23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2020/S 210-512458
Offentliggjort
28.10.2020
Udbudstype
Udbud efter forhandling

Udbyder

Region Midtjylland

Vindere

Forbrugsvarer til eksisterende Medtronic pumper

(21.06.2021)
Medtronic Danmark A/S
Arne Jacobsens Alle 17
2300 København S

Insulinpumpe med advanced hydbrid closed loop

(21.06.2021)
Rubin Medical ApS
Avedøreholmen 84
2650 Hvidovre

Forbrugsvarer til eksisterende Omnipod pumper

(21.06.2021)
Filial av NordicInfu Care AB, Sverige
Industrivej 21
4000 Roskilde

Forbrugsvarer til eksisterende Tandem pumper

(21.06.2021)
Rubin Medical ApS
Avedøreholmen 84
2650 Hvidovre

Glucosemålere standalone

(21.06.2021)
Abbott Laboratories a/s
Emdrupvej 28C
2100 Copenhagen

Forbrugsvarer til eksisterende Medtrum pumper

(21.06.2021)
Medtrum Aps
Langelinie Alle 35
2100 København Ø

Glucosemålere standalone

(21.06.2021)
A. Menarini Diagnostics S.r.l., Italien Filial (Sverige)
P.A. Hanssons väg 41, hus d
21432 Malmö

Patchpumpe med/uden CGM

(21.06.2021)
Medtrum Aps
Langelinie Alle 35
2100 København Ø

Forbrugsvarer til eksisterende Ypso pumper

(21.06.2021)
Ypsomed Aps
Smedeland 7
2600 Glostrup

Patchpumpe med/uden CGM

(21.06.2021)
Filial av NordicInfu Care AB, Sverige
Industrivej 21
4000 Roskilde

Patchpumpe med/uden CGM

(21.06.2021)
Roche Diagnostics A/S
Industriholmnen 59
2650 Hvidovre

Insulinpumpe med advanced hydbrid closed loop

(21.06.2021)
Medtronic Danmark A/S
Arne Jacobsens Alle 17
2300 København S

Forbrugsvarer til eksisterende Roche pumper

(21.06.2021)
Roche Diagnostics A/S
Industriholmnen 59
2650 Hvidovre

Opdateringer

Rettelse
(20.11.2020)



Yderligere oplysninger
Pga af fejl i tilbudslisten er denne ændret og det medfører en ændring af beløb pr. delaftale:
- Delkontrakt 1: Insulinpumpe med CGM 131 mio.
- Delkontrakt 2a: Insulinpumpe med Hydbrid closed loop 34 mio.
- Delkontrakt 2b: Insulinpumpe med Advanced Hydbrid closed loop 22 mio.
- Delkontrakt 3: Patchpumpe med/uden CGM 24 mio.
- Delkontrakt 4: Glucosemålere standalone 650 mio.
- Delkontrakt 5: Forbrugsvarer til eksisterende Medtronic pumper 210 mio.
- Delkontrakt 6: Forbrugsvarer til eksisterende Tandem pumper 14 mio.
- Delkontrakt 7: Forbrugsvarer til eksisterende Roche pumper 25 mio.
- Delkontrakt 8: Forbrugsvarer til eksisterende Omnipod pumper 66 mio.
- Delkontrakt 9: Forbrugsvarer til eksisterende Medtrum pumper 5,2 mio.
- Delkontrakt 10:Forbrugsvarer til eksisterende Ypso pumper 300 000.
Fristen ændres til: 7. december 2020 kl. 09.00.

