Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Vejen Kommune
Vindere
Delaftale 1: Babyudstyr
(19.02.2021)
DayCare1 Aps
Engvej 6
6880 Tarm
Delaftale 2: Tvillingebarnevogne
(19.02.2021)
DayCare1 Aps
Engvej 6
6880 Tarm
SK udbud af babyudstyr og tvillingebarnevogne
Vejen Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29189838
Postadresse: Rådhuspassagen 3
By: Vejen
NUTS-kode: DK DANMARK
Postnummer: 6600
Land: Danmark
Kontaktperson: Cansu Yurdaer
E-mail: cayu@vejen.dk
Telefon: +45 79966331
Fax: +45 79960511
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/140424973.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.vejenkom.dk/
CVR-nummer: 29 18 98 38
Postadresse: Rådhuspassagen 3
By: Vejen
NUTS-kode: DK03 Syddanmark
Postnummer: 6600
Land: Danmark
E-mail: post@vejen.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.vejen.dk
CVR-nummer: 29 18 98 11
Postadresse: Bytoften 2
By: Varde
NUTS-kode: DK03 Syddanmark
Postnummer: 6800
Land: Danmark
E-mail: vardekommune@varde.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.vardekommune.dk
CVR-nummer: 29 18 97 65
Postadresse: Jorden Rundt 1
By: Grindsted
NUTS-kode: DK03 Syddanmark
Postnummer: 7200
Land: Danmark
E-mail: kommunen@billund.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.billund.dk
Del II: Genstand
SK udbud af babyudstyr og tvillingebarnevogne
Udbuddet vedrører levering af babyudstyr samt tvillingebarnevogne med/uden motor til Sydjysk Kommuneindkøb. Udbuddet gennemføres som et offentligt udbud.
Opgaven indgås som en rammeaftale. Rammeaftale vil blive tildelt de tilbudsgivere, der afgiver det tilbud der er bedste forhold mellem pris og kvalitet.
Udbuddet er opdelt i følgende delaftaler:
- Delaftale 1: Babyudstyr
- Delaftale 2: Tvillingebarnevogne med og uden motor.
Udbuddet er opbygget på en måde, hvor udbyder har fokus på et bredt sortiment. For hver varegruppe skal tilbudsgiver angive en rabatsats som gælder for såvel de tilbudte produkter i varegruppen som for det supplerende sortiment i varegruppen.
Aftalen omfatter, således ikke kun de nævnte produkter på tilbudslisten, men tilbudsgiverens sortiment der naturligt hører under de i tilbudslistens nævnte varegrupper.
Delaftale 1: Babyudstyr
Udbuddet vedrører levering af babyudstyr samt tvillingebarnevogne med/uden motor til Sydjysk Kommuneindkøb. Udbuddet gennemføres som et offentligt udbud.
Opgaven indgås som en rammeaftale. Rammeaftale vil blive tildelt de tilbudsgivere, der afgiver det tilbud der er bedste forhold mellem pris og kvalitet.
Udbuddet er opdelt i følgende delaftaler:
- Delaftale 1: Babyudstyr
- Delaftale 2: Tvillingebarnevogne med og uden motor.
Udbuddet er opbygget på en måde, hvor udbyder har fokus på et bredt sortiment. Det afspejler sig i tilbudslisten, hvor tilbudsgiver udover at give tilbud på de udbudte produkter også skal angive antallet af supplerende produkter i sortimentet pr. varegruppe. For hver varegruppe skal tilbudsgiver angive en rabatsats som gælder for såvel de tilbudte produkter i varegruppen som for det supplerende sortiment i varegruppen.
Aftalen omfatter, således ikke kun de nævnte produkter på tilbudslisten, men tilbudsgiverens sortiment der naturligt hører under de i tilbudslistens nævnte varegrupper.
Delaftale 2: Tvillingebarnevogne
Udbuddet vedrører levering af babyudstyr samt tvillingebarnevogne med/uden motor til Sydjysk Kommuneindkøb. Udbuddet gennemføres som et offentligt udbud.
Opgaven indgås som en rammeaftale. Rammeaftale vil blive tildelt de tilbudsgivere, der afgiver det tilbud der er bedste forhold mellem pris og kvalitet.
Udbuddet er opdelt i følgende delaftaler:
- Delaftale 1: Babyudstyr
- Delaftale 2: Tvillingebarnevogne med og uden motor.
Udbuddet er opbygget på en måde, hvor udbyder har fokus på et bredt sortiment. Det afspejler sig i tilbudslisten, hvor tilbudsgiver udover at give tilbud på de udbudte produkter også skal angive antallet af supplerende produkter i sortimentet pr. varegruppe. For hver varegruppe skal tilbudsgiver angive en rabatsats som gælder for såvel de tilbudte produkter i varegruppen som for det supplerende sortiment i varegruppen.
Aftalen omfatter, således ikke kun de nævnte produkter på tilbudslisten, men tilbudsgiverens sortiment der naturligt hører under de i tilbudslistens nævnte varegrupper.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Tilbudsgiver skal udfylde følgende mindstekrav til teknisk og faglig formåen, jf. udbudslovens § 143
referencer - 2 over de betydeligste sammenlignelige leveringer, der er udført i løbet af de sidste 3 år, med beskrivelse af leverancerne og angivelse af kontaktpersoner.
Ved sammenlignelige referencer forstås levering af produkter inden for de i tilbudslisten angivne varegrupper pr. delaftale.
Der skal angives 2 referencer for hver delaftale tilbudsgiver byder på.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2. juni 2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
1) Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
2) Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
3) Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på 20 000 DKK til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk