Produkter til Radiologisk indovaskulær intervention
Region Midtjylland
Vejledende forhåndsmeddelelse
Direktiv 2004/18/EF
Del I: Ordregivende myndighed
I.1) Navn, adresser og kontaktpunkt(er)
I.2) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.3) Hovedaktivitet
Sundhed
I.4) Kontrakt indgås på andre ordregivende myndigheders vegne
Den ordregivende myndighed indkøber på andre ordregivende myndigheders vegne: nej
Del II.B: Kontraktens genstand (Varer eller tjenesteydelser)
II.1) Den ordregivende myndigheds betegnelse for kontrakten:
Produkter til Radiologisk indovaskulær intervention.
II.2) Kontrakttype og leverings- eller udførelsessted
II.3) Oplysninger om rammeaftale
II.4) Kort beskrivelse af arten og mængden eller værdien af varerne eller tjenesteydelserne:
Rammeaftalerne forventes at ville omfatte levering af produkter til radiologisk indovaskulær intervention og forventeligt også undervisning.
Yderligere informationer om høringsmaterialet ligger på ordregivers hjemmeside:
www.udbud.rm.dk
Delaftaler
Kontrakten er opdelt i delaftaler: ja
II.5) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)
II.6) Planlagt startdato for tildelingsprocedurerne
II.7) Oplysninger om WTO-aftalen om offentlige indkøb
II.8) Yderligere oplysninger:
Vi indbyder alle potentielle tilbudsgivere til at gennemgå det offentliggjorte materiale, og vil gerne invitere til et høringsmøde den 1. eller 2.7.2015. Ordregiver har planlagt, at afholde individuelle høringsmøder med de potentielle tilbudsgivere, som tilmelder sig. Ordregiver fastsætter, efter tilmeldingsfristens udløb, en plan for mødernes forløb og melder herefter tilbage til tilbudsgiverne om mødetidspunkt og sted. Møderne vil foregå i regionshuset på Olof Palmes Allé 15, Aarhus Nord, læs mere om tilmeldingsfrist mm. nedenfor.
Har tilbudsgiver ikke mulighed for at deltage ved et høringsmøde, er der også mulighed for at fremsende skriftligt høringssvar.
Høringsmaterialet kan downloades på følgende hjemmeside: www.udbud.rm.dk
Tilmelding til Høringsmøder bedes senest den 26.5.2015 sendes til anette.christiansen@stab.rm.dk
Skriftlige høringssvar bedes fremsendt til: anette.christiansen@stab.rm.dk
Angiv venligst i emnefeltet: »Høring af produkter til Radiologisk endovaskulær intervention«
Skriftlige høringssvar skal være regionen i hænde senest torsdag den 2. juli, kl. 14:00.
Oplysninger om delaftaler
Den ordregivende myndigheds betegnelse for kontrakten:Delaftale nr.: 1Betegnelse: Produkter til Radiologisk endovaskulær intervention
1) Kort beskrivelse:
Rammeaftalerne forventes at ville omfatte levering af produkter til radiologisk indovaskulær intervention og forventeligt også undervisning.
Yderligere informationer om høringsmaterialet ligger på ordregivers hjemmeside: www.udbud.rm.dk
2) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)
5) Yderligere oplysninger om delaftaler:
Vi indbyder alle potentielle tilbudsgivere til at gennemgå det offentliggjorte materiale, og vil gerne invitere til et høringsmøde den 1. eller 2.7.2015. Ordregiver har planlagt, at afholde individuelle høringsmøder med de potentielle tilbudsgivere, som tilmelder sig. Ordregiver fastsætter, efter tilmeldingsfristens udløb, en plan for mødernes forløb og melder herefter tilbage til tilbudsgiverne om mødetidspunkt og sted. Møderne vil foregå i regionshuset på Olof Palmes Allé 15, Aarhus Nord, læs mere om tilmeldingsfrist mm. nedenfor.
Har tilbudsgiver ikke mulighed for at deltage ved et høringsmøde, er der også mulighed for at fremsende skriftligt høringssvar.
Høringsmaterialet kan downloades på følgende hjemmeside: www.udbud.rm.dk
Tilmelding til Høringsmøder bedes senest den 26.5.2015 sendes til anette.christiansen@stab.rm.dk
Skriftlige høringssvar bedes fremsendt til: anette.christiansen@stab.rm.dk
Angiv venligst i emnefeltet: »Høring af produkter til Radiologisk endovaskulær intervention«
Skriftlige høringssvar skal være regionen i hænde senest torsdag den 2. juli, kl. 14:00.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
III.1) Kontraktbetingelser
III.1.1) De vigtigste finansierings- og betalingsvilkår og/eller henvisning til relevante bestemmelser herom:
III.2) Betingelser for deltagelse
III.2.1) Oplysning om reserverede kontrakter
Del VI: Supplerende oplysninger
VI.1) Oplysninger om EU-midler
Kontrakten vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
VI.2) Yderligere oplysninger:
VI.3) Oplysninger om den generelle lovramme
VI.4) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
12.6.2015