Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Fredensborg Kommune
Vindere
Delaftale 1 - Frederikssund, Halsnæs og Hillerød Kommuner
(08.01.2021)
Holger Hansen Sko ApS
Gammel Køge Landevej 55
2500 Valby
Udbud af ortopædisk fodtøj og indlæg
Fredensborg Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29188335
Postadresse: Egevangen 3 B, Brønsholm
By: Kokkedal
NUTS-kode: DK DANMARK
Postnummer: 2980
Land: Danmark
Kontaktperson: Sarah Maria Friis Steine
E-mail: smfs@fredensborg.dk
Telefon: +45 72565000
Fax: +45 72565000
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/138291982.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.fredensborg.dk/
By: Hillerød
NUTS-kode: DK013 Nordsjælland
Land: Danmark
E-mail: indkob@hillerod.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.hillerod.dk
By: Allerød
NUTS-kode: DK013 Nordsjælland
Land: Danmark
E-mail: elsc@alleroed.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.alleroed.dk
By: Ballerup
NUTS-kode: DK013 Nordsjælland
Land: Danmark
E-mail: met@balk.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.ballerup.dk
By: Nexø
NUTS-kode: DK014 Bornholm
Land: Danmark
E-mail: anette.edvardsen@brk.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.brk.dk
By: Ølstykke
NUTS-kode: DK013 Nordsjælland
Land: Danmark
E-mail: niels.damgaard@egekom.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.egedalkommune.dk
By: Frederikssund
NUTS-kode: DK013 Nordsjælland
Land: Danmark
E-mail: flkii@frederikssund.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.frederikssund.dk
By: Helsinge
NUTS-kode: DK013 Nordsjælland
Land: Danmark
E-mail: udbud@gribskov.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.gribskov.dk
By: Frederiksværk
NUTS-kode: DK013 Nordsjælland
Land: Danmark
E-mail: triso@halsnaes.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.halsnaes.dk
By: Helsingør
NUTS-kode: DK013 Nordsjælland
Land: Danmark
E-mail: chabr@helsingor.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.helsingor.dk
By: Herlev
NUTS-kode: DK013 Nordsjælland
Land: Danmark
E-mail: udbud@herlev.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.herlev.dk
By: Hørsholm
NUTS-kode: DK013 Nordsjælland
Land: Danmark
E-mail: pst@horsholm.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.horsholm.dk
Del II: Genstand
Udbud af ortopædisk fodtøj og indlæg
Udbuddet gennemføres på vegne af Indkøbsfælleskab Nordsjælland (IN) med henblik på at indgå rammeaftale vedrørende ortopædisk fodtøj og omfatter bestilling og levering af ortopædisk fodtøj og indlæg til kommunernes borgere (herefter "ortopædisk fodtøj").
For nærmere beskrivelse af de udbudte produkter, herunder de mindstekrav produkterne skal opfylde samt ordregivers ønsker til produkter, henvises der til udbudsmaterialet.
Udbuddet er opdelt i 3 geografisk opdelte delaftaler med følgende kommuner pr. delaftale:
- Delaftale 1: Frederikssund mv. (Frederikssund, Halsnæs og Hillerød kommuner)
- Delaftale 2: Fredensborg mv. (Fredensborg, Gribskov, Helsingør og Hørsholm kommuner)
- Delaftale 3: Allerød mv. (Allerød, Ballerup, Bornholm, Egedal og Herlev Kommuner).
Delaftale 1 - Frederikssund, Halsnæs og Hillerød Kommuner
Denne delaftale omfatter udbud af ortopædisk fodtøj, herunder bestilling og levering af ortopædisk fodtøj og indlæg, til borgere i henholdsvis Frederikssund, Halsnæs og Hillerød Kommuner.
Delaftale 2 - Fredensborg, Gribskov, Helsingør og Hørsholm Kommuner
Denne delaftale omfatter udbud af ortopædisk fodtøj, herunder bestilling og levering af ortopædisk fodtøj og indlæg, til borgere i henholdsvis Fredensborg, Gribskov, Helsingør og Hørsholm Kommuner.
Delaftale 3 - Allerød, Ballerup, Bornholm, Egedal og Herlev Kommuner
Denne delaftale omfatter udbud af ortopædisk fodtøj, herunder bestilling og levering af ortopædisk fodtøj og indlæg til borgere i Allerød, Ballerup, Bornholm, Egedal og Herlev Kommuner.
For denne delaftale ingår en arbejdsklausul for Egedal Kommune.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
— Soliditetsgrad
— Erhvervs- og produktansvarsforsikring
— Revisionspåtegning.
— Tilbudsgivers soliditetsgrad skal være positiv i de seneste 3 afsluttede regnskabsår.
— Tilbudsgiver skal have sædvanlig erhvervs- og produktansvarsforsikring med en dækningssum på minimum 5 mio. DKK for tingsskader og minimum 10 mio. DKK for personskader.
— Det seneste års aflagte årsregnskab må ikke indeholde en revisionspåtegning, der tager forbehold for virksomhedens fortsatte drift.
Den vindende tilbudsgiver skal som dokumentation for opfyldelse af mindstekrav til økonomisk og finansiel formåen fremlægge enten regnskaber eller revisorerklæring, hvis regnskaber ikke er offentligt tilgængelige.
Kontraktvilkår fremgår af udkast til rammeaftale. For delaftale 3 indgår en arbejdsklausul for Egedal Kommune.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
2024
De frivillige udelukkelsesgrunde i udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 1, 2 og 3 finder anvendelse i forhold til nærværende udbud. Den vindende tilbudsgiver skal som dokumentation herfor fremlægge en anmærkningsfri serviceattest.
Den anslåede værdi af rammeaftalen er ordregivers bedste skøn baseret på historiske forbrugsdata plus ca. 20 % til ekstra udgifter. Eftersom ortopædisk fodtøj er omfattet af servicelovens bestemmelser om frit leverandørvalg, og eftersom borgernes behov for disse hjælpemidler varierer over tid, kan den enkelte kommune dog ikke garantere leverandøren en bestemt volumen i rammeaftalernes løbetid.
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2. juni 2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
1) Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
2) Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
3) Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på 20 000 DKK til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk