Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
https://www.ethics.dk/ethics/eo#/c3c09d07-dead-42ba-86d4-ebf756c3a20c/publicMaterial
Udbyder
Fredericia Kommune
Vindere
Rammeaftale på levering af kompressionsstrømper til Fredericia Kommune og Middelfart Kommune
(19.10.2020)
ReaMed A/S
7700 Thisted
Opdateringer
IV.2.2)
Placering af det tekst, der skal ændres:Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
I stedet for:
Dato: 15-07-2020
Time: 12:00
Læses:
Dato: 17-07-2020
Time: 12:00
IV.2.7)
Placering af det tekst, der skal ændres:Betingelser for åbning af bud
I stedet for:
Dato: 15-07-2020
Time: 12:01
Læses:
Dato: 17-07-2020
Time: 12:01
Yderligere oplysninger
Udbudsbetingelserne pkt. 4. Tidsplan. Tilbudsfristen ændres fra 15. juli 2020 kl. 12.00 til 17. juli 2020 kl. 12.00.
Levering af kompressionsstrømper til Middelfart Kommune og Fredericia Kommune - genudbud
Fredericia Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 69116418
Postadresse: Gothersgade 20
By: Fredericia
NUTS-kode: DK DANMARK
Postnummer: 7000
Land: Danmark
Kontaktperson: Mette Tietze Bech Poulsen
E-mail: mette.b.poulsen@fredericia.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/c3c09d07-dead-42ba-86d4-ebf756c3a20c/homepage
CVR-nummer: 29189684
Postadresse: Nytorv 9
By: Middelfart
NUTS-kode: DK DANMARK
Postnummer: 5500
Land: Danmark
E-mail: mette.b.poulsen@fredericia.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/42c7f907-8efd-4442-af69-a8337afc6601/homepage
Internetadresse for køberprofilen: www.middelfart.dk
Del II: Genstand
Levering af kompressionsstrømper til Middelfart Kommune og Fredericia Kommune - genudbud
Udbuddet vedrører indkøb af kompressionstrømper inklusiv armstrømper og handsker til borgere i Middelfart Kommune og Fredericia Kommune.
Udbuddet vedrører indkøb af kompressionstrømper inklusiv armstrømper og handsker til borgere i Middelfart Kommune og Fredericia Kommune.
Udbuddet er ikke delt op i delaftaler, da det vurderes mest hensigtsmæssigt at holde aftalen samlet.
Hjælpemiddel til af- og påtagning er alene udbudt som et frivilligt sortiment, hvorfor ordregiver kan vælge at købe dette ved vindende leverandør eller ej.
Ordregivere vil dette udbud anvende alle de frivillige udelukkelsesgrunde i udbudslovens § 137. Der henvises i øvrigt til udbudsbetingelsernes afsnit 6.
Baseret det på det historiske forbrug og justeret for forventninger til fremtidige ændringer i forbrugsmønstre forventes det, at den årlige omsætning vil samlet være 1.85 mio. DKK. Den i felt II.1.5) oplyste værdi er således udtryk for den maksimalt forventede omsætning i hele kontraktperioden. Intervallet er ordregivers bedste estimat på udbudstidspunktet, men kan dog ændres i såvel op- som nedadgående retning.
Dette udbud gennemføres af Fredericia Kommune på vegne af Middelfart Kommune og Fredericia Kommune. Begge kommuner er at betragte som ordregivere, og de vil hver især indgå en selvstændig kontrakt med den vindende tilbudsgiver på baggrund af udbuddet.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Årlig omsætning af kropsbårne og/eller engangshjælpemidler, bevilget under servicelovens § 112 på sammenlagt minimum 1 000 000 DKK for hvert af de sidste 2 år (eks. 2018 og 2019 eller 2017/2018 og 2018/2019).
Erhvervs- og produktansvarsforsikring med en dækningssum på minimum 10 mio. DKK pr. år.
- Minimum 1 000 000 DKK for hvert af de sidste 2 år på årlig omsætning
- Minimum 10 000 000 DKK i dækningssum pr. år for erhvervs- og produktansvarsforsikring.
-
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Tilbudsgiver skal derudover bekræfte, at tilbudsgiver ikke er omfattet af følgende udelukkelsesgrunde,
Jf. udbudslovens § 137:
— At tilbudsgiveren har tilsidesat gældende forpligtelser inden for det miljø-, social- eller arbejdsretlige område i henhold til EU-retten, national lovgivning, kollektive aftaler eller de miljø-, social- eller arbejdsretlige forpligtelser, der er afledt af konventionerne, der er nævnt i bilag X til Europa-Parlamentets og Rådets direktiv 2014/24/EU af 26. februar 2014 om offentlige udbud og om ophævelse af direktiv 2004/18/EF (EU-Tidende 2014, nr. L 94, side 65), eller er omfattet af retsakter, der vedtages af Europa-Kommissionen i medfør af direktivets artikel 57, stk. 4, jf. artikel 88.
— At tilbudsgiveren er erklæret konkurs eller er under insolvens- eller likvidationsbehandling, hvis dennes aktiver administreres af en kurator eller af retten, hvis denne er under tvangsakkord, hvis dennes erhvervsvirksomhed er blevet indstillet eller denne befinder sig i en lignende situation i henhold til en tilsvarende procedure, der er fastsat i national lovgivning, hvor ansøgeren eller tilbudsgiveren er hjemhørende.
— At tilbudsgiveren i forbindelse med udøvelsen af sit erhverv har begået alvorlige forsømmelser, der sår tvivl om ansøgerens eller tilbudsgiverens integritet.
— At tilbudsgiveren har indgået en aftale med andre økonomiske aktører med henblik på konkurrencefordrejning.
— At tilbudsgiveren væsentligt har misligholdt en tidligere offentlig kontrakt, kontrakt med en forsyningsvirksomhed eller koncessionskontrakt og misligholdelsen har medført den pågældende kontrakts ophævelse eller en lignende sanktion.
— At tilbudsgiveren uretmæssigt har forsøgt at påvirke ordregiverens beslutningsproces, hvis ansøgeren eller tilbudsgiveren har fået fortrolige oplysninger, der kan give dem uretmæssige.
Fordele i forbindelse med udbudsproceduren, eller såfremt ansøgeren eller tilbudsgiveren groft uagtsomt har givet vildledende oplysninger, der kan have væsentlig indflydelse på beslutninger.
Vedrørende udelukkelse, vurdering af minimumskravene til egnethed, udvælgelse eller tildeling af kontrakt, eller
— At tilbudsgiveren har ubetalt forfalden gæld på under 100 000 DKK til offentlige myndigheder vedrørende skatter, afgifter eller bidrag til sociale sikringsordninger i henhold til dansk lovgivning eller lovgivning i det land, hvor ansøgeren eller tilbudsgiveren er etableret.
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: www.kfst.dk