Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Rebild Kommune
Vindere
Delaftale 1: Parykker og toupeer
(20.11.2020)
Toftild
Budolfi Plads 9
9000 Aalborg
Delaftale 2: Påsat hår
(20.11.2020)
Toftild
Budolfi Plads 9
9000 Aalborg
JYFI - Udbud på levering af parykker, toupéer og påsat hår
Rebild Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29189463
Postadresse: Hobrovej 110
By: Støvring
NUTS-kode: DK05 Nordjylland
Postnummer: 9530
Land: Danmark
Kontaktperson: Lone Nørgaard Andersen
E-mail: lnan@rebild.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.rebild.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://tender.konnect.dk/invite/726
CVR-nummer: 29189714
Postadresse: Skovvej 20
By: Hinnerup
NUTS-kode: DK042 Østjylland
Postnummer: 8382
Land: Danmark
E-mail: indkoeb@favrskov.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.favrskov.dk
CVR-nummer: 29189455
Postadresse: Ndr. Kajgade 1
By: Hobro
NUTS-kode: DK05 Nordjylland
Postnummer: 9500
Land: Danmark
E-mail: indkob@mariagerfjord.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.mariagerfjord.dk
CVR-nummer: 29189633
Postadresse: Skanderborg Fælled 1
By: Skanderborg
NUTS-kode: DK042 Østjylland
Postnummer: 8660
Land: Danmark
E-mail: indkobsteamdist@skanderborg.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.skanderborg.dk
CVR-nummer: 29189579
Postadresse: Torvegade 10
By: Skive
NUTS-kode: DK04 Midtjylland
Postnummer: 7800
Land: Danmark
E-mail: indkob@skivekommune.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.skive.dk
CVR-nummer: 29189978
Postadresse: Lundbergsvej 2
By: Ebeltoft
NUTS-kode: DK042 Østjylland
Postnummer: 8400
Land: Danmark
E-mail: indkob@syddjurs.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.syddjurs.dk
CVR-nummer: 29189986
Postadresse: Torvet 3
By: Grenaa
NUTS-kode: DK042 Østjylland
Postnummer: 8500
Land: Danmark
E-mail: indkoeb@norddjurs.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.norddjurs.dk
CVR-nummer: 29189846
Postadresse: Prinsens Alle 5
By: Viborg
NUTS-kode: DK04 Midtjylland
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: indkoeb@viborg.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.viborg.dk
Del II: Genstand
JYFI - Udbud på levering af parykker, toupéer og påsat hår
Udbuddet vedrører indkøb og levering af parykker, toupéer og påsat hår til borgere med bevilling efter servicelovens § 112 til ordregiver.
Rebild Kommune er tovholder på udbuddet.
Delaftale 1: Parykker og toupéer
Jylland
Udbuddet vedrører indkøb og levering af parykker, toupéer til borgere med bevilling efter servicelovens § 112 til ordregiver.
Ordregiver har option på at forlænge rammeaftalen med op til 2 x 12 måneder på uændrede vilkår.
Delaftale 2: Påsat hår
Jylland
Udbuddet vedrører indkøb og levering af påsat hår til borgere med bevilling efter servicelovens § 112 til ordregiver.
Ordregiver har option på at forlænge rammeaftalen med op til 2 x 12 måneder på uændrede vilkår.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Tilbudsgivers omsætning indenfor det udbudte område skal de seneste 3 regnskabsår have været min. ½ mio. DKK pr. år. Hvis tilbudsgiver har eksisteret som virksomhed i mindre end 3 år, er det et minimumskrav, at tilbudsgivers omsætning indenfor det udbudte område i de regnskabsår, der er afsluttet siden tilbudsgivers stiftelse, har været minimum ½ mio. DKK pr. år.
Tilbudsgiver må ikke have haft negativ egenkapital i nogen af tilbudsgivers seneste 3 afsluttede regnskabsår. Hvis tilbudsgiver har eksisteret som virksomhed i mindre end 3 år er det et minimumskrav, at tilbudsgiver ikke har haft en negativ egenkapital i de regnskabsår, der er afsluttet siden tilbudsgivers stiftelse.
Tilbudsgiver skal have 3 sammenlignelige referencer på delaftale 1 indenfor de seneste 3 regnskabsår. Hvis tilbudsgiver har eksisteret som virksomhed i mindre end 3 år er det et minimumskrav, at tilbudsgiver har en sammenlignelig reference pr. afsluttet regnskabsår.
Ved sammenlignelig forstås referencer der omfatter levering af parykker og toupéer og med en minimumomsætning på 100 000 DKK pr. år.
Tilbudsgiver skal have 1 sammenlignelig reference på delaftale 2 indenfor de seneste 3 regnskabsår. Ved sammenlignelig forstås reference der omfatter levering af påsat hår og med en minimumomsætning på 100 000 DKK pr. år.
Rammeaftalen omfatter produkter, der er underlagt reglerne for frit valg (servicelovens § 112, stk. 3). De borgere, der anvender produkterne, kan vælge en anden leverandør end leverandøren efter denne rammeaftale, og leverandøren er derfor ikke garanteret en bestemt omsætning efter denne aftale. Ikke tilskudsberettigede produkter kan frit leveres efter aftale med borgeren og for dennes regning.
Leverandøren er i hele rammeaftalens løbetid forpligtet til at opretholde en erhvervs- og produktansvarsforsikring med en dækningssum på minimum 5 mio. DKK pr. år. Leverandøren skal på ordregiverens anmodning godtgøre forsikringens eksistens og omfang.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/
I henhold til § 7, stk. 2 i lovbekendtgørelse nr. 593 af 2. juni 2016 om Klagenævnet for Udbud (i det følgende benævnt ”Lov om Klagenævnet for Udbud”), gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over udbud eller beslutninger omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet, som ikke er omfattet af stk. 1, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 20 kalenderdage fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, jf. udbudslovens § 171, stk. 2, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen.
2) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
3) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen.
4) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. § 2, stk. 2, eller udbudslovens § 171, stk. 4.
5) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2, 2. pkt.
En klage over at ordregiveren i strid med udbudsloven eller forsyningsvirksomhedsdirektivet har indgået en kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren i henhold til Lov om Klagenævnet for Udbud § 4 har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, forudsat at bekendtgørelsen indeholder begrundelsen for ordregiverens beslutning om at tildele kontrakten uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende.
I henhold til Lov om Klagenævnet for Udbud § 6, stk. 4 skal klageren senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 3, stk. 1. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Klagenævnet for Udbuds egen klagevejledning kan findes på: www.naevneneshus.dk
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk