Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Københavns Professionshøjskole
Vindere
Levering, installation og idriftsættelse af CT-scanner til Københavns Professionshøjskole
(13.11.2020)
Siemens Healthcare A/S
Borupvang 9
2750 Ballerup
Levering, installation og idriftsættelse af CT-scanner til Københavns Professionshøjskole
Københavns Professionshøjskole
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 30787986
Postadresse: Humletorvet 3
By: København V
NUTS-kode: DK01 Hovedstaden
Postnummer: 1799
Land: Danmark
Kontaktperson: Bent Petersen
E-mail: bepe@kp.dk
Telefon: +45 41897795
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/137640720.aspx
Internetadresse for køberprofilen: https://kp.dk/
Del II: Genstand
Levering, installation og idriftsættelse af CT-scanner til Københavns Professionshøjskole
Københavns Professionshøjskole ønsker at indkøbe en CT-scanner, der skal anvendes til såvel grunduddannelse af radiografer og eventuelt bioanalytikere, som til kursusaktiviteter i forbindelse med videreuddannelse af personale fra begge professioner.
Udover levering, installation og idriftsættelse af CT-scanneren, skal leverandøren udføre lokaleindretning af eksisterende lokale hos Københavns Professionshøjskole.
København
Københavns Professionshøjskole ønsker at indkøbe en CT-scanner, der skal anvendes til såvel grunduddannelse af radiografer og eventuelt bioanalytikere, som til kursusaktiviteter i forbindelse med videreuddannelse af personale fra begge professioner.
Desuden skal CT scanneren kunne anvendes til endnu uafklarede forsknings- og udviklingsaktiviteter, dette gerne i samarbejde med leverandør og andre eksterne samarbejdspartnere. CT-scanneren skal primært anvendes i et undervisningsmiljø med fokus på forståelse af CT-teknologien og anvendelse af denne (herunder bl.a. billedoptimering, analyse af protokolopsætning og -indhold). Desuden skal CT-scanneren anvendes ved simulationsundervisning, hvor fokus er på relationen mellem patient og sundhedsprofessionel i et højteknologisk miljø.
CT-scanneren skal primært anvendes ved scanning af fantomer. Det kan bl.a. være Cat Phan, og antropomorfe fantomer. Samtidig skal scanneren kunne scanne in vivo organer.
Udover levering, installation og idriftsættelse af fuldt funktionsdygtig CT-scanner - hvad angår såvel hard- som software - skal leverandøren udføre lokaleindretning af eksisterende lokale hos Københavns Professionshøjskole.
Den udbudte kontrakt er ikke opdelt i delkontrakter, jf. udbudslovens § 49, stk. 2. Ordregiver har, med baggrund i økonomiske forhold skønnet, at der med en samlet kontrakt kan opnås mere fordelagtige priser. Der ydes intet vederlag, honorar eller lignende for deltagelse i udbuddet. Heller ikke, hvis ordregiver måtte beslutte at aflyse udbuddet uden tildeling af kontrakt.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Ud over de obligatoriske udelukkelsesgrunde i udbudslovens §§ 135 og 136 finder de frivillige udelukkelsesgrunde i § 137 anvendelse i dette udbud. Der henvises til udbudslovens bestemmelser for den endelige og fuldstændige ordlyd af de nævnte bestemmelser.
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2. juni 2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
1) Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
2) Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
3) Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på 20 000 DKK til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk