Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=272840&B=ODSHERRED
Udbyder
Odsherred Kommune
Opdateringer
Ordregiver vurderer, at udbuddet ikke vil medført et tilstrækkelig bredt konkurrencefelt, hvorved ordregiver har annulleret udbuddet.
Ordregiver antager at den manglende konkurrence kan tillægges Covid-19.
Praktisk hjælp til visiterede borger
Odsherred Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29188459
Postadresse: Nyvej 22
By: Højby
NUTS-kode: DK022 Vest- og Sydsjælland
Postnummer: 4573
Land: Danmark
Kontaktperson: Mikael Horte
E-mail: mijho@odsherred.dk
Telefon: +45 59666650
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.odsherred.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/194236
Del II: Genstand
Praktisk hjælp til visiterede borger
Rengøring og anden praktisk hjælp til visiterede borger i Odsherred Kommune.
Udbuddet gennemføres som et Indkøb af sociale og andre specifikke tjenesteydelser over tærskelværdien jf. afsnit III, kap. 16 i udbudsloven.
Jf. § 186 vælger Odsherred Kommune er gennemføre indkøbet, som en offentligt udbud, med mulighed for forhandling. Odsherred Kommunens mulighed for forhandlinger, følger de samme vilkår som fremgår af § 62, stk. 2 og § 64, stk. 1, 4. pkt.
Da opgavens karakter er hjemmehørende under afsnit III, vælger Odsherred Kommune at gennemføre udbuddet som offentligt udbud (§ 56-57), hvorved der ikke begrænses i antallet af mulige tilbudsgiver. På baggrund af de modtaget tilbud, kan Odsherred Kommune, vælge enten at indgå forhandling med alle de tilbudsgiver der har afgivet konditionsmæssige tilbud, eller at tildele kontrakt, uden forhandling, til de vindende tilbudsgivere jf. den opstillede evalueringsmodel.
Odsherred Kommune
Rengøring og anden praktisk hjælp til visiterede borger i Odsherred Kommune.
Udbuddet gennemføres som et Indkøb af sociale og andre specifikke tjenesteydelser over tærskelværdien jf. afsnit III, kap. 16 i udbudsloven.
Jf. § 186 vælger Odsherred Kommune er gennemføre indkøbet, som en offentligt udbud, med mulighed for forhandling. Odsherred Kommunens mulighed for forhandlinger, følger de samme vilkår som fremgår af § 62, stk. 2 og § 64, stk. 1, 4. pkt.
Da opgavens karakter er hjemmehørende under afsnit III, vælger Odsherred Kommune at gennemføre udbuddet som offentligt udbud (§ 56-57), hvorved der ikke begrænses i antallet af mulige tilbudsgiver. På baggrund af de modtaget tilbud, kan Odsherred Kommune, vælge enten at indgå forhandling med alle de tilbudsgiver der har afgivet konditionsmæssige tilbud, eller at tildele kontrakt, uden forhandling, til de vindende tilbudsgivere jf. den opstillede evalueringsmodel.
Den fulde beskrivelse af tildelingskriterierne fremgår af udbudsbetingelserne.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Ingen alle tilbudsgiver kan afgive tilbud. Udbuddet gennemføres som et afsnit III udbud, hvor der anvendes offentligt udbud med forhandling.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagevejledning-0
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v., gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over ikke at være blevet udvalgt, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.
I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen.
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4.
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk