Fakta om udbudet
Udbyder
Københavns Universitet
Udbud af ordning for psykologisk rådgivning
Københavns Universitet
Sociale og andre specifikke tjenesteydelser – offentlige kontrakter
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29979812
Postadresse: Nørregade 10
By: København K
NUTS-kode: DK01 Hovedstaden
Postnummer: 1165
Land: Danmark
Kontaktperson: Arbejdsmiljøchef Ingrid Skovsmose
E-mail: isj@adm.ku.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.ku.dk/
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/166597
Del II: Genstand
Udbud af ordning for psykologisk rådgivning
1) Københavns Universitet skal med virkning fra 1. februar 2021 indgå kontrakt om fortsættelse af en ordning for psykologisk rådgivning. Varighed af kontrakten er 4 år, (eventuelt med mulighed for forlængelse.). Ordningen for psykologisk rådgivning skal tilbyde universitetets ansatte rådgivning i forhold af arbejdsmæssig karakter, dvs. håndtering af problemstillinger, der er opstået på grund af arbejdet og arbejdssituationen. Ordningen skal desuden omfatte akut krisehjælp på arbejdspladsen, hvis der er behov for det. I forbindelse med ordningen indgås kontrakt om en ordning for psykologisk rådgivning, hvor universitetets medarbejdere tilbydes rådgivning i forhold af privat karakter. Begge typer rådgivning skal leveres af samme leverandør. De 2 aftaler skal omfatte alle medarbejdere på universitetet (ca. 10 000). Det forventes, at de 2 ordninger tilsammen vil blive benyttet af 400-450 medarbejdere om året.
København
1) Københavns Universitet skal med virkning fra 1. februar 2021 indgå kontrakt om fortsættelse af en ordning for psykologisk rådgivning. Varighed af kontrakten er 4 år, (eventuelt med mulighed for forlængelse.). Ordningen for psykologisk rådgivning skal tilbyde universitetets ansatte rådgivning i forhold af arbejdsmæssig karakter, dvs. håndtering af problemstillinger, der er opstået på grund af arbejdet og arbejdssituationen. Ordningen skal desuden omfatte akut krisehjælp på arbejdspladsen, hvis der er behov for det.
2) Københavns Universitet skal i forbindelse med ordningen under pkt. 1 med virkning fra 1. februar 2021 indgå kontrakt om en ordning for psykologisk rådgivning, hvor universitetets medarbejdere tilbydes rådgivning i forhold af privat karakter. Begge typer rådgivning skal leveres af samme leverandør. De 2 aftaler skal omfatte alle medarbejdere på universitetet (ca. 10 000). Det forventes, at de 2 ordninger tilsammen vil blive benyttet af 400-450 medarbejdere om året.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Tilbudsgiver skal som en del af tilbuddet indlevere en liste over de 5 betydeligste sammenlignelige tjenesteydelser, jf. punkt II.1.4), som tilbudsgiver har udført i løbet af de sidste 3 år inden tilbudsfriste.
Hver reference bedes indeholde en kort beskrivelse af den udførte leverance. Beskrivelsen af leverancen bør indeholde en klar beskrivelse af, hvilke af de under punkt II.1.4) anførte tjenesteydelser, leverancen vedrørte, samt [ansøgers / tilbudsgivers] rolle(r) i udførelsen af leverancen. Endvidere bedes referencen indeholde den økonomiske værdi af leverancen [beløb], dato for leverancen samt navn på kunden [modtager].
Psykologloven
Del IV: Procedure
Anskaffelsen er omfattet af bilag XIV til udbudsdirektivet, og udbuddet gennemføres derfor efter udbudslovens afsnit III § § 186 – 190 (light-regimet) angående offentlige kontrakter vedrørende sociale og andre specifikke tjenesteydelser.
Udbudsproceduren er opdelt i (1) en tilbudsfase og (2) en tildelingsfase.
Tildeling af kontrakten vil ske til den tilbudsgiver, som afgiver tilbuddet med det bedste forhold mellem pris og kvalitet.
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk) gælder følgende frister for indgivelse af klage angående udbud omfattet af udbudslovens afsnit III:
Klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen.
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4.
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1).
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: www.kfst.dk