Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Københavns Kommune - Økonomiforvaltningen
Vindere
Udbud af børnebleer
(09.02.2021)
Dania Nova ApS
Nyholms Alle 32
2610 Rødovre
Udbud af børnebleer
Københavns Kommune - Økonomiforvaltningen
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 64942212
Postadresse: Borups Allé 177
By: København NV
NUTS-kode: DK DANMARK
Postnummer: 2400
Land: Danmark
Kontaktperson: Rafi Baronian
E-mail: s26f@kk.dk
Telefon: +45 33663366
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/134427745.aspx
Del II: Genstand
Udbud af børnebleer
Ved nærværende udbud ønsker ordregiver at indhente tilbud på børnebleer til Københavns Kommune.
Ved nærværende udbud ønsker ordregiver at indhente tilbud på børnebleer til Københavns Kommune.
Ved børnebleer forstås et stykke tykt materiale eller ufarvet stof til at fæstne om numsen for at opsuge urin og afføring.
Leveringsadresserne, som blandt andet omfatter børneinstitutioner, kommunale dagplejere, private dagplejere, gæstehuse, og legestuer, ligger primært inden for Københavns Kommunes grænser.
Ordregivers krav til kontraktvilkår fremgår af kontraktudkastet (bilag A), mens kravene til ydelsen er detaljeret beskrevet i den tekniske specifikation (bilag 1).
Ordregiveren kan forlænge aftalen med op til 2 gange 12 måneder.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
— Tilbudsgivers erhvervsansvarsforsikring skal have en dækningssum pr. forsikringsår på minimum 5 mio. DKK for tingskade og 10 mio. DKK ved personskade.
— Tilbudsgivers gennemsnitlige omsætning i de 3 seneste disponible regnskabsår skal udgøre minimum 7,5 mio. DKK (ekskl. moms) årligt.
— Tilbudsgivers gennemsnitlige soliditetsgrad i de 3 seneste disponible regnskabsår skal udgøre minimum 5 % årligt.
— Tilbudsgivers erhvervsansvarsforsikring skal have en dækningssum pr. forsikringsår på minimum 5 mio. DKK for tingskade og 10 mio. DKK ved personskade.
— Tilbudsgivers gennemsnitlige omsætning i de 3 seneste disponible regnskabsår skal udgøre minimum 7,5 mio. DKK (ekskl. moms) årligt.
— Tilbudsgivers gennemsnitlige soliditetsgrad i de 3 seneste disponible regnskabsår skal udgøre minimum 5 % årligt.
Tilbudsgiver skal kunne fremvise minimum 3 referencer inden for de seneste 3 år.
Tilbudsgiver skal opfylde følgende minimumskrav for at være teknisk og fagligt egnet til at opfylde kontrakten:
Tilbudsgiver skal kunne fremvise minimum 3 referencer inden for de seneste 3 år regnet fra tilbudsfristens dato. Referencerne skal vedrøre levering af børnebleer, som er omfattet af rammeaftalens sortiment til offentlige kunder.
1) At være igangværende eller udført inden for de seneste 3 år regnet fra tilbudsfristens dato.
2) At leverancerne har været til offentlige kunder.
3) Hver reference skal have en størrelse svarende til minimum 250 000 DKK eksklusive moms.
4) At minimum én af referencerne skal vedrøre levering af børnebleer til en offentlig kunde med minimum 100 leveringsadresser.
De 3 referencer skal indeholde:
- En beskrivelse af de præsterede varer/ydelser
- Beløb for hele den præsterede ydelse
- Tidspunkt for udførelsen (start- og slutdato)
- Modtager af ydelsen (med navn og kontaktoplysninger - tlf. og/eller e-mail)
- Angivelse af, hvilke(n) af referencerne angår levering af børnebleer til en offentlig kunde med minimum 100 leveringsadresser.
Der henvises til bilag A: udkast til rammeaftale.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Tilbudsgiver må ikke være omfattet af en eller flere udelukkelsesgrunde nævnt i udbudsloven § § 135, 136 og 137 stk. 1, nr. 1,2, og 7. (se herom i udbudsbetingelserne). Tilbudsgiver er endvidere udelukket fra at deltage i udbuddet, hvis ordregiveren kan påvise, at tilbudsgiver har begået handlinger, der har ført til domfældelse for overtrædelse af gældende skattelovgivning inden for det område, hvor virksomheden udøver sit erhverv, i henhold til udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 3.
Jf. afsnit 7.2.2 i udbudsbetingelser skal tilbudsgiver dokumentere sin økonomiske og finansielle formåen ved fremlæggelse af:
— Kopi af forsikringspolice eller erklæring fra det relevante forsikringsselskab.
— Revisionspåtegnet årsregnskab for de seneste 3 disponible regnskabsår, hvoraf tilbudsgiveres omsætning fremgår.
— Revisionspåtegnet årsregnskab for de seneste 3 disponible regnskabsår, hvoraf tilbudsgiveres soliditetsgrad fremgår.
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2. juni 2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
1) Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
2) Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
3) Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på 20 000 DKK til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk