Fakta om udbudet
Udbyder
Køge Kommune
Udbud af personalepolitiske ordninger; Coaching og psykologisk krisehjælp
Køge Kommune
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29189374
Postadresse: Torvet 1
By: Køge
NUTS-kode: DK021 Østsjælland
Postnummer: 4600
Land: Danmark
Kontaktperson: Chalotte Reeves Larsen
E-mail: chalotte.reeves.larsen@koege.dk
Telefon: +45 56672129
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.koege.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/193822
Del II: Genstand
Udbud af personalepolitiske ordninger; Coaching og psykologisk krisehjælp
Udbuddet vedrører en aftale på personalepolitiske ordninger indeholdende coaching og psykologisk krisehjælp til ordregivers medarbejdere, som er gældende for samtlige ordregivers enheder og institutioner.
Køge Kommune vil give ledere med personaleansvar mulighed for at visitere medarbejdere med forventet langtidssygefravær til en coaching. Coaching skal have fokus på at fastholde medarbejderen bedst muligt på arbejdspladsen / arbejdsmarkedet.
Køge Kommune vil give ledere med personaleansvar mulighed for at visitere medarbejdere, der har oplevet vold, trusler eller traumatiske hændelser til psykologisk krisehjælp. Krisehjælpen skal have fokus på at fastholde medarbejderen bedst muligt på arbejdspladsen/arbejdsmarkedet.
Køge Kommune
Udbuddet vedrører en aftale på personalepolitiske ordninger indeholdende coaching og psykologisk krisehjælp til ordregivers medarbejdere, som er gældende for samtlige ordregivers enheder og institutioner.
Køge Kommune vil give ledere med personaleansvar mulighed for at visitere medarbejdere med forventet langtidssygefravær til en coaching. Coaching skal have fokus på at fastholde medarbejderen bedst muligt på arbejdspladsen / arbejdsmarkedet.
Køge Kommune vil give ledere med personaleansvar mulighed for at visitere medarbejdere, der har oplevet vold, trusler eller traumatiske hændelser til psykologisk krisehjælp. Krisehjælpen skal have fokus på at fastholde medarbejderen bedst muligt på arbejdspladsen/arbejdsmarkedet.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Udbud af personalepolitiske ordninger; Coaching og psykologisk krisehjælp
Del VI: Supplerende oplysninger
Aflysning af udbudsprocedure:
Der er sket fejl i udbudsproceduren pga.
a) Der er mangler i udbudsmaterialet – Beskrivelse af ydelsen; gruppecoaching er uklar og ikke godt nok defineret. Det har givet sig til udtryk ved, at tilbudsgivere har givet tilbud på forskellige ydelser og de er derfor ikke sammenlignelige.
b) Udbudsbetingelser er uklare eller ugennemsigtige – egnethedskriteriet vedr. teknisk og faglig formåen på referencer er ikke tilstrækkelig tydelige, da tilbudsgiverne har angivet dem meget forskelligt i tilbuddene (ESPD).
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagevejledning-0
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v., gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over ikke at være blevet udvalgt, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.
I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen.
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4.
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk