Fakta om udbudet
Udbyder
Aarhus Kommune
Udbud af levering af materialer til tandregulering til Aarhus Kommune
Aarhus Kommune
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 55133018
Postadresse: Rådhuspladsen 2
By: Aarhus C
NUTS-kode: DK042 Østjylland
Postnummer: 8000
Land: Danmark
Kontaktperson: Hanne Kabel
E-mail: hakab@aarhus.dk
Telefon: +45 41854097
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/0643d92a-8433-4c85-be16-56751c1aa44d/homepage
Del II: Genstand
Udbud af levering af materialer til tandregulering til Aarhus Kommune
Udbuddet omfatter levering af materialer til tandregulering.
Det udbudte område indgås som 4 delaftaler. Rammeaftalerne indgås som obligatoriske aftaler med én leverandør pr. delaftale.
Rammeaftalerne er gældende for tandplejen i Aarhus Kommune og vil primært blive anvendt på tandreguleringsklinikken.
Rammeaftale om levering af aktive selvligerende brackets med tilhørende molarrør.
Aarhus Kommune
Rammeaftale om levering af aktive selvligerende brackets med tilhørende molarrør. Ved aktive selvligerende brackets forstås, brackets med fjedrende låge der er aktive minimum fra og med hjørnetand til og med hjørnetand i en del af behandlingen (ved buedimensioner over .016 x .022).
Rammeaftale om levering af passive selvligerende brackets med tilhørende molarrør
Aarhus Kommune
Rammeaftale om levering af passive selvligerende brackets med tilhørende molarrør. Ved passive selvligerende brackets forstås, brackets der har ikke-fjedrende låge og er passive på alle tænder fra start til slut i behandlingstiden (størrelsen på bracketslot skal være .022 x minimum .027).
Rammeaftale om levering af buer
Aarhus Kommune
Rammeaftale om levering af buer.
Rammeaftale om levering af konventionelle brackets med tilhørende molarrør, bånd, bondingmateriale, tænger, coils, elastikker, m.m.
Aarhus Kommune
Rammeaftale om levering af konventionelle brackets med tilhørende molarrør, bånd, bondingmateriale, tænger, coils, elastikker, m.m.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Rammeaftale om levering af aktive selvligerende brackets med tilhørende molarrør
CVR-nummer: 33862067
Postadresse: Ellekær 9, 2.th.
By: Herlev
NUTS-kode: DK012 Københavns omegn
Postnummer: 2730
Land: Danmark
E-mail: sz@ortodontiservice.dk
Telefon: +45 56141753
Internetadresse: www.ortodontiservice.dk
Del V: Kontrakttildeling
Rammeaftale om levering af passive selvligerende brackets med tilhørende molarrør
CVR-nummer: 12687648
Postadresse: Nymøllevej 50
By: Kongens Lyngby
NUTS-kode: DK012 Københavns omegn
Postnummer: 2800
Land: Danmark
E-mail: dk@ormco.com
Telefon: +45 39971100
Internetadresse: www.ormco.dk
Del V: Kontrakttildeling
Rammeaftale om levering af buer
Del V: Kontrakttildeling
Rammeaftale om levering af konventionelle brackets med tilhørende molarrør, bånd, bondingmateriale, tænger, coils, elastikker, m.m.
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
I henhold til lbk nr. 593 af 2. juni 2016 om håndhævelse af udbudsreglerne m.v. gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
1) Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
2) Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.
3) Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: www.kfst.dk