Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Københavns Kommune - Sundheds- og Omsorgsforvaltningen
Vindere
Udbud af krydsrammekørestole
(08.02.2021)
Etac A/S
Egeskovvej 12
8700 Horsens
Udbud af krydsrammekørestole
Københavns Kommune - Sundheds- og Omsorgsforvaltningen
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 64942212
Postadresse: Hans Knudsens Plads 3
By: København Ø
NUTS-kode: DK DANMARK
Postnummer: 2100
Land: Danmark
Kontaktperson: Amarilla Mirilo
E-mail: ju7y@kk.dk
Telefon: +45 35306717
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/137853612.aspx
Del II: Genstand
Udbud af krydsrammekørestole
Indkøb af krydsrammekørestole samt tilbehør og reservedele til hjælpemiddelcentret, Københavns Kommune og øvrige institutioner i kommunen.
Indkøb af krydsrammekørestole samt tilbehør og reservedele til hjælpemiddelcentret, Københavns Kommune og øvrige institutioner i kommunen.
Hjælpemiddelcentrets anslåede indkøb er 400 stk. krydsrammekørestole med tilhørende tilbehør og reservedele.
2 x 12 måneder.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Soliditetsgrad.
Tilbudsgivers soliditetsgrad skal være minimum 5 %.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Hver 4. år.
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2. juni 2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
1) Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
2) Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
3) Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på 20 000 DKK til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk