Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=275056&B=REGIONMIDT
Udbyder
Region Midtjylland
Opdateringer
IV.2.2)
Placering af det tekst, der skal ændres:Dato
I stedet for:
Dato: 21-08-2020
Time: 12:00
Læses:
Dato: 24-08-2020
Time: 14:00
Yderligere oplysninger
Anslået forbrug på rammeaftalen: 8.3 mio. DKK.
Tidsfristen flyttes til 24. august 2020 kl. 14.00.
Annulleret udbud grundet fejl i udbudsmateriale og tilbudsliste.
Udbud af smertepumper
Region Midtjylland
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29190925
Postadresse: Olof Palmes Allé 15
By: Aarhus N
NUTS-kode: DK04 Midtjylland
Postnummer: 8200
Land: Danmark
Kontaktperson: Marianne Persen
E-mail: Marianne.Persen@stab.rm.dk
Telefon: +45 20324417
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.udbud.rm.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/253854
CVR-nummer: 29190941
Postadresse: Niels Bohrs Vej 30
By: Aalborg Ø
NUTS-kode: DK05 Nordjylland
Postnummer: 9220
Land: Danmark
E-mail: indkobskontor@rn.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.rn.dk
CVR-nummer: 29190909
Postadresse: Damhaven 12
By: Vejle
NUTS-kode: DK03 Syddanmark
Postnummer: 7100
Land: Danmark
E-mail: indkob@rsyd.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.rsyd.dk
CVR-nummer: 29190658
Postadresse: Alleen 15
By: Sorø
NUTS-kode: DK02 Sjælland
Postnummer: 4180
Land: Danmark
E-mail: regionsjaelland@regionsjaelland.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.regionsjaelland.dk
CVR-nummer: 29190623
Postadresse: Kongens Vænge 2
By: Hillerød
NUTS-kode: DK01 Hovedstaden
Postnummer: 3400
Land: Danmark
E-mail: indkoeb@regionh.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.regionh.dk
Del II: Genstand
Udbud af smertepumper
Udbud af smertepumper.
Midtjylland
Region Midtjylland igangsætter udbud af smertepumpe apparater med tilhørende slange- og kassettesæt samt service til anvendelse til epiduralintravenøs og subkutan administration af smertestillende midler.
På smertepumper er der forlængelse på kontrakten med forbrugsvarer som løber 8 år med mulighed for forlængelse 2 x 12 mdr. På rammeaftalen er der ikke mulighed for forlængelsen efter de 4 år.
- Region Syddanmark
- Region Nordjylland
- Region Sjælland
- Region Hovedstaden.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Der gælder følgende særlige vilkår for opfyldelse af kontrakten.
11.6.1 Socialt ansvar
Der stilles i kontrakten krav om, at leverandørens ydelser skal leveres med respekt for nationale og internationale love og regler vedrørende menneskerettigheder, arbejdstagerrettigheder, miljø og antikorruption. Se yderligere udkast til kontrakt pkt. 17.
11.6.2 Databehandleraftale
Den vindende tilbudsgiver vil evt. skulle behandle personoplysninger på ordregivers vegne. Der skal derfor underskrives en databehandleraftale i medfør af persondatalovgivningen.
Der henvises herudover til udkast til kontrakt pkt. 16 og kontraktbilag 8. - databehandleraftale skabelon og 8. - databehandleraftale instruks.
11.6.3 Mærkning, miljø og indholdsstoffer
Der stilles i kontrakten forskellige krav til mærkning af produkter samt til miljø og indholdsstoffer. Se yderligere udkast til kontrakt pkt. 5.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Regioner der er berettigede (men ikke forpligtede) til på baggrund af udbuddet at indgå kontrakt med den vindende tilbudsgivere. Frist for evt. tiltrædelse af kontrakt:
- Region Midtjylland - 1. december 2020
- Region Nordjylland - 31. august 2022
- Region Hovedstaden - 31. august 2022
- Region Sjælland - 31. august 2022.
Postadresse: Nævnenes Hus, Tolboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405708
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
Klage skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, og 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Klage over indgåelse af en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen (miniudbud) skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.
Samtidig med klagens fremsendelse til Klagenævnet for Udbud skal klageren sende en kopi af klagen med bilag til ordregiveren, gerne pr. e-mail.
Postadresse: Nævnenes Hus, Tolboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405708
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagevejledning-0