Fakta om udbudet
EU-nr
2015/S 119-218360
Offentliggjort
24.06.2015
Udbudstype
Andre
Udbyder
Tønder Kommune
Leveringsaftale indgået iht. SKI Rammeaftale 02.19 ASP og Cloud-SaaS Servicces
Tønder Kommune
Bekendtgørelse med henblik på frivillig forudgående gennemsigtighed
Denne bekendtgørelse er omfattet af: Direktiv 2004/18/EF
Del I: Ordregivende myndighed/ordregiver
I.1) Navn, adresser og kontaktpunkt(er)
Tønder Kommune
Kongevej 57
Att: Bram van Leeuwen
6270 Tønder
DANMARK
Telefon: +45 928137
Mailadresse: bvl1@toender.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse for den ordregivende myndighed / ordregiveren: www.toender.dk
I.2) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.3) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester
1.4) Kontrakt indgås på andre ordregivende myndigheders / ordregiveres vegne
Den ordregivende myndighed / ordregiveren indkøber på andre ordregivende myndigheders / ordregiveres vegne: nej
Del II: Kontraktens genstand
II.1) Beskrivelse
II.1.1) Betegnelse for kontrakten
Leveringsaftale indgået iht. SKI Rammeaftale 02.19 ASP og Cloud-SaaS Servicces.
II.1.2) Kontrakttype og leverings- eller udførelsessted for bygge/anlægsarbejdet, varerne eller tjenesteydelserne
Tjenesteydelser
Hovedleverings- eller hovedudførelsessted for bygge- eller anlægsarbejde, varer eller tjenesteydelser: Tønder Kommune.
Hovedleverings- eller hovedudførelsessted for bygge- eller anlægsarbejde, varer eller tjenesteydelser: Tønder Kommune.
NUTS-kode DK032
II.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
II.1.4) Kort beskrivelse af kontrakten eller indkøbet/indkøbene
Leveringsaftale agtes indgået iht. SKI Rammeaftale 02.19 ASP og Cloud-SaaS Services. Leveringsaftalen omfatter Elektronisk Omsorgs Journal til sundhed- ældre- og social-områderne.
II.1.5) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)
85000000
II.6) Oplysninger om WTO-aftalen om offentlige indkøb
Dette udbud er omfattet af WTO-aftalen om offentlige indkøb: ja
II.2) Kontraktens/kontrakternes endelige samlede værdi
II.2.1) Kontraktens/kontrakternes endelige samlede værdi
Del IV: Procedure
IV.1) Type procedure
Tildeling af kontrakt uden forudgående offentliggørelse af udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende (jf. del 2 i bilag D1, D2 eller D3)
Begrundelse for anvendelse af udbud med forhandling uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i EU-Tidende i henhold til direktiv 2004/18/EF
Anden begrundelse for tildeling af kontrakten uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i EU-Tidende
Kontrakten er ikke omfattet af direktivet
Leveringsaftalen agtes indgået med den tildelte leverandør. Leveringsaftalen er indgået iht. de i rammeaftalen 02.19 ASP og Cloud-SaaS angivne retningslinjer, med følgende begrundelse for tildelingen: Ordregiver kræver et fælles EOJ (Elektronisk Omsorgs Journal) på følgende områder: Sygpleje, Hjemmepleje, Træning, Forebyggende, Sundhed, Hjælpemidler, Ældre Plejeboliger, Psykiatri, Handicap og Misbrug. Det fælles EOJ skal i alle henseender kunne anvendes på mobile enheder, herunder Tablets, uden at der er forskel i adgang, funktion og brugerflade til det komplette EOJ, uanset om opgaven udføres på kontoret eller ude bos borgere mv.
Begrundelse for anvendelse af udbud med forhandling uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i EU-Tidende i henhold til direktiv 2004/18/EF
Anden begrundelse for tildeling af kontrakten uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i EU-Tidende
Kontrakten er ikke omfattet af direktivet
Leveringsaftalen agtes indgået med den tildelte leverandør. Leveringsaftalen er indgået iht. de i rammeaftalen 02.19 ASP og Cloud-SaaS angivne retningslinjer, med følgende begrundelse for tildelingen: Ordregiver kræver et fælles EOJ (Elektronisk Omsorgs Journal) på følgende områder: Sygpleje, Hjemmepleje, Træning, Forebyggende, Sundhed, Hjælpemidler, Ældre Plejeboliger, Psykiatri, Handicap og Misbrug. Det fælles EOJ skal i alle henseender kunne anvendes på mobile enheder, herunder Tablets, uden at der er forskel i adgang, funktion og brugerflade til det komplette EOJ, uanset om opgaven udføres på kontoret eller ude bos borgere mv.
IV.2) Tildelingskriterier
IV.2.1) Tildelingskriterier
IV.2.2) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.3) Administrative oplysninger
IV.3.1) Sagsnummer hos den ordregivende myndighed / ordregiveren
IV.3.2) Har der været tidligere offentliggørelse(r) om samme kontrakt?
Del V: Kontrakttildeling
V.1) Dato for beslutningen om kontrakttildeling:
V.2) Oplysninger om tilbud
V.3) Navn og adresse på den økonomiske aktør, som der er truffet afgørelse om at indgå kontrakt med
Avaleo ApS
Skagensgade 39 2
2630 Taastrup
DANMARK
Mailadresse: amo@avaleo.net
Telefon: +45 70104488
Internetadresse: www.avaleo.dk
V.4) Oplysninger om kontraktens værdi
V.5) Oplysninger om underentreprise
Del VI: Supplerende oplysninger
VI.1) Oplysninger om EU-midler
VI.2) Yderligere oplysninger:
VI.3) Klageprocedurer
VI.3.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
VI.3.2) Indgivelse af klager
VI.3.3) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om indgivelse af klager
VI.4) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
19.6.2015