Fakta om udbudet
Udbyder
Lemvig Kommune
Vindere
Innovativ plejeseng med tilhørende madras
(28.10.2015)
K. R. Hospitalsudstyr A/S
Mågevej 16
8370 Hadsten
Bade- og hygiejnestol
(29.10.2015)
HMN A/S
Midtager 22
2605 Brøndby
Opdateringer
I stedet for: VI.3) Yderligere oplysninger: Udbudsmaterialet kan hentes på ordregivers hjemmeside på adressen www.lemvig.dk/udbud Tilbudsgiver opfordres til at søge eventuelle uklarheder og usikkerheder afklaret ved at stille spørgsmål til udbuddet. Alle henvendelser og spørgsmål vedrørende udbuddet bedes stillet skriftligt og skal rettes til den i afsnit 2 angivne kontaktperson fra Tolstrup & Hvilsted pr. e-mail, med emnet: »Spørgsmål — EU udbud af velfærdsteknologi« senest den 13.4.2015, kl. 12:00. Det bedes tydeligt angivet hvilken delaftale det enkelte spørgsmål vedrører. Spørgsmål modtaget inden ovenstående tidsfrist vil blive besvaret senest 6 dage inden udløbet af tilbudsfristen. Spørgsmål modtaget efter tidsfristens udløb, vil blive besvaret, såfremt spørgsmålets karakter ikke gør det uforholdsmæssigt byrdefyldt for ordregiver at besvare spørgsmålet 6 dage inden tilbudsfristens udløb. Spørgsmål modtaget senere end 6 dage inden tilbudsfristen vil ikke blive besvaret. Supplerende oplysninger, herunder spørgsmål og svar, vil løbende, i anonymiseret form, være at finde på ordregivers hjemmeside på adressen www.lemvig.dk/udbud Det er tilbudsgivers eget ansvar at holde sig ajourført med materialet på hjemmesiden. VI.3) Yderligere oplysninger: Udbudsmaterialet kan hentes på ordregivers hjemmeside på adressen www.lemvig.dk/udbud Tilbudsgiver opfordres til at søge eventuelle uklarheder og usikkerheder afklaret ved at stille spørgsmål til udbuddet. Alle henvendelser og spørgsmål vedrørende udbuddet bedes stillet skriftligt og skal rettes til den i afsnit 2 angivne kontaktperson fra Tolstrup & Hvilsted pr. e-mail, med emnet: »Spørgsmål — EU udbud af velfærdsteknologi« senest den 13.8.2015, kl. 12:00. Det bedes tydeligt angivet hvilken delaftale det enkelte spørgsmål vedrører. Spørgsmål modtaget inden ovenstående tidsfrist vil blive besvaret senest 6 dage inden udløbet af tilbudsfristen. Spørgsmål modtaget efter tidsfristens udløb, vil blive besvaret, såfremt spørgsmålets karakter ikke gør det uforholdsmæssigt byrdefyldt for ordregiver at besvare spørgsmålet 6 dage inden tilbudsfristens udløb. Spørgsmål modtaget senere end 6 dage inden tilbudsfristen vil ikke blive besvaret. Supplerende oplysninger, herunder spørgsmål og svar, vil løbende, i anonymiseret form, være at finde på ordregivers hjemmeside på adressen www.lemvig.dk/udbud Det er tilbudsgivers eget ansvar at holde sig ajourført med materialet på hjemmesiden.
EU-udbud vedrørende projektindkøb af velfærdsteknologi.
Lemvig Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Direktiv 2004/18/EF
Del I: Ordregivende myndighed
Lemvig Kommune
Rådhusgade 2
Kontaktpunkt(er): Tolstrup & Hvilsted
Att: Per Tolstrup
7620 Lemvig
DANMARK
Mailadresse: kontakt@tohv.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse for den ordregivende myndighed: http://www.lemvig.dk
Elektronisk adgang til oplysninger: http://www.lemvig.dk/udbud
Yderligere oplysninger fås her: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)
Specifikationer og yderligere dokumenter (herunder dokumenter vedrørende den konkurrenceprægede dialog og et dynamisk indkøbssystem) fås her: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til: Tolstrup & Hvilsted
Myntevej 3
Att: Per Tolstrup
8920 Randers NV
DANMARK
Del II: Kontraktens genstand
Hovedleverings- eller hovedudførelsessted for bygge- eller anlægsarbejde, varer eller tjenesteydelser: Lemvig Kommune.
