Fakta om udbudet
Udbyder
Aabenraa Kommune
Vindere
(06.10.2015)
Mediq Danmark A/S
Kornmarksvej 15-19
2605 Brøndby
Levering af Kompressionsstrømper til Sydjysk Udbuds Samarbejde.
Aabenraa Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Direktiv 2004/18/EF
Del I: Ordregivende myndighed
Aabenraa Kommune
Skelbækvej 2
6200 Aabenraa
DANMARK
Telefon: +45 73767073
Mailadresse: gbl@aabenraa.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse for den ordregivende myndighed: www.aabenraa.dk
Yderligere oplysninger fås her: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)
Specifikationer og yderligere dokumenter (herunder dokumenter vedrørende den konkurrenceprægede dialog og et dynamisk indkøbssystem) fås her: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)
Del II: Kontraktens genstand
Indkøb
Hovedleverings- eller hovedudførelsessted for bygge- eller anlægsarbejde, varer eller tjenesteydelser: Aabenraa Kommune og Tønder Kommune, der henhører under Sydjysk Udbuds Samarbejde.
NUTS-kode DK032
Rammeaftalens varighed
Varighed i måneder: 52Begrundelse for en rammeaftale med en varighed på over fire år: På grund af ønsket om samordnet udløb af kontrakterne i begge kommuner. Ellers vil kontraktperioden blive for kort i Tønder Kommune, idet kontraktstart i Tønder Kommune er 1 år og 4½ mdr. senere end i Aabenraa Kommune.
Anslået samlet værdi af indkøbene i hele rammeaftalens løbetid
Anslået værdi eksklusive moms: 3 367 000 DKK33000000, 33100000, 33140000
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Virksomhedsprofil med en beskrivelse af organisation, produktudvikling, kvalitetssikring og beskrivelse af tilbudsgivers medarbejdere ansat i forbindelse med det udbudte produktområde.
Tilbudsgivere, der i fællesskab afgiver tilbud under et konsortium, hæfter solidarisk i forhold til udbyder.
— virksomhedens resultat før skat (DKK) for de seneste 3 offentliggjorte regnskabsår.
— egenkapital for de seneste 3 offentliggjorte regnskabsår. Ved negativ egenkapital for det seneste afsluttede regnskabsår eller ved forbehold i revisionspåtegningen kan tilbuddet afvises som værende ukonditionsmæssig.
Hvis egenkapitalen er negativ for det sidste afsluttede regnskabsår, og der er sket ændringer, kan tilbudsgiver vedlægge en ledelsesattesteret erklæring. Tilbudsgivere som først er etableret indenfor 12 måneder og ikke har et regnskab, skal vedlægge en samlet periodeopgørelse for virksomheden siden etablering.
Tilbudsgiver afgiver oplysningerne på tro og love. Udbyder kan efterfølgende forlange at få revisorpåtegnet erklæring på de nævnte tal.
I muligt omfang, dvs. afhængigt af hvornår tilbudsgiver blev etableret, vedlægges referenceliste over tilsvarende leveringer på det udbudte vareområde, der er udført i løbet af de sidste 3 år.
Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves:
Listen skal indeholde beskrivelse af leverancerne og angivelse af kontaktpersoner.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Aabenraa Kommune, Skelbækvej 2, 6200 Aabenraa
Tønder Kommune, Kongevej 57, 6270 Tønder
Udbudsmaterialet kan downloades på www.aabenraa.dk under Erhverv, Udbud-licitation.
Klagenævnet for Udbud
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
2100 København Ø
DANMARK
Mailadresse: klfu@erst.dk
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: http://www.klfu.dk
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
DANMARK
Mailadresse: kfst@kfst.dk
Internetadresse: http://www.kfst.dk