23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2020/S 200-485809
Offentliggjort
14.10.2020
Udbudstype
Annullering

Udbyder

Køge Kommune

Udbud af personalepolitiske ordninger; Coaching og psykologisk krisehjælp


Køge Kommune

Bekendtgørelse om indgåede kontrakter

Resultat af udbudsproceduren

Tjenesteydelser

Retsgrundlag:
Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Køge Kommune
CVR-nummer: 29189374
Postadresse: Torvet 1
By: Køge
NUTS-kode: DK021 Østsjælland
Postnummer: 4600
Land: Danmark
Kontaktperson: Chalotte Reeves Larsen
E-mail: chalotte.reeves.larsen@koege.dk
Telefon: +45 56672129
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.koege.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/193822
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Udbud af personalepolitiske ordninger; Coaching og psykologisk krisehjælp

Sagsnr.: 2019-021077
II.1.2) Hoved-CPV-kode
79998000 Coaching
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

Udbuddet vedrører en aftale på personalepolitiske ordninger indeholdende coaching og psykologisk krisehjælp til ordregivers medarbejdere, som er gældende for samtlige ordregivers enheder og institutioner.

Køge Kommune vil give ledere med personaleansvar mulighed for at visitere medarbejdere med forventet langtidssygefravær til en coaching. Coaching skal have fokus på at fastholde medarbejderen bedst muligt på arbejdspladsen / arbejdsmarkedet.

Køge Kommune vil give ledere med personaleansvar mulighed for at visitere medarbejdere, der har oplevet vold, trusler eller traumatiske hændelser til psykologisk krisehjælp. Krisehjælpen skal have fokus på at fastholde medarbejderen bedst muligt på arbejdspladsen/arbejdsmarkedet.

II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
85121270 Psykiater- eller psykologtjenester
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK021 Østsjælland
Hovedudførelsessted:

Køge Kommune

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Udbuddet vedrører en aftale på personalepolitiske ordninger indeholdende coaching og psykologisk krisehjælp til ordregivers medarbejdere, som er gældende for samtlige ordregivers enheder og institutioner.

Køge Kommune vil give ledere med personaleansvar mulighed for at visitere medarbejdere med forventet langtidssygefravær til en coaching. Coaching skal have fokus på at fastholde medarbejderen bedst muligt på arbejdspladsen / arbejdsmarkedet.

Køge Kommune vil give ledere med personaleansvar mulighed for at visitere medarbejdere, der har oplevet vold, trusler eller traumatiske hændelser til psykologisk krisehjælp. Krisehjælpen skal have fokus på at fastholde medarbejderen bedst muligt på arbejdspladsen/arbejdsmarkedet.

II.2.5) Tildelingskriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Kvalitet i opgaveløsning / Vægtning: 45 %
Kvalitetskriterium - Navn: Kvalitet af effekt / Vægtning: 10 %
Pris - Vægtning: 45 %
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
Udbuddet indebærer udarbejdelse af en rammeaftale
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
Bekendtgørelsens nummer i EUT S: 2020/S 164-398855
//txtmark end-->
IV.2.8) Oplysninger om opsigelse af dynamisk indkøbssystem
IV.2.9) Oplysninger om ophør af indkaldelse af tilbud i form af en forhåndsmeddelelse

Del V: Kontrakttildeling

Kontraktnr.: 1
Betegnelse:

Udbud af personalepolitiske ordninger; Coaching og psykologisk krisehjælp

En kontrakt/delkontrakt tildeles: nej
V.1) Oplysninger om ikke-tildeling
Kontrakten/partiet er ikke blevet tildelt
Andre årsager (afbrudt procedure)

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:

Aflysning af udbudsprocedure:

Der er sket fejl i udbudsproceduren pga.

a) Der er mangler i udbudsmaterialet – Beskrivelse af ydelsen; gruppecoaching er uklar og ikke godt nok defineret. Det har givet sig til udtryk ved, at tilbudsgivere har givet tilbud på forskellige ydelser og de er derfor ikke sammenlignelige.

b) Udbudsbetingelser er uklare eller ugennemsigtige – egnethedskriteriet vedr. teknisk og faglig formåen på referencer er ikke tilstrækkelig tydelige, da tilbudsgiverne har angivet dem meget forskelligt i tilbuddene (ESPD).

VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Officielt navn: Klagenævnet for Udbud
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagevejledning-0
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v., gælder følgende frister for indgivelse af klage:

Klage over ikke at være blevet udvalgt, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.

I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:

1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.

2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen.

3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4.

4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2.

Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Officielt navn: Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk
VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
09/10/2020

Send til en kollega

0.03