NUTS-kode DK041
Rammeaftalens varighed
Varighed i måneder: 2433196100
Der kan afgives bud på en eller flere delaftaler
Beskrivelse af disse optioner: Ordregiver forpligter sig til at indkøbe en nærmere defineret mængde pr. delaftale. Derudover har ordregiver option på indkøb af yderligere produkter i en periode på 24 mdr. efter indgåelse af rammeaftalen.
For nærmere oplysninger herom henviser ordregiver til udbudsmaterialet.
Oplysninger om delaftaler
Delaftale nr.: 1Betegnelse: Innovativ plejeseng med tilhørende madras33196100
33196100
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
— Udfyldt og underskrevet tro og love-erklæring om i hvilket omfang tilbudsgiver har ubetalt, forfalden gæld til det offentlige (jf. Finansministeriets lovbekendtgørelse nr. 336 af 13.5.1997) og om opfyldelse af Udbudsdirektivets artikel 45. Fortrykt formular er vedlagt som udbudsbetingelsernes Bilag 2.
— I muligt omfang, dvs. afhængigt af hvornår tilbudsgiver blev etableret eller startede sin virksomhed, nøgletal i form af tilbudsgivers egenkapital for de seneste tre afsluttede regnskabsår.
Del IV: Procedure
Andet: Bilagsmateriale af generel karakter må være på svensk, norsk eller engelsk. Såfremt ordregiver anmoder om det, skal tilbudsgiver sørge for oversættelse af bilagsmateriale til dansk. Oversættelsen sker i så fald for tilbudsgivers regning.
Del VI: Supplerende oplysninger
Udbudsmaterialet kan hentes på ordregivers hjemmeside på adressen www.lemvig.dk/udbud
Tilbudsgiver opfordres til at søge eventuelle uklarheder og usikkerheder afklaret ved at stille spørgsmål til udbuddet.Alle henvendelser og spørgsmål vedrørende udbuddet bedes stillet skriftligt og skal rettes til den i afsnit 2 angivne kontaktperson fra Tolstrup & Hvilsted pr. e-mail, med emnet: »Spørgsmål — EU udbud af velfærdsteknologi« senest den 13.4.2015, kl. 12:00. Det bedes tydeligt angivet hvilken delaftale det enkelte spørgsmål vedrører.
Spørgsmål modtaget inden ovenstående tidsfrist vil blive besvaret senest 6 dage inden udløbet af tilbudsfristen. Spørgsmål modtaget efter tidsfristens udløb, vil blive besvaret, såfremt spørgsmålets karakter ikke gør det uforholdsmæssigt byrdefyldt for ordregiver at besvare spørgsmålet 6 dage inden tilbudsfristens udløb. Spørgsmål modtaget senere end 6 dage inden tilbudsfristen vil ikke blive besvaret.
Supplerende oplysninger, herunder spørgsmål og svar, vil løbende, i anonymiseret form, være at finde på ordregivers hjemmeside på adressen www.lemvig.dk/udbud
Det er tilbudsgivers eget ansvar at holde sig ajourført med materialet på hjemmesiden.Klagenævnet for Udbud
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
2100 København
DANMARK
Mailadresse: klfu@erst.dk
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: http://www.klfu.dk
(1) Klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet For Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, jf. Håndhævelseslovens § 2, stk. 1, nr. 1 hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. beslutningens § 7, stk. 1.
(2) Klager over andet end ordregiverens prækvalifikationsbeslutninger under nr. (1) skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
(2.1) 45 dage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i EU-Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, hvor fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
(2.2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystemer indgået, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen.
(2.3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. Håndhævelseslovens § 2, stk. 2.
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
DANMARK
Mailadresse: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk