Fakta om udbudet
Anmodning om deltagelse
Addresse
sundhed.dk
Dampfærgevej 22
Att: Morten Godiksen
2100 København Ø
Udbyder
sundhed.dk
Vindere
(28.01.2016)
Advice A/S
Gammel Kongevej 3E
1610 København V
(29.01.2016)
Konsortiet bestående af IUM A/S og Public Communication A/S
Skt. Petri Passage 5, 2. sal
1165 København K
Rammeaftale om samarbejde med kommunikationsbureau.
sundhed.dk
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2004/18/EF
Del I: Ordregivende myndighed
sundhed.dk
Dampfærgevej 22
Kontaktpunkt(er): sundhed.dk
Att: Morten Godiksen
2100 København Ø
DANMARK
Telefon: +45 35298304
Mailadresse: mgo@sundhed.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse for den ordregivende myndighed: http://www.sundhed.dk
Yderligere oplysninger fås her: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)
Specifikationer og yderligere dokumenter (herunder dokumenter vedrørende den konkurrenceprægede dialog og et dynamisk indkøbssystem) fås her: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)
Del II: Kontraktens genstand
Tjenesteydelseskategori nr. 13: Reklamevirksomhed
Hovedleverings- eller hovedudførelsessted for bygge- eller anlægsarbejde, varer eller tjenesteydelser: København.
NUTS-kode DK
Antal deltagere i den påtænkte rammeaftale: 3
Rammeaftalens varighed
Varighed i år: 2Anslået samlet værdi af indkøbene i hele rammeaftalens løbetid
Anslået værdi eksklusive moms: 11 600 000 DKKSundhed.dk er den fælles offentlige sundhedsportal og den samlede indgang til det digitale sundhedsvæsen. Bag portalen står de fem regioner, Sundheds- og Ældreministeriet og KL. Portalen tilbyder både borgere og sundhedsfaglige information og brugerstyret adgang til hhv. elektronisk selvbetjening og personlige helbredsoplysninger. I spidsen for portalen står en fælles politisk bestyrelse. Sundhed.dk's mission er at være samlingspunkt for den internetbaserede sundhedsinformation og bindeled mellem brugere og aktører i det danske sundhedsvæsen.
Sundhed.dk har årlige markedsføringsbudgetter og strategier, som har fokus på at udvikle befolkningens kendskab og brug. Både kendskab og brug har siden lanceringen i 2003 udviklet sig positivt. Gennem tiden har der både været anvendt print-indrykning, online-indrykning, TV-sponsorater, foldere, gratis postkort, Abribus-plakater, bus-hængeskilte og simple film til at øge opmærksomheden om sundhed.dk
I sit samarbejde med kommunikationsbureauer ser sundhed.dk oplagte fordele i forhold til at høste synergi-effekter og opleve sammenhæng i stil og linje ved at samle flere ordrer hos et begrænset antal leverandører, der herigennem oparbejder et kendskab til sundhed.dk som portal og organisation samt kendskab til sundhed.dk's vilkår og virkefelt.
Sundhed.dk ønsker at indgå rammeaftale med 3 leverandører, hvor konkrete aftaler/opgaver vil blive tildelt efter den i udbudsmaterialet angivne model.
79341000, 79341400
Beskrivelse af disse optioner: Mulighed for forlængelse af rammeaftalen med 2 x 12 måneder.
Foreløbig tidsplan for anvendelse af disse optioner:
måneder: 24 (fra tildeling af kontrakten)
Antal gange, der er mulighed for forlængelse: 2
Hvis der er tale om indkøbs- eller tjenesteydelseskontrakter, der kan forlænges: anslået tidsramme for efterfølgende kontakter:
måneder: 24 (fra tildeling af kontrakten)
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Ved sammenslutninger af ansøgere (konsortium) skal oplysningerne angivet under pkt. III.2.1) gives for hver enkelt deltager i sammenslutningen.
Hvis ansøger baserer sig på andre enheders formåen (f.eks. underleverandører eller enheder inden for samme koncern, herunder moder-, søster- eller datterselskaber) skal ansøger afgive ovenstående oplysninger for hver af de enheder, som ansøgeren ønsker at basere sin økonomiske og finansielle formåen på.
Endvidere skal ansøger godtgøre, at ansøger fuldt ud kan råde over de ressourcer, der er nødvendige for rammeaftalens udførelse, jf. udbudsdirektivets art. 47, stk. 2. Dette kan f.eks. ske ved en erklæring eller ved fremlæggelse af dokumentation for disse enheders tilsagn om at stille de nødvendige ressourcer til rådighed.
Ved sammenslutninger af ansøgere skal de ovenstående oplysninger afgives for hver enkelt deltager i sammenslutningen.
Forelæggelse af en liste over de betydeligste tilsvarende tjenesteydelser (referenceliste) af tilsvarende karakter, omfang og indhold som den udbudte opgave, jf. pkt. II.1.5), som ansøger har udført i løbet af de sidste 3 år med angivelse af tidspunkter for udførelse.
Hvis ansøger baserer sig på andre enheders tekniske formåen (f.eks. underleverandører eller enheder inden for samme koncern, herunder moder-, søster-, eller datterselskaber) skal ansøgeren fremsende referenceliste som beskrevet ovenfor. Ansøgeren skal endvidere godtgøre, at ansøger fuldt ud kan råde over de ressourcer, der er nødvendige for rammeaftalens udførelse, jf. udbudsdirektivets art. 48. stk. 3. Dette kan f.eks. ske ved en erklæring eller ved fremlæggelse af dokumentation for disse enheders tilsagn om at stille de nødvendige ressourcer til rådighed.
Ved sammenslutninger af ansøgere (konsortium) skal oplysningerne ovenfor, afgives for hver enkelt deltager i sammenslutningen.
Del IV: Procedure
Objektive kriterier for valg af det begrænsede antal kandidater: Eventuel begrænsning af antallet af ansøgere, der opfordres til at afgive tilbud, vil ske efter en vurdering af, hvilke ansøgere, der:
I) har dokumenteret den bedste økonomiske kapacitet på baggrund af den oplyste omsætning, jf. pkt. III.2.2), og
II) har dokumenteret de bedste og mest relevante referencer, jf. pkt. III.2.3).
I vurderingen vægter (II) mere end (I).
Del VI: Supplerende oplysninger
Skønnet tidspunkt for offentliggørelse af yderligere bekendtgørelser: Ca. 6 måneder inden udløb af rammeaftalen.
2) Anmodningen om prækvalifikation skal udarbejdes på baggrund af de i del III.2) angivne betingelser for deltagelse. Ansøgende virksomheder skal således afgive samtlige i pkt. III.2.1), III.2.2) og III.2.3) angivne oplysninger, erklæringer mv. for at komme i betragtning som eventuel tilbudsgiver.
Såfremt leverandøren ønsker, at eventuelle underleverandørers økonomiske eller tekniske formåen skal indgå i bedømmelsen af leverandørens egnethed til at udføre kontrakten, skal leverandøren ligeledes afgive de i punkt III.2.2) og III.2.3) anførte oplysninger for disse underleverandører, og leverandøren skal godtgøre, at han er berettiget til at trække på underleverandørens økonomiske og/eller tekniske formåen i det af leverandøren angivne omfang til opfyldelse af kontrakten (eksempelvis ved relevant støtteerklæring fra den pågældende underleverandør).
3) Frist for modtagelse af anmodning om prækvalifikation fremgår af pkt. IV.3.4).
4) Anmodningen om prækvalifikation skal sendes til sundhed.dk, jf. kontaktdata i pkt. I.1). Anmodningen om prækvalifikation skal afgives i 1 fysisk (papirbaseret) eksemplar. Ordregiver ser desuden gerne, at ansøgeren herudover vedlægger 1 elektronisk kopi af anmodningen vedlagt på et fysisk medium, f.eks. CD/DVD-rom eller USB-flash.
5) Anmodningen om prækvalifikation kan ikke afgives pr. e-mail.
Klagenævnet for Udbud
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
2100 København Ø
DANMARK
Mailadresse: klfu@erst.dk
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: http://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen.
En virksomheds klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret.
Klage over udbud, der ikke vedrører prækvalifikation, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 kalenderdage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
Klage over udbud skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
DANMARK
Mailadresse: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk
Fax: +45 41715100