Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Ringkøbing-Skjern Kommune
Udbud af dentalmaterialer 2020
Ringkøbing-Skjern Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29189609
Postadresse: Ved Fjorden 6
By: Ringkøbing
NUTS-kode: DK041 Vestjylland
Postnummer: 6950
Land: Danmark
Kontaktperson: Kell Christensen
E-mail: kell.christensen@rksk.dk
Telefon: +45 99741636
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/137067722.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.rksk.dk/
Del II: Genstand
Udbud af dentalmaterialer 2020
Der ønskes tilbud på dentalmaterialer, som bruges i forbindelse med tandbehandlingen på de kommunale tandklinikker. Det brede sortiment er de produkter, der hører under de udbudte produktgrupper jf. bilag 1. Aftalen omfatter således ikke kun de nævnte produkter på tilbudslisten, men tilbudsgiverens sortiment der naturligt hører under de i tilbudslistens nævnte varegrupper.
Ringkøbing-Skjern Kommune
Der ønskes tilbud på dentalmaterialer, som bruges i forbindelse med tandbehandlingen på de kommunale tandklinikker. Det brede sortiment er de produkter, der hører under de udbudte produktgrupper jf. bilag 1. Aftalen omfatter således ikke kun de nævnte produkter på tilbudslisten, men tilbudsgiverens sortiment der naturligt hører under de i tilbudslistens nævnte varegrupper.
Ordregiver ønsker adgang til de tilbudte produkter med de angivne rabatsatser for de enkelte produktgrupper gennem et punch-out katalog i leverandørens webshop.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Muligt omfang dvs. afhængigt af hvornår tilbudsgiver blev etableret, vedlægges erklæring om virksomhedens resultat før skat (dkr.), omsætning, overskudsgrad og soliditetsgrad for de seneste 3 offentliggjorte regnskabsår.
Mindstekravet er, at ansøger i hele kontraktperioden har en produkt- og erhvervsansvarsforsikring med en dækningssum på minimum 10 mio. DKK for personskade og 5 mio. DKK for tingskade.
Tilbudsgiver skal i muligt omfang, dvs. afhængigt af hvornår tilbudsgiver blev etableret, vedlægge referenceliste over de 3 betydeligste og sammenlignelige leveringer, der er udført i løbet af de sidste 3 år. Listen skal indeholde beskrivelse af leverancerne og angivelse af kontaktpersoner for den pågældende kunde med telefonnummer og mailadresse samt omsætning for leverancen.
Leverandøren skal fremsende oplysninger om de medarbejdere, der skal stå for det daglige samarbejde, samt for undervisere af kommunens medarbejdere på tandklinikkerne, herunder for de relevante konsulenter.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2. juni 2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
1) Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
2) Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
3) Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på 20 000 DKK til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk