Fakta om udbudet
Udbyder
Statens og Kommunernes Indkøbs Service A/S
Affaldssække og -poser af polyethylen
Statens og Kommunernes Indkøbs Service A/S
Vejledende forhåndsmeddelelse
Varer
Direktiv 2004/18/EF
Del I: Ordregivende myndighed
Statens og Kommunernes Indkøbs Service A/S
Zeppelinerhallen, H.C. Hansens Gade 4
Att: Anders Münter
2300 København S
DANMARK
Telefon: +45 33427000
Mailadresse: am@ski.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse for den ordregivende myndighed: www.ski.dk
Yderligere oplysninger fås her: Statens og Kommunernes Indkøbs Service A/S
H. C. Hansens Gade 4
Att: Anders Münter
2300 København S
DANMARK
Telefon: +45 33427000
Mailadresse: am@ski.dk
Del II.B: Kontraktens genstand (Varer eller tjenesteydelser)
NUTS-kode DK0
Nærværende vejledende forhåndsmeddelelse fremsendes mhp. at gøre potentielle leverandører opmærksomme på udbuddet og gøre relevante markedsaktører opmærksomme på en teknisk dialog, der vil blive påbegyndt 7.9.2015 og løber frem til og med d. 25.9.2015. Formålet med den tekniske dialog er at give potentielle tilbudsgivere og andre relevante markedsaktører lejlighed til at komme med input til det foreløbige udkast til udbudsmateriale, særligt kravspecifikation og tilbudsliste, så det sikres at udbudsmaterialet bliver udformet, så det er markedskonformt. SKI og leverandørerne vil have lejlighed til løbende at stille spørgsmål, besvare spørgsmål og komme med øvrige kommentarer og bemærkninger.
Den tekniske dialog finder sted via platformen www.offentligprivatdialog.dk, hvor relevante dele af det foreløbige udbudsmateriale også vil være tilgængeligt.
SKI vil endvidere invitere interesserede leverandører til møde hos SKI, som en yderligere mulighed for at aflevere kommentarer vedrørende det foreløbige udbudsmateriale. Møderne forventes at finde sted i uge 38-39.
SKI skal opfordre leverandørerne til at deltage i den tekniske dialog, idet leverandørerne på dette tidspunkt har mulighed for at påvirke udbuddets indhold. For yderligere oplysninger kan der henvises til www.ski.dk, hvor der løbende vil blive orienteret om vigtige forhold og datoer vedrørende udbuddet, herunder den tekniske dialog.
SKI skal herudover gøre opmærksom på, at der efter den tekniske dialog, vil finde en kommunal høring sted i efteråret 2015. Høringen er rettet mod SKI's kunder, som får lejlighed til at læse det samlede udkast til udbudsmateriale forud for deres beslutning om at forpligte sig aftalen.
SKI forventer at anvende udbudsproceduren »begrænset udbud«. Det indebærer, at leverandører, som ønsker at deltage i udbuddet, skal prækvalificeres, for de kan afgive tilbud. Det er således kun prækvalificerede leverandører, der kan afgive tilbud. Prækvalifikationsmaterialet forventes offentliggjort i september 2015. Udbudsmaterialet, der vil blive gjort tilgængeligt for de prækvalificerede leverandører, forventes offentliggjort i december 2015.
Enten anslået værdi eksklusive moms:
interval: mellem 350 000 000 og 400 000 000 DKK
Delaftaler
Kontrakten er opdelt i delaftaler: nej19640000, 34928480, 33711900, 33711500, 39800000, 33760000, 33741200, 18937100, 39220000, 18424300, 39830000, 42995000
Ad punkt II.5) Det forventes at udbudsbekendtgørelse og endelig udbudsmateriale vil blive udsendt december 2015. Frist for afgivelse tilbud forventes at være den ultimo januar 2016.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Del VI: Supplerende oplysninger
Skattelovgivning www.skat.dk
Miljøbeskyttelseslovgivning www.mst.dk
Beskyttelse på arbejdspladsen og arbejdsvilkår www.at.dk