23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2020/S 182-436725
Offentliggjort
18.09.2020
Udbudstype
Forhåndsmeddelelse

Udbyder

Region Syddanmark

Høring af udbudsmateriale vedrørende forbrugsvarer til hæmodialyse


Region Syddanmark

Forhåndsmeddelelse

Denne bekendtgørelse er kun vejledende

Varer

Retsgrundlag:
Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Region Syddanmark
CVR-nummer: 29190909
Postadresse: Damhaven 12
By: Vejle
NUTS-kode: DK03 Syddanmark
Postnummer: 7100
Land: Danmark
Kontaktperson: Dorthe Jensen
E-mail: Dorthe.Jensen@rsyd.dk
Telefon: +45 29391252

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: https://www.regionsyddanmark.dk

Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/181055

I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Region Midtjylland
CVR-nummer: 29190925
Postadresse: Skottenborg 26
By: Viborg
NUTS-kode: DK04 Midtjylland
Postnummer: 8800
Land: Danmark
Kontaktperson: Marianne Høyrup Persen
E-mail: Marianne.Persen@stab.rm.dk
Telefon: +45 20324417

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: www.rm.dk

I.2) Information om fælles indkøb
Kontrakten omfatter fælles udbud
I.3) Kommunikation
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=279515&B=REGIONSYDDK
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Sundhed

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Høring af udbudsmateriale vedrørende forbrugsvarer til hæmodialyse

Sagsnr.: 20/2004
II.1.2) Hoved-CPV-kode
33181520 Forbrugsvarer til dialyse
II.1.3) Kontrakttype
Varer
II.1.4) Kort beskrivelse:

I forbindelse med tilrettelæggelse af udbud om forbrugsvarer til hæmodialyse til Region Syddanmark og Region Midtjylland sendes udarbejdet udkast til udbudsmateriale i en høring blandt potentielle leverandører. Formålet med høringen er at sikre, at udbudsmaterialet afspejler de løsninger, som de potentielle leverandører kan tilbyde, og at der dermed offentliggøres det bedst mulige udbudsmateriale, hvor den nedsatte brugergruppe har haft mulighed for at forholde sig til alle ønsker og kommentarer fra de potentielle leverandører. Det fremgår af punkt VI.3) hvordan der afgives høringssvar.

II.1.5) Anslået samlet værdi
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: ja
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Høring af udbudsmateriale vedrørende forbrugsvarer til hæmodialyse

Delkontraktnr.: 1
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33141324 Dialysekanyler
33181200 Dialysefiltre
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK DANMARK
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

De af Region Syddanmark og Region Midtjylland udarbejdede udkast til udbudsmateriale kan downloades under fanen »Dokumenter« i regionens E-sourcing system CTM:

https://eu.eu-supply.com/login.asp?B=REGIONSYDDK

Dokumenterne findes på siden vedr. nærværende høring. I høringen ønsker regionerne at få potentielle leverandørers input til det udarbejdede materiale, så der rammes så bredt som muligt.

Deadline for høringssvar er den 27. september 2020.

II.2.14) Yderligere oplysninger

Der gøres opmærksom på, at høringsmaterialet kun er et foreløbigt materiale. Region Syddanmark forbeholder sig ret til at ændre i det foreløbige udbudsmateriale forud for selve udbuddet, og er ikke forpligtet til at tage højde for de indkomne høringssvar. Bemærk i øvrigt, at de oplysninger, som høringssvarene indeholder, kan være underlagt regler om aktindsigt.

II.3) Foreløbig dato for offentliggørelse af udbudsbekendtgørelse:
19/10/2020

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:

I høringssvaret bedes potentielle leverandører være særligt opmærksom på flg.:

— Kontraktbilag 2 delkontrakt 6A, 6B og 6C: Hvad skal min. clearance være for de enkelte filtre? (markeret med orange).

— Kontraktbilag 3 alle delkontrakter: Vi ønsker at I meget præcist angiver hvilke størrelser, I har mulighed for at byde ind med, så vi sikrer størst mulig konkurrence på delkontrakterne.

Manglende oplysninger som fx leveringsadresser (Udbudsbilag 2) inkl. størrelser samt vægtning af tildelingskriterier vil først blive oplyst, når det endelig udbud offentliggøres.

Høringssvar/kommentarer bedes lavet i et excel ark eller word dokument med henvisning til kontraktbilag og pkt./pos.nr.og vedhæftes en mail til dorthe.jensen@rsyd.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
15/09/2020

Send til en kollega

0.031