Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=279515&B=REGIONSYDDK
Udbyder
Region Syddanmark
Høring af udbudsmateriale vedrørende forbrugsvarer til hæmodialyse
Region Syddanmark
Forhåndsmeddelelse
Denne bekendtgørelse er kun vejledende
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29190909
Postadresse: Damhaven 12
By: Vejle
NUTS-kode: DK03 Syddanmark
Postnummer: 7100
Land: Danmark
Kontaktperson: Dorthe Jensen
E-mail: Dorthe.Jensen@rsyd.dk
Telefon: +45 29391252
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.regionsyddanmark.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/181055
CVR-nummer: 29190925
Postadresse: Skottenborg 26
By: Viborg
NUTS-kode: DK04 Midtjylland
Postnummer: 8800
Land: Danmark
Kontaktperson: Marianne Høyrup Persen
E-mail: Marianne.Persen@stab.rm.dk
Telefon: +45 20324417
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.rm.dk
Del II: Genstand
Høring af udbudsmateriale vedrørende forbrugsvarer til hæmodialyse
I forbindelse med tilrettelæggelse af udbud om forbrugsvarer til hæmodialyse til Region Syddanmark og Region Midtjylland sendes udarbejdet udkast til udbudsmateriale i en høring blandt potentielle leverandører. Formålet med høringen er at sikre, at udbudsmaterialet afspejler de løsninger, som de potentielle leverandører kan tilbyde, og at der dermed offentliggøres det bedst mulige udbudsmateriale, hvor den nedsatte brugergruppe har haft mulighed for at forholde sig til alle ønsker og kommentarer fra de potentielle leverandører. Det fremgår af punkt VI.3) hvordan der afgives høringssvar.
Høring af udbudsmateriale vedrørende forbrugsvarer til hæmodialyse
De af Region Syddanmark og Region Midtjylland udarbejdede udkast til udbudsmateriale kan downloades under fanen »Dokumenter« i regionens E-sourcing system CTM:
https://eu.eu-supply.com/login.asp?B=REGIONSYDDK
Dokumenterne findes på siden vedr. nærværende høring. I høringen ønsker regionerne at få potentielle leverandørers input til det udarbejdede materiale, så der rammes så bredt som muligt.
Deadline for høringssvar er den 27. september 2020.
Der gøres opmærksom på, at høringsmaterialet kun er et foreløbigt materiale. Region Syddanmark forbeholder sig ret til at ændre i det foreløbige udbudsmateriale forud for selve udbuddet, og er ikke forpligtet til at tage højde for de indkomne høringssvar. Bemærk i øvrigt, at de oplysninger, som høringssvarene indeholder, kan være underlagt regler om aktindsigt.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
I høringssvaret bedes potentielle leverandører være særligt opmærksom på flg.:
— Kontraktbilag 2 delkontrakt 6A, 6B og 6C: Hvad skal min. clearance være for de enkelte filtre? (markeret med orange).
— Kontraktbilag 3 alle delkontrakter: Vi ønsker at I meget præcist angiver hvilke størrelser, I har mulighed for at byde ind med, så vi sikrer størst mulig konkurrence på delkontrakterne.
Manglende oplysninger som fx leveringsadresser (Udbudsbilag 2) inkl. størrelser samt vægtning af tildelingskriterier vil først blive oplyst, når det endelig udbud offentliggøres.
Høringssvar/kommentarer bedes lavet i et excel ark eller word dokument med henvisning til kontraktbilag og pkt./pos.nr.og vedhæftes en mail til dorthe.jensen@rsyd.dk