Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=289005&B=REGIONNORD
Udbyder
Region Nordjylland
Vindere
Udbud af cervikale implantater
(11.05.2021)
Globus Medical DK
Ambra Alle 50
2770 Kastrup
Udbud af cervikale implantater
(11.05.2021)
B Braun Medical A/S
Dirch Passers Alle 27
2700 Frederiksberg
Udbud af cervikale implantater
(11.05.2021)
Zimmer Biomet Denmark A/S
Herstedvang 12
2620 Albertslund
Udbud af cervikale implantater
(11.05.2021)
Johnson & Johnson a division of Janssen-Cilag
Bregnerødvej 133
3460 Birkerød
Udbud af cervikale implantater
(11.05.2021)
B Braun Medical A/S
Dirch Passers Alle 27, 3. sal
2000 Frederiksberg
Udbud af cervikale implantater
(11.05.2021)
Medtronic Danmark A/S
Arne Jacobsens Allé 17
2300 København S
Udbud af cervikale implantater
Region Nordjylland
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29190941
Postadresse: Niels Bohrs Vej 30
By: Aalborg Ø
NUTS-kode: DK050 Nordjylland
Postnummer: 9220
Land: Danmark
Kontaktperson: Camilla Hjerrild
E-mail: cahj@rn.dk
Telefon: +45 51839080
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.rn.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/252785
Del II: Genstand
Udbud af cervikale implantater
Udbud af cervikale implantater herunder cervikale cages og skinner til anterior fiksation cervikalt.
Cervikal cage
Udbud af cervikale implantater herunder cervikale cages og skinner til anterior fiksation cervikalt.
Ordregiver agter således at indgå parallelle aftaler på hver delkontrakt med de 3 tilbudsgivere, der afgiver de 3 bedste tilbud for hver delkontrakt i henhold til tildelingskriteriet, jf. udbudsbetingelsernes pkt. 12. Samme tilbudsgiver kan tildeles én, flere eller alle delkontrakter – eller slet ingen.
Skinner til anterior fiksation cervikalt
Udbud af cervikale implantater herunder cervikale cages og skinner til anterior fiksation cervikalt.
Ordregiver agter således at indgå parallelle aftaler på hver delkontrakt med de 3 tilbudsgivere, der afgiver de 3 bedste tilbud for hver delkontrakt i henhold til tildelingskriteriet, jf. pkt. 12. Samme tilbudsgiver kan tildeles én, flere eller alle delkontrakter – eller slet ingen.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Der gælder særlige vilkår inde for følgende områder:
— Socialt ansvar (Der henvises til kontraktens pkt. 18)
— Mærkning, miljø og indholdsstoffer (Der henvises