Annullering
(21.06.2021)

Insulinpumper, glukosemålere og forbrugsvarer (2)


Region Midtjylland

Udbudsbekendtgørelse

Varer

Retsgrundlag:
Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Region Midtjylland
CVR-nummer: 29190925
Postadresse: Nørrebrogade 44, Byg. 2A
By: Aarhus C
NUTS-kode: DK04 Midtjylland
Postnummer: 8000
Land: Danmark
Kontaktperson: Jeanne Qvortrup
E-mail: Jeanne.Qvortrup@stab.rm.dk
Telefon: +45 29453839
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.udbud.rm.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/253854
I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Region Nordjylland
Postadresse: Niels Bohr Vej 30
By: Aalborg Ø
NUTS-kode: DK05 Nordjylland
Postnummer: 9200
Land: Danmark
E-mail: indkobskontor@rn.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.rn.dk
I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Region Syddanmark
Postadresse: Damhaven 12
By: Vejle
NUTS-kode: DK03 Syddanmark
Postnummer: 7100
Land: Danmark
E-mail: indkob@rs.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.rsyd.dk
I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Region Hovedstaden
Postadresse: Kongensvænge 2
By: Hillerød
NUTS-kode: DK01 Hovedstaden
Postnummer: 3400
Land: Danmark
E-mail: indkoeb@regionh.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.regionh.dk
I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Region Sjælland
Postadresse: Alleen 15
By: Sorø
NUTS-kode: DK02 Sjælland
Postnummer: 4180
Land: Danmark
E-mail: regionsjaelland@regionsjaelland.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.regionsjaelland.dk
I.2) Information om fælles indkøb
Kontrakten omfatter fælles udbud
I.3) Kommunikation
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=284353&B=REGIONMIDT
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes elektronisk via: http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=284353&B=REGIONMIDT
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til den ovennævnte adresse
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Sundhed

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Insulinpumper, glukosemålere og forbrugsvarer (2)

Sagsnr.: 1-23-4-101-24-19
II.1.2) Hoved-CPV-kode
33100000 Medicinsk udstyr
II.1.3) Kontrakttype
Varer
II.1.4) Kort beskrivelse:

Insulinpumper og patchpumper, FGM og CGM. og forbrugsvarer til eksisterende insulinpumper.

II.1.5) Anslået samlet værdi
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: ja
Der kan afgives bud på alle delaftaler
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Insulinpumpe med CGM

Delkontraktnr.: 1
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33194100 Udstyr og instrumenter til infusion
33194120 Infusionsartikler
48000000 Programpakker og informationssystemer
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK DANMARK
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Insulinpumpe med slange og CGM.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 124 000 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 48
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
Forventet antal ansøgere: 5
Objektive kriterier for valg af det begrænsede antal ansøgere:

Udvælgelsen vil ske for hver enkelt delkontrakt på baggrund af ansøgers referencer. Ved udvælgelsen af de bedste ansøgere på hver enkelt delkontrakt vil der blive lagt særlig vægt på, at der er tale om referencer med levering til hospitaler.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Region Sjælland er med på option.

II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Insulinpumpe med hydbrid closed loop

Delkontraktnr.: 2
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33194100 Udstyr og instrumenter til infusion
33194120 Infusionsartikler
48000000 Programpakker og informationssystemer
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK DANMARK
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Insulinpumpe med hybrid closed loop og CGM.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 12 000 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 48
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
Forventet antal ansøgere: 5
Objektive kriterier for valg af det begrænsede antal ansøgere:

Udvælgelsen vil ske for hver enkelt delkontrakt på baggrund af ansøgers referencer. Ved udvælgelsen af de bedste ansøgere på hver enkelt delkontrakt vil der blive lagt særlig vægt på, at der er tale om referencer med levering til hospitaler.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Region Sjælland er med på option.

II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Insulinpumpe med advanced hydbrid closed loop

Delkontraktnr.: 3
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33194100 Udstyr og instrumenter til infusion
33194120 Infusionsartikler
48000000 Programpakker og informationssystemer
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK DANMARK
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Insulinpumpe med advanced hybrid closed loop og CGM.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 12 000 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 48
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
Forventet antal ansøgere: 5
Objektive kriterier for valg af det begrænsede antal ansøgere:

Udvælgelsen vil ske for hver enkelt delkontrakt på baggrund af ansøgers referencer. Ved udvælgelsen af de bedste ansøgere på hver enkelt delkontrakt vil der blive lagt særlig vægt på, at der er tale om referencer med levering til hospitaler.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Region Sjælland er med på option.

II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Patchpumpe med/uden CGM

Delkontraktnr.: 4
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33194100 Udstyr og instrumenter til infusion
33194120 Infusionsartikler
48000000 Programpakker og informationssystemer
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK DANMARK
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Patchpumpe med/uden CGM.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 24 000 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 48
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
Forventet antal ansøgere: 5
Objektive kriterier for valg af det begrænsede antal ansøgere:

Udvælgelsen vil ske for hver enkelt delkontrakt på baggrund af ansøgers referencer. Ved udvælgelsen af de bedste ansøgere på hver enkelt delkontrakt vil der blive lagt særlig vægt på, at der er tale om referencer med levering til hospitaler.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Region Sjælland er med på option.

II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Glucosemålere standalone

Delkontraktnr.: 5
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33194100 Udstyr og instrumenter til infusion
33194120 Infusionsartikler
48000000 Programpakker og informationssystemer
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK DANMARK
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Glucosemålere standalone.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 500 000 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 48
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
Forventet antal ansøgere: 7
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Region Sjælland er med på option.

II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Forbrugsvarer til eksisterende medtronic pumper

Delkontraktnr.: 6
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33194100 Udstyr og instrumenter til infusion
33194120 Infusionsartikler
48000000 Programpakker og informationssystemer
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK DANMARK
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Forbrugsvarer til eksisterende medtronic pumper.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 172 000 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 48
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
Forventet antal ansøgere: 5
Objektive kriterier for valg af det begrænsede antal ansøgere:

Udvælgelsen vil ske for hver enkelt delkontrakt på baggrund af ansøgers referencer. Ved udvælgelsen af de bedste ansøgere på hver enkelt delkontrakt vil der blive lagt særlig vægt på, at der er tale om referencer med levering til hospitaler.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Region Sjælland er med på option.

II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Forbrugsvarer til eksisterende tandem pumper

Delkontraktnr.: 7
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33194100 Udstyr og instrumenter til infusion
33194120 Infusionsartikler
48000000 Programpakker og informationssystemer
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK DANMARK
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Forbrugsvarer til eksisterende tandem pumper.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 14 400 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 48
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
Forventet antal ansøgere: 5
Objektive kriterier for valg af det begrænsede antal ansøgere:

Udvælgelsen vil ske for hver enkelt delkontrakt på baggrund af ansøgers referencer. Ved udvælgelsen af de bedste ansøgere på hver enkelt delkontrakt vil der blive lagt særlig vægt på, at der er tale om referencer med levering til hospitaler.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Region Sjælland er med på option.

II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Forbrugsvarer til eksisterende Roche pumper

Delkontraktnr.: 8
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33194100 Udstyr og instrumenter til infusion
33194120 Infusionsartikler
48000000 Programpakker og informationssystemer
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK DANMARK
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Forbrugsvarer til eksisterende Roche pumper.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 36 000 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 48
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
Forventet antal ansøgere: 5
Objektive kriterier for valg af det begrænsede antal ansøgere:

Udvælgelsen vil ske for hver enkelt delkontrakt på baggrund af ansøgers referencer. Ved udvælgelsen af de bedste ansøgere på hver enkelt delkontrakt vil der blive lagt særlig vægt på, at der er tale om referencer med levering til hospitaler.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Region Sjælland er med på option.

II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Forbrugsvarer til eksisterende omnipod pumper

Delkontraktnr.: 9
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33194100 Udstyr og instrumenter til infusion
33194120 Infusionsartikler
48000000 Programpakker og informationssystemer
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK DANMARK
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Forbrugsvarer til eksisterende omnipod pumper.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 66 000 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 48
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
Forventet antal ansøgere: 5
Objektive kriterier for valg af det begrænsede antal ansøgere:

Udvælgelsen vil ske for hver enkelt delkontrakt på baggrund af ansøgers referencer. Ved udvælgelsen af de bedste ansøgere på hver enkelt delkontrakt vil der blive lagt særlig vægt på, at der er tale om referencer med levering til hospitaler.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Region Sjælland er med på option.

II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Forbrugsvarer til eksisterende medtrum pumper

Delkontraktnr.: 10
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33194100 Udstyr og instrumenter til infusion
33194120 Infusionsartikler
48000000 Programpakker og informationssystemer
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK DANMARK
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Forbrugsvarer til eksisterende medtrum pumper.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 5 200 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 48
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
Forventet antal ansøgere: 5
Objektive kriterier for valg af det begrænsede antal ansøgere:

Udvælgelsen vil ske for hver enkelt delkontrakt på baggrund af ansøgers referencer. Ved udvælgelsen af de bedste ansøgere på hver enkelt delkontrakt vil der blive lagt særlig vægt på, at der er tale om referencer med levering til hospitaler.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Region Sjælland er med på option.

II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Forbrugsvarer til eksisterende Ypso pumper

Delkontraktnr.: 11
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33194100 Udstyr og instrumenter til infusion
33194120 Infusionsartikler
48000000 Programpakker og informationssystemer
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK DANMARK
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Forbrugsvarer til eksisterende Ypso pumper.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 2 000 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 48
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
Forventet antal ansøgere: 5
Objektive kriterier for valg af det begrænsede antal ansøgere:

Udvælgelsen vil ske for hver enkelt delkontrakt på baggrund af ansøgers referencer. Ved udvælgelsen af de bedste ansøgere på hver enkelt delkontrakt vil der blive lagt særlig vægt på, at der er tale om referencer med levering til hospitaler.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Region Sjælland er med på option.

II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Betingelser for deltagelse
III.1.3) Teknisk og faglig kapacitet
Liste over og kort beskrivelse af udvælgelseskriterier:

Det er et minimumskrav, at ansøger skal have minimum 3 sammenlignelige referencer.

En reference anses for sammenlignelig, når den vedrører levering af den for delkontrakten samme eller tilsvarende udstyr med en årlig omsætning på minimum 200 000 DKK.

Ansøger gøres opmærksom på, at såfremt man ønsker at prækvalificeres til flere delkontrakter, skal der afgives minimum 3 referencer pr. delkontrakt. En reference kan dog godt gå igen, hvis den fuldt ud er dækkende og sammenlignelig for begge delkontrakter.

Udvælgelsen vil ske for hver enkelt delkontrakt på baggrund af ansøgers referencer. Ved udvælgelsen af de bedste ansøgere på hver enkelt delkontrakt vil der blive lagt særlig vægt på, at der er tale om referencer med levering til hospitaler.

Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves:

Det er et minimumskrav, at ansøger skal have minimum 3 sammenlignelige referencer.

En reference anses for sammenlignelig, når den vedrører levering af den for delkontrakten samme eller tilsvarende udstyr med en årlig omsætning på minimum 200 000 DKK.

Ansøger gøres opmærksom på, at såfremt man ønsker at prækvalificeres til flere delkontrakter, skal der afgives minimum 3 referencer pr. delkontrakt. En reference kan dog godt gå igen, hvis den fuldt ud er dækkende og sammenlignelig for begge delkontrakter.

Udvælgelsen vil ske for hver enkelt delkontrakt på baggrund af ansøgers referencer. Ved udvælgelsen af de bedste ansøgere på hver enkelt delkontrakt vil der blive lagt særlig vægt på, at der er tale om referencer med levering til hospitaler.

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Udbud med forhandling
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
Udbuddet indebærer udarbejdelse af en rammeaftale
Rammeaftale med flere aktører
Højeste antal påtænkte deltagere i rammeaftalen: 6
IV.1.5) Oplysninger om forhandling
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
Bekendtgørelsens nummer i EUT S: 2020/S 021-045711
IV.2.2) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
Dato: 24/11/2020
Tidspunkt: 09:00
IV.2.3) Forventet dato for afsendelse af opfordringer til at afgive bud eller at deltage til udvalgte ansøgere
Dato: 25/11/2020
IV.2.4) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af tilbud eller ansøgninger om deltagelse:
Dansk
IV.2.6) Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud
Tilbud skal være gyldige indtil: 15/12/2021

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om gentagelse
Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: ja
VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Officielt navn: Klagenævnet for Udbud
Postadresse: Nævnenes Hus, Tolboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405708
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Officielt navn: Klagenævnet for Udbud
Postadresse: Nævnenes Hus, Tolboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405708
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagevejledning-0
VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
23/10/2020

Send til en kollega

0.094