Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=281510&B=VIF
Udbyder
VIF - Vestegnens Indkøbsforum
Vindere
EU-udbud: kompressionsstrømper
(17.05.2021)
Bandagist.dk
hovedvejen 106
2600 Glostrup
EU-udbud: kompressionsstrømper
VIF - Vestegnens Indkøbsforum
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 909090901
Postadresse: NA
By: Høje Tåstrup
NUTS-kode: DK02 Sjælland
Postnummer: 2630
Land: Danmark
Kontaktperson: Pia Blak
E-mail: piabl@htk.dk
Telefon: +45 29616018
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://htk.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/330936
CVR-nummer: 66137112
Postadresse: Nordmarks Alle
By: Albertslund
NUTS-kode: DK012 Københavns omegn
Postnummer: 2620
Land: Danmark
Kontaktperson: Gül Kilic
E-mail: gul.bahar.kilic.corap@albertslund.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.albertslund.dk
CVR-nummer: 65113015
Postadresse: Park Allé 160
By: Brøndby
NUTS-kode: DK012 Københavns omegn
Postnummer: 2605
Land: Danmark
Kontaktperson: Mads Neubert
E-mail: madne@brondby.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.brondby.dk
CVR-nummer: 12881517
Postadresse: Kirkevej 7
By: Dragør
NUTS-kode: DK012 Københavns omegn
Postnummer: 2791
Land: Danmark
Kontaktperson: Ronni Klarskov
E-mail: ronnik@dragoer.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.dragoer.dk
CVR-nummer: 65120119
Postadresse: Rådhusparken 2
By: Glostrup
NUTS-kode: DK012 Københavns omegn
Postnummer: 2600
Land: Danmark
Kontaktperson: Jan Starup
E-mail: Jan.Starup@glostrup.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.glostrup.dk
CVR-nummer: 55606617
Postadresse: Hvidovrevej 278
By: Hvidovre
NUTS-kode: DK012 Københavns omegn
Postnummer: 2650
Land: Danmark
Kontaktperson: Kim Nielsen
E-mail: kni@hvidovre.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.hvidovre.dk
CVR-nummer: 19501817
Postadresse: Bygaden 2
By: Høje-Taastrup
NUTS-kode: DK012 Københavns omegn
Postnummer: 2630
Land: Danmark
E-mail: piabl@htk.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.htk.dk/
CVR-nummer: 11931316
Postadresse: Ishøj Store Torv 20
By: Ishøj
NUTS-kode: DK012 Københavns omegn
Postnummer: 2635
Land: Danmark
Kontaktperson: Søren Roslef
E-mail: srr@ishoj.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://ishoj.dk
CVR-nummer: 65307316
Postadresse: Rødovre Parkvej 150
By: Rødovre
NUTS-kode: DK012 Københavns omegn
Postnummer: 2610
Land: Danmark
Kontaktperson: Alex Nielsen
E-mail: cn13151@rk.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.rk.dk
CVR-nummer: 20310413
Postadresse: Amager landevej 76
By: Kastrup
NUTS-kode: DK012 Københavns omegn
Postnummer: 2770
Land: Danmark
Kontaktperson: Anny Simonsen
E-mail: aje.of@Taarnby.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.taarnby.dk
CVR-nummer: 19583910
Postadresse: Vallensbæk Stationstorv 100
By: Vallensbæk
NUTS-kode: DK012 Københavns omegn
Postnummer: 2665
Land: Danmark
Kontaktperson: Sussi Herløv Jensen
E-mail: shj@vallensbaek.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.vallensbaek.dk
Del II: Genstand
EU-udbud: kompressionsstrømper
Vestegnens Fællesindkøbsforum (VIF) udbyder opmåling og køb af kompressionsstrømper.
Vestegnens Fællesindkøbsforum (VIF) udbyder opmåling og køb af kompressionsstrømper.
Ordregiver har med baggrund i økonomiske-, og markedsmæssige hensyn vurderet, at det ikke er hensigtsmæssigt at foretage en sådan opdeling, da dette ikke skønnes at give yderligere virksomheder mulighed for at afgive tilbud. Ordregiver har ligeledes konkret vurderet at det ikke er den bedste løsning og opdele i særskilte delkontrakter.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
- Tilbudsgiver må ikke have noget forbehold i revisionsbemærkningerne de sidste 2 regnskabsperioder.
- Tilbudsgiver skal have en positiv egenkapital i de sidste 2 regnskabsår.
- Tilbudsgiver må ikke have noget forbehold i revisionsbemærkningerne de sidste 2 regnskabsperioder.
- Tilbudsgiver skal have en positiv egenkapital i de sidste 2 regnskabsår.
Det er et mindstekrav, at tilbudsgiver kan oplyse følgende:
- Mindst 1 reference for leverancer af tilsvarende karakter som under delaftalen.
Under fanen ”Udvælgelseskriterier” i ESPD angives referencerne. Referencelisten skal indeholde følgende:
- En beskrivelse af aftalen og de udførte opgaver i forbindelse med aftalen.
- Rammeaftalens værdi i DKK.
- Kundenavn, inkl. kontaktperson og telefonnummer på denne.
Det er et mindstekrav, at tilbudsgiver kan oplyse følgende:
- Mindst 1 reference for leverancer af tilsvarende karakter som under delaftalen.
Under fanen ”Udvælgelseskriterier” i ESPD angives referencerne. Referencelisten skal indeholde følgende:
- En beskrivelse af aftalen og de udførte opgaver i forbindelse med aftalen.
- Rammeaftalens værdi i DKK.
- Kundenavn, inkl. kontaktperson og telefonnummer på denne.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
2025
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagevejledning-0
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v., gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over ikke at være blevet udvalgt, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.
I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen.
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4.
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk