Fakta om udbudet
Udbyder
Haderslev Kommune
Vindere
Drift af Hiort Lorenzen plejecenter i perioden 2021-2025
(08.01.2021)
Haderslev Kommune
Gåskærgade 26-28
6100 Haderslev
Opdateringer
1.9.4.
I stedet for:
Nøgletal:
- Mindstekrav til leverandørens resultat før skat: skal være positiv for hver af de 3 senest afsluttede regnskabsår.
- Mindstekrav til soliditetsgrad: 10 % i gennemsnit over de seneste 3 afsluttede regnskabsår.
- Mindstekrav til leverandørens egenkapital: skal være positiv for det senest afsluttede regnskabsår samt i gennemsnit over de seneste 3 afsluttede regnskabsår.
Læses:
Leverandøren skal oplyse nøgletal for de seneste 3 afsluttede regnskabsår.
Nøgletal:
- Mindstekrav til leverandørens resultat før skat: Krav slettet jf. rettelsesblad af 23. juni 2020
- Mindstekrav til soliditetsgrad: 10 % i gennemsnit over de seneste 3 afsluttede regnskabsår
- Mindstekrav til leverandørens egenkapital: skal være positiv for det senest afsluttede regnskabsår samt i gennemsnit over de seneste 3 afsluttede regnskabsår.
Yderligere oplysninger
Krav til leveandørens resultat før skat er fjernet. Øvrige mindstekrav om økonomisk formået opretholdes.
Del III
Placering af det tekst, der skal ændres:III.1.4
I stedet for:
Leverandøren skal udfylde udbudsbilag C referenceliste over sammenlignelige leverancer indenfor de seneste 3 år med beskrivelse af leverancerne, angivelse af kontaktpersoner. Leverandør skal beskrive virksomheds relevante referencer for lignende opgaver udført indenfor de seneste 3 år regnet fra offentlig. af nærværende betingelser for prækval.
Læses:
Leverandøren skal udfylde udbudsbilag D referenceliste over sammenlignelige leverancer indenfor de seneste 3 år med beskrivelse af leverancerne, angivelse af kontaktpersoner. Leverandør skal beskrive virksomheds relevante referencer for lignende opgaver udført indenfor de seneste 3 år regnet fra offentlig. af nærværende betingelser for prækval.
Drift af Hiort Lorenzen Plejecenter i perioden 2021-2025
Haderslev Kommune
Sociale og andre specifikke tjenesteydelser – forsyningsvirksomhed
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende enhed
CVR-nummer: 29189757
Postadresse: Gåskærgade 26-28
By: Haderslev
NUTS-kode: DK032 Sydjylland
Postnummer: 6100
Land: Danmark
Kontaktperson: Majbritt Frødstrup
E-mail: mare@haderslev.dk
Telefon: +45 21621870
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.haderslev.dk/
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/337815
Del II: Genstand
Drift af Hiort Lorenzen Plejecenter i perioden 2021-2025
Driften omfatter personlig pleje og praktisk hjælp jf. servicelovens § 83, sundhedslovsydelser og madservice alle årets 365 dage.
Alle pladser på Hiort Lorenzen Plejecenter er almindelige plejecenterpladser.
I forbindelse med gennemførelse af udbudsprocessen vil Haderslev Kommune afgive kontrolbud.
Driften omfatter personlig pleje og praktisk hjælp jf. servicelovens § 83, sundhedslovsydelser og madservice alle årets 365 dage.
Alle pladser på Hiort Lorenzen Plejecenter er almindelige plejecenterpladser.
I forbindelse med gennemførelse af udbudsprocessen vil Haderslev Kommune afgive kontrolbud.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Mindstekrav: Leverandør resultat før skat skal være positiv for hver af de 3 senest afslut. regnskabsår. Leverandørs soliditetsgr. skal være 10 % i gns. over de seneste 3 afsl. regnskabsår. Leverandørs egenkapital skal være positiv for det senest afsl. regnskabsår samt i gennemsnit over de seneste 3 afsl. regnskabsår. Leverandøren skal som en del af udvælgelsen fremsende dokumentation for at leverandøren har tegnet en erhvervs- og produktansv.forsikring. Dækning skal pr. skadesbegivenh. dække op til 15 mio. DKK for personskade og 10 mio. DKK for tingskade og dokumentation for, at leverandøren har tegnet alm. lovpligtige arbejdsgiverforsikringer.
Leverandøren skal udfylde udbudsbilag C referenceliste over sammenlignelige leverancer indenfor de seneste 3 år med beskrivelse af leverancerne, angivelse af kontaktpersoner. Leverandør skal beskrive virksomheds relevante referencer for lignende opgaver udført indenfor de seneste 3 år regnet fra offentlig. af nærværende betingelser for prækval.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v., gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over ikke at være blevet udvalgt, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.
I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen.
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4.
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk