Fakta om udbudet
Udbyder
Varde Kommune
Vindere
Udbud - beskæftigelsestilbud til unge under 30 år
(16.12.2020)
Servisio Danmark ApS
Vibevej 20, 2. sal
2400 København NV
Udbud - Beskæftigelsestilbud til unge under 30 år
Varde Kommune
Sociale og andre specifikke tjenesteydelser – offentlige kontrakter
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29189811
Postadresse: Bytoften 2
By: Varde
NUTS-kode: DK DANMARK
Postnummer: 6800
Land: Danmark
Kontaktperson: Sys Frostholm
E-mail: syfr@varde.dk
Telefon: +45 79947267
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/135902490.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.vardekommune.dk/
Del II: Genstand
Udbud - Beskæftigelsestilbud til unge under 30 år
Udbuddet vedrører levering af beskæftigelsestilbud til Jobcenter Varde afd. Ung. Der er tale om et beskæftigelsestilbud til en udvalgt målgruppe.
Det overordnede formål med beskæftigelsestilbuddet er, at få borgere uden for det ordinære uddannelsessystem/arbejdsmarked tættere på selvforsørgelse i form af uddannelse subsidiært arbejde, eller afklaring i forhold til fremtidig forsørgelse, herunder en beskrivende del.
Der samlede budget udgør på årsbasis ca.: 1 700 000 DKK.
Varde Kommune har pr. 1. juli 2020 ca. 314 unge på uddannelseshjælp, fordelt på ca. 128 uddannelsesparate og 186 aktivitetsparate unge.
Tilbuddet skal rumme unge ledige mellem 18 og 29 år, der på grund af personlige, faglige, sociale og/eller helbredsmæssige udfordringer skal have støtte til at blive afklaret til uddannelse eller job, samt til at kunne fastholdes til gennemførelse af ordinær uddannelse eller fastholdelse i arbejde.
Borgeren i denne målgruppe forventes at have behov for en indsats tilrettelagt rummelige omgivelser og differentieret indsats forud for, at de kan komme ud i det ordinære uddannelsessystem.
Tilbudsgiveren skal være fysisk tilstede i kommunen i forbindelse med beskæftigelsestilbuddet.
Læs mere i bilag 1 - kravspecifikationen.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Tilbudsgiver skal opfylde følgende mindstekrav til økonomisk og finansiel formåen:
- Tilbudsgivers samlede årsomsætning for de seneste 2 regnskabsår. Årsomsætningen skal være på minimum 1 mio. DKK.
Hvis oplysninger om årsomsætning ikke er til rådighed for hele den periode, som udbyder har krævet, skal der angives en dato for, hvornår virksomheden er blevet etableret.
Såfremt der er sket væsentlige ændringer i tilbudsgivers økonomiske situation, skal der oplyses hvorfor og på hvilken måde der er sket ændringer.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2. juni 2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
1) Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
2) Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
3) Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på 20 000 DKK til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk