Fakta om udbudet
Udbyder
Region Midtjylland, Projektafdelingen DNU
Opdateringer
I stedet for: IV.3.4) 17.9.2015 (12:00) IV.3.4) 25.9.2015 (12:00)
Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse:
Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse:
I stedet for: IV.3.4) 25.9.2015 (12:00) IV.3.4) 2.10.2015 (12:00)
Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse:
Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse:
Uafsluttet procedureOrdretildelingsproceduren er blevet afbrudtKontrakten kan blive genstand for en fornyet offentliggørelse
F2-31-08 — DNU — Sterilcentral, indkøb af vognvasker.
Region Midtjylland, Projektafdelingen DNU
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
Region Midtjylland, Projektafdelingen DNU
29190925
Hedeager 3
Att: Birgitte Møller
8200 Århus N
DANMARK
Telefon: +45 61557233
Mailadresse: bmjo@rg-dnu.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse for den ordregivende myndighed: http://www.dnu.rm.dk
Internetadresse for køberprofilen: http://eu.eu-supply.com/ctm/Supplier/CompanyInformation/Index/117682
Elektronisk adgang til oplysninger: http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=147664&B=DNU
Elektronisk indsendelse af bud og ansøgninger om deltagelse: http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=147664&B=DNU
Yderligere oplysninger fås her: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)
Specifikationer og yderligere dokumenter (herunder dokumenter vedrørende den konkurrenceprægede dialog og et dynamisk indkøbssystem) fås her: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)
Del II: Kontraktens genstand
Indkøb
Hovedleverings- eller hovedudførelsessted for bygge- eller anlægsarbejde, varer eller tjenesteydelser: Århus N.
NUTS-kode DK042
For nærmere beskrivelse af kontrakten og leverandørens ydelser henvises til udbudsmaterialet.
33191000
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Hvis flere byder i forening, skal der blandt disse udpeges en ansvarlig tilbudsgiver, der tegner for alle de bydende ved tilbuddet og efterfølgende.
Tilbuddet skal desuden indeholde oplysninger om, hvorvidt virksomhederne hæfter solidarisk og for hinandens forpligtigelser.
B) Oplysninger om eventuelle underleverandører med tilsvarende angivelse af firmanavn, adresse, telefonnummer, e-mailadresse, samt kontaktpersoner.
C) Der skal vedlægges underskrevet tro og love-erklæring om ubetalt, forfalden gæld til det offentlige (jf. LBK nr. 336 af 13.5.1997), samt at ansøger ikke befinder sig i nogen af de i udbudsdirektivets artikel 45, stk. 2, nævnte situationer.
Paradigme fra Region Midtjylland kan bruges. Paradigmet findes under udbuddet på EU-Supply.
E) Tilbudsgiver skal vedlægge mindst 3 referencer fra de seneste 3 år, der dokumenterer erfaring med levering, montering og idriftsætning af vaske- og desinfektionsudstyr til sterilcentraler, farmaceutisk industri og/eller hospitaler.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Udbuddet gennemføres via DNU‘s elektroniske udbudssystem, EU-supply: https://www.eu-supply.com/dnu.asp
Tilmelding til udbudsportalen er gratis.Alt udbudsmaterialet findes på EU-Supply.
Afgivelse af tilbud skal ske ved at logge sig på EU-Supply og tilmelde sig udbuddet. Tilbud afgivet på anden måde vil ikke blive taget i betragtning. Tilbud skal afgives ved at uploade den efterspurgte dokumentation I »Udbudsbetingelser« til udbudsportalen. Dokumentationen for hvert krav i »Udbudsbetingelser« skal besvares ved at uploade besvarelsen for hvert krav i én samlet PDF-fil. Filerne skal navngives iht. spørgsmålenes navn og nummerering.
Brugerguide til udbudsportalen findes på udbudsportalens hjemmeside: https://www.eu-supply.com/dnu.asp
Det er tilbudsgivers ansvar at læse brugerguiden.Spørgsmål til udbudsmaterialet skal sendes skriftligt via beskedfunktionen på EU-Supply. Svar på spørgsmål vil herefter skriftligt og i anonymiseret form blive offentliggjort via EU-Supply til samtlige tilbudsgivere. Spørgsmål modtaget på anden måde vil ikke blive besvaret.
Tilbudsgiver kan være enten enkeltvirksomheder eller konsortier. Benævnelsen i denne udbudsbekendtgørelse af tilbudsgiver, økonomisk aktør og leverandør, er synonymer for tilbudsgiver.
Nærværende udbudsbekendtgørelse er gældende, hvis der måtte være uoverensstemmelse mellem udbudsbekendtgørelsen og EU-Supply hvad angår kravene til og dokumentation for tilbudsgivers økonomiske og finansielle formåen samt tekniske og faglige kompetencer.
Klagenævnet for Udbud
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
2100 København Ø
DANMARK
Mailadresse: klfu@erst.dk
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: http://www.klfu.dk
Senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen. Klagen skal vedlægges et klagegebyr på 20 000 DKK.
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
DANMARK
Mailadresse: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk