
Kanalstræde 2
4300 Holbæk
DANMARK

Lejre Kommune
Lejrevej 15
4320 Lejre
DANMARK

Køge Kommune
Torvet 1
4600 Køge
DANMARK

Odsherred Kommune
Nyvej 22
4573 Højby
DANMARK

Roskilde Kommune
Rådhusbuen 1
4000 Roskilde
DANMARK

Ringsted Kommune
Sct Bendtsgade 1
4100 Ringsted
DANMARK

Slagelse Kommune
Rådhuspladsen 11
4200 Slagelse
DANMARK

Solrød Kommune
Solrød Center 1
2680 Solrød Strand
DANMARK

Stevns Kommune
Hovedgaden 46
4652 Hårlev
DANMARK

Sorø Kommune
Rådhusvej 8
4180 Sorø
DANMARK

Vordingborg Kommune
Valdemarsgade 43
4760 Vordingborg
DANMARK

Næstved Kommune
Rådmandshaven 20
4700 Næstved
DANMARK

Kalundborg Kommune
Holbækvej 141B
4400 Kalundborg
DANMARK

 

Del II: Kontraktens genstand

II.1) Beskrivelse
II.1.1) Den ordregivende myndigheds betegnelse for kontrakten:
EU udbud brystproteser.
II.1.2) Kontrakttype og leverings- eller udførelsessted for bygge/anlægsarbejdet, varerne eller tjenesteydelserne
Varer
Indkøb
Hovedleverings- eller hovedudførelsessted for bygge- eller anlægsarbejde, varer eller tjenesteydelser: N/A.

NUTS-kode DK02

II.1.3) Oplysninger om offentlig kontrakt, rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
Bekendtgørelsen vedrører udarbejdelse af en rammeaftale
II.1.4) Oplysninger om rammeaftale
Rammeaftale med en enkelt aktør

Rammeaftalens varighed

Varighed i år: 4

Anslået samlet værdi af indkøbene i hele rammeaftalens løbetid

Anslået værdi eksklusive moms: 500 000 DKK
II.1.5) Kort beskrivelse af kontrakten eller indkøbet/indkøbene
Fællesudbud Sjælland ønsker at udbyde brystproteser.
II.1.6) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

33184400, 33184410, 33184420

II.1.7) Oplysninger om WTO-aftalen om offentlige indkøb
Dette udbud er omfattet af WTO-aftalen om offentlige indkøb: ja
II.1.8) Delaftaler
Kontrakten er opdelt i delaftaler: ja
Der kan afgives bud på en eller flere delaftaler
II.1.9) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2) Kontraktens mængde eller omfang
II.2.1) Samlet mængde eller omfang:
Jf. tilbudslisten er tidligere forbrug bekendtgjort.
II.2.2) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af disse optioner: Kontrakten er på 4 år uden optioner.
II.2.3) Oplysninger om forlængelse
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.3) Kontraktens varighed eller frist for dens opfyldelse
Varighed i måneder: 048 (fra tildeling af kontrakten)

Oplysninger om delaftaler

Delaftale nr.: 1Betegnelse: Delområde 1 Brystproteser
1) Kort beskrivelse
Delområde 1 Deldækker Solrød Kommune, Greve Kommune, Stevns Kommune, Køge Kommune, Fakse Kommune samt Roskilde Kommune.
2) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

33184400, 33184410, 33184420

3) Mængde eller omfang
Jf. tilbudslisten.
Anslået værdi eksklusive moms: 125 000 DKK
4) Oplysning om anden dato for varighed af kontrakten eller for start/færdiggørelse
Varighed i måneder: 48 (fra tildeling af kontrakten)
5) Yderligere oplysninger om delaftaler
Delaftale nr.: 2Betegnelse: Delområde 2 Brystproteser
1) Kort beskrivelse
Delområde 2 dækker Vordingborg Kommune og Guldborgsund Kommune.
2) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

33184400, 33184410, 33184420

3) Mængde eller omfang
Jf. tilbudslisten.
Anslået værdi eksklusive moms: 125 000 DKK
4) Oplysning om anden dato for varighed af kontrakten eller for start/færdiggørelse
Varighed i måneder: 48 (fra tildeling af kontrakten)
5) Yderligere oplysninger om delaftaler
Delaftale nr.: 3Betegnelse: Delområde 3 Brystproteser
1) Kort beskrivelse
Delområde 3 dækker Slagelse Kommune, Sorø Kommune, Ringsted Kommune samt Næstved Kommune.
2) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

33184400, 33184410, 33184420

3) Mængde eller omfang
Jf. tilbudslisten.
Anslået værdi eksklusive moms: 125 000 DKK
4) Oplysning om anden dato for varighed af kontrakten eller for start/færdiggørelse
Varighed i måneder: 48 (fra tildeling af kontrakten)
5) Yderligere oplysninger om delaftaler
Delaftale nr.: 4Betegnelse: Delområde 4 Brystproteser
1) Kort beskrivelse
Delområde 4 dækker Odsherred Kommune, Holbæk Kommune, Lejre Kommune samt Kalundborg Kommune.
2) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

33184400, 33184410, 33184420

3) Mængde eller omfang
Anslået værdi eksklusive moms: 125 000 DKK
4) Oplysning om anden dato for varighed af kontrakten eller for start/færdiggørelse
Varighed i måneder: 48 (fra tildeling af kontrakten)
5) Yderligere oplysninger om delaftaler

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Kontraktbetingelser
III.1.1) Sikkerhedsstillelse og garantier, som forlanges:
Der forlanges ikke sikkerhedsstillelse eller garantier.
III.1.2) De vigtigste finansierings- og betalingsvilkår og/eller henvisning til relevante bestemmelser herom:
Jf. rammeaftalen.
III.1.3) Retlig form, som kræves af den sammenslutning af økonomiske aktører, ordren tildeles:
Jf. rammeaftalen.
III.1.4) Andre særlige vilkår
Der gælder særlige vilkår for opfyldelse af kontrakten: nej
III.2) Betingelser for deltagelse
III.2.1) De økonomiske aktørers personlige forhold, herunder krav om optagelse i erhvervs- eller handelsregister
Oplysninger og formaliteter, som er nødvendige for at vurdere, om kravene er opfyldt: Oplysninger og formaliteter, som er nødvendige for at vurdere, om kravene er opfyldt:
Udfyldt og underskrevet tro og love-erklæring (bilag 1) om, i hvilket omfang tilbudsgiver har ubetalt forfalden gæld til det offentlige (jf. Finansministeriets lovbekendtgørelse nr. 334 af 13.5.1997), og som opfylder udbudsdirektivets artikel 45.
III.2.2) Økonomisk og finansiel kapacitet
Oplysninger og formaliteter, som er nødvendige for at vurdere, om kravene er opfyldt: Nøgletal for de sidste regnskabsår skal angives.
III.2.3) Teknisk kapacitet
Oplysninger og formaliteter, som er nødvendige for at vurdere, om kravene er opfyldt:
Der skal medsendes oversigt over referencer for de sidste 2 år.
III.2.4) Oplysning om reserverede kontrakter
III.3) Specifikke vilkår for tjenesteydelseskontrakter
III.3.1) Oplysninger om en bestemt profession
Udførelse af tjenesteydelsen er forbeholdt en bestemt profession: nej
III.3.2) Medarbejdere, der skal udføre tjenesteydelsen
Juridiske personer bør anføre navne på og faglige kvalifikationer for de medarbejdere, der skal udføre tjenesteydelsen: nej

Del IV: Procedure

IV.1) Type procedure
IV.1.1) Type procedure
Offentlig
IV.1.2) Grænse for, hvor mange økonomiske aktører der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
IV.1.3) Reduktion af antallet af økonomiske aktører under forhandlingerne eller dialogen
IV.2) Tildelingskriterier
IV.2.1) Tildelingskriterier
Laveste pris
IV.2.2) Oplysninger om elektronisk auktion
Der vil blive anvendt elektronisk auktion:: nej
IV.3) Administrative oplysninger
IV.3.1) Sagsnummer hos den ordregivende myndighed:
2014-103934
IV.3.2) Har der været tidligere offentliggørelse(r) om samme kontrakt?

Vejledende forhåndsmeddelelse

Bekendtgørelsens nummer i EUT: 2015/S 47-080593 af 7.3.2015

IV.3.3) Vilkår for adgang til specifikationer og yderligere dokumenter eller beskrivende dokumenter
Skal der betales for dokumenterne?: nej
IV.3.4) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
18.8.2015 - 12:00
IV.3.5) Dato for afsendelse til udvalgte kandidater af opfordringer til at afgive bud eller at deltage
IV.3.6) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
dansk.
IV.3.7) Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud
Varighed i måneder: 006 (fra den anførte dato for modtagelse af bud)
IV.3.8) Åbning af bud
Der må være personer til stede under åbningen af bud: nej

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om gentagelse
Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: nej
VI.2) Oplysninger om EU-midler
Kontrakten vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
VI.3) Yderligere oplysninger
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne

Klagenævnet for Udbud
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
2100 København Ø
DANMARK
Mailadresse: kluf@rst.dk
Telefon: +45 35291095

VI.4.2) Indgivelse af klager
Præcise oplysninger om klagefrist(er): Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til lov nr. 492 af 12.5.2010, ændret ved lov nr. 511 af 27.5.2013 om håndhævelse af udbudsreglerne m.v. gælder følgende frister for indgivelse af klage: klager til Klagenævnet for Udbud skal være indgivet inden 45 dage efter offentliggørelse af bekendtgørelse om indgået kontrakt, jf. lovens § 7, stk. 2. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor offentliggørelse er sket. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 3, stk.1. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
VI.4.3) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om indgivelse af klager

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
DANMARK
Mailadresse: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
10.6.2015

Send til en kollega

0.046