Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
https://www.ethics.dk/ethics/eo#/074e0559-3b82-4f4e-86f5-c44d0a8ce4e4/publicMaterial
Udbyder
Styrelsen for Undervisning og Kvalitet
Vindere
(12.01.2021)
Tonax A/S
8700 Horsens
Udbud af høretekniske hjælpemidler
Styrelsen for Undervisning og Kvalitet
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29634750
Postadresse: Frederiksholms Kanal 26
By: København K
NUTS-kode: DK0 DANMARK
Postnummer: 1220
Land: Danmark
Kontaktperson: Janne Kristine Laursen
E-mail: jakrl@oes.dk
Telefon: +45 21225442
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://stukuvm.dk/
Del II: Genstand
Udbud af høretekniske hjælpemidler
Udbud af rammeaftale om høretekniske hjælpemidler til støttemodtagere på de frie skoler, frie kostskoler, gymnasiale uddannelser, erhvervsrettede uddannelser, forberedende grunduddannelse (FGU), almen voksenuddannelse (avu), forberedende voksenundervisning (FVU), arbejdsmarkedets træningsuddannelse (TAMU), arbejdsmarkedsuddannelserne (AMU), ordblindeundervisning for voksne, hf-enkeltfag og de videregående uddannelser. Aftalen er landsdækkende og indgås med én leverandør. Aftalen udbydes som én aftale for at sikre kontinuitet for støttemodtageren, når denne skifter uddannelse (f.eks. fra et gymnasium i Kolding til DTU i Lyngby) og for at kunne drive et effektivt genbrugslager. Ydelserne i rammeaftalen omfatter høreteknisk afklaringer, kommunikationssystemer, modtagerløsninger, hjælpemidler til praksisnære situationer, tillægsprodukter, teknikerbesøg, support, administration af genbrugslager og temadage. Der henvises til bilag 1 for yderligere oplysninger om ydelserne m.v.
Formålet med udbuddet er så vidt muligt, at give elever, kursister og studerende med hørenedsættelser på de af rammeaftalen omfattede uddannelser de samme muligheder for at modtage undervisning, som elever, kursister og studerende uden en hørenedsættelse.
Rammeaftalen indgås for 2 år med mulighed for forlængelse i op til 2 X 12 måneder.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Ingen.
Referencer vedrørende levering af tilsvarende ydelser.
Tilbudsgiver skal minimum oplyse 2 referencer vedrørende levering af tilsvarende ydelser inden for de seneste 3 år, regnet for datoen fra offentliggørelsen af udbuddet. Ved levering af tilsvarende ydelser forstås levering, installation og rådgivning af/om høretekniske hjælpemidler i en uddannelses- eller undervisningsmæssig sammenhæng. De kontrakter, der refereres til skal til sammen minimum have en kontraktværdi af 200 000 DKK.
Tilbudsgiver er forpligtet til at overholde ordregivers arbejdsklausul i forbindelse med opfyldelse af rammeaftalen.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Ud over de obligatoriske udelukkelsesgrunde i udbudslovens § § 135 og 136 finder følgende frivillige udelukkelsesgrunde anvendelse i forbindelse med dette udbud: udbudslovens § § 137, stk. 1, nr. 2 om konkurs. Der henvises til udbudslovens bestemmelser for den endelige og fuldstændige ordlyd af de nævnte bestemmelser.
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: www.kfst.dk