Fakta om udbudet
Udbyder
Aarhus Kommune
Vindere
Rammeaftale om levering af psykologbistand og akut krisehjælp til ansatte i Aarhus Kommune
(19.03.2021)
Dansk Erhvervspsykologi A/S
Holstebrogade 2
2100 København Ø
Levering af psykologbistand og akut krisehjælp til ansatte i Aarhus Kommune
Aarhus Kommune
Sociale og andre specifikke tjenesteydelser – offentlige kontrakter
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 55133018
Postadresse: Rådhuspladsen 2
By: Aarhus C
NUTS-kode: DK042 Østjylland
Postnummer: 8000
Land: Danmark
Kontaktperson: Marianne Dauding
E-mail: dmaha@aarhus.dk
Telefon: +45 41864346
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/6e7a57ec-6c87-4722-ac3a-171aa921bee6/homepage
Del II: Genstand
Levering af psykologbistand og akut krisehjælp til ansatte i Aarhus Kommune
Udbuddet omfatter psykologbistand og akut krisehjælp til ansatte og afdelinger/arbejdspladser i Aarhus Kommune.
Aarhus Kommune
Udgangspunktet for psykologydelsen er, at den ydes som hjælp til medarbejdere, der har behov for psykologbistand til håndtering af belastninger/problemer, som har indvirkning på medarbejderens arbejdsevne på arbejdspladsen. Tilgangen er at støtte medarbejderen i at vende tilbage til arbejdet eller forblive i arbejde. Det er således i arbejdspladsens interesse, at psykologbistanden anvendes. Der er dermed ikke tale om et personalegode.
Aarhus Kommune kan forlænge aftalen 12 måneder á 3 gange, jf. udkast til rammeaftale, afsnit 5.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Aarhus Kommune (AAK) er forpligtet til at udelukke en tilbudsgiver, der er omfattet af en eller flere af de obligatoriske udelukkelsesgrunde i udbudslovens § § 135 og 136, hvis ikke tilbudsgiveren kan dokumentere sin pålidelighed i henhold til udbudslovens § 138. Tilbudsgiver skal i ESPD’en i Ethics angive, hvorvidt tilbudsgiver er omfattet af en obligatorisk udelukkelsesgrund.
Tilbudsgiver skal i ESPD angive, at tilbudsgiver er optaget i relevant fagligt register og dermed i besiddelse af en autorisation som psykolog.
Tilbudsgiver skal i ESPD angive følgende nøgletal for de seneste 2 afsluttede regnskabsår: Egenkapitel og soliditetsgrad.
AAK accepterer kun tilbud fra tilbudsgivere, som har en positiv egenkapital og en soliditetsgrad på minimum 15 %.
AAK accepterer kun tilbud fra tilbudsgivere, som i ESPD angiver 2 relevante referencer på de betydeligste, lignende opgaver inden for psykologydelser, som tilbudsgiver har udført inden for de seneste 3 år.
Se udbudsmaterialet.
Tilbudsgivers ansatte psykologer skal være uddannede psykologer i henhold til gældende lovgivning.
Der indgår sociale klausuler samt krav til forsikring i rammeaftalen.
Del IV: Procedure
Rammeaftalen vil blive tildelt den tilbudsgiver, der afgiver det for Aarhus Kommune økonomisk mest fordelagtige tilbud ud fra kriteriet pris.
Den tilbudsgiver, der har afgivet den laveste, samlede evalueringspris, er vinder af udbuddet.
Der henvises til udbudsbetingelserne for en mere udførlig beskrivelse heraf.
Del VI: Supplerende oplysninger
Den tilbudsgiver, som Aarhus Kommune forventer at indgå rammeaftale med, skal fremsende dokumentation for ESPD inden for en passende frist, der meddeles af Aarhus Kommune.
I det omfang dokumentationen omfatter en serviceattest, accepteres denne, såfremt den er maksimum 6 måneder gammel. Der gøres opmærksom på, at der kan forventes op til 2 ugers behandlingstid ved udstedelse af serviceattester.
Med hensyn til dokumentation for økonomisk og finansiel formåen skal følgende fremlægges som endelig dokumentation, når Aarhus Kommune anmoder herom:
Tilbudsgivers årsregnskaber eller uddrag heraf, for de seneste 2 regnskabsår, hvis offentliggørelse af årsregnskaber er lovpligtigt i det land, hvor tilbudsgiver er etableret. Tilbudsgiver kan godtgøre sin økonomiske og finansielle formåen ved ethvert andet dokument, som Aarhus Kommune vurderer passende, hvis tilbudsgiveren af en gyldig grund ikke er i stand til at fremlægge de dokumenter, som Aarhus Kommune forlanger.
Der indgår krav om sociale klausuler samt krav om forsikring i rammeaftalen.
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
Ved et udbud med prækvalifikation efter udbudsloven, forsyningsvirksomhedsdirektivet eller tilbudsloven skal en klage over ikke at være blevet prækvalificeret indgives inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens afsendelse af underretning om prækvalifikation. Andre klager over udbud eller beslutninger, f.eks. tildeling af kontrakter, omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet skal være indgivet til Klagenævnet inden 45 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens offentliggørelse af en bekendtgørelse i EU-Tidende om indgåelse af kontrakt. Angår klagen overtrædelser af tilbudsloven eller udbudslovens § § 191 og 192, regnes klagefristen på 45 kalenderdage fra dagen efter ordregiverensunderretning om tildelings beslutningen. Klager over indgåelse af en rammeaftale efter udbudsloven (afsnit II, III og § § 191 og 192), forsyningsvirksomhedsdirektivet eller tilbudsloven skal være indgivet til Klagenævnet inden 6 måneder regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.
Klager over indgåelse af en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet skal være indgivet til Klagenævnet inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.
Klager over en ordregivers beslutning om at videreføre en kontrakt (udbudslovens § 185, stk. 2) skal indgives til Klagenævnet inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter, at ordregiveren har offentliggjort sin beslutning (udbudslovens § 185, stk. 2, 3. pkt.). Har ordregiveren fulgt proceduren i lov om Klagenævnet for Udbud § 4, skal en klage over, at ordregiveren i strid med udbudsdirektivet eller forsyningsvirksomhedsdirektivet har indgået en kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse være indgivet til Klagenævnet inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens offentliggørelse af en bekendtgørelse i EU-Tidende om indgåelse af kontrakt.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: www.kfst.dk