Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Ringkøbing-Skjern Kommune
Vindere
Genudbud af dentale materialer
(07.12.2020)
Plandent A/S
Jydekrogen 16
2625 Vallensbæk
Genudbud af dentale materialer
Ringkøbing-Skjern Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29189609
Postadresse: Ved Fjorden 6
By: Ringkøbing
NUTS-kode: DK041 Vestjylland
Postnummer: 6950
Land: Danmark
Kontaktperson: Kell Christensen
E-mail: kell.christensen@rksk.dk
Telefon: +45 99741636
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/141820437.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.rksk.dk/
Del II: Genstand
Genudbud af dentale materialer
Der udbydes en 4-årig rammeaftale på levering af dentalmaterialer til Ringkøbing-Skjern kommunale tandpleje.
Rammeaftalen vil omfatte dels produkterne på tilbudslisten og dels tilbudsgivers supplerende sortiment, der naturligt falder under de nævnte varegrupper.
Ringkøbing-Skjern Kommune
Der udbydes en 4-årig rammeaftale på levering af dentalmaterialer til Ringkøbing-Skjern kommunale tandpleje.
Rammeaftalen vil omfatte dels produkterne på tilbudslisten og dels tilbudsgivers supplerende sortiment, der naturligt falder under de nævnte varegrupper.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Tilbudsgiver skal opfylde følgende mindstekrav til økonomisk og finansiel formåen, jf. udbudslovens § 142.
Mindstekravet er, at ansøger i hele kontraktperioden har en produkt- og erhvervsansvarsforsikring med en dækningssum på minimum 10 mio. DKK for personskade og 5 mio. DKK for tingskade.
I muligt omfang dvs. afhængigt af hvornår tilbudsgiver blev etableret, vedlægges erklæring om virksomhedens resultat før skat dkr., omsætning, overskudsgrad og soliditetsgrad for de seneste 3 offentliggjorte regnskabsår.
En produkt- og erhvervsansvarsforsikring med en dækningssum på minimum 10 mio. DKK for personskade og 5 mio. DKK for tingskade.
Tilbudsskema skal i muligt omfang, dvs. afhængigt af hvornår tilbudsgiver blev etableret, vedlægge referenceliste over de 3 betydeligste og sammenlignelige leveringer, der er udført i løbet af de sidste 3 år. Listen skal indeholde beskrivelse af leverancerne og angivelse af kontaktpersoner for den pågældende kunde med telefonnummer og mailadresse samt omsætning for leverancen.
Angivelse af eventuelle underleverandører skal indskrives i Mercell.
Leverandøren skal fremsende oplysninger om de medarbejdere, der skal stå for det daglige samarbejde, samt for undervisere af kommunens medarbejdere på tandklinikkerne, herunder for de relevante konsulenter.
Del IV: Procedure
Der er tale om et genudbud fra september 2020.
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2. juni 2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
1) Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
2) Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
3) Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på 20 000 DKK til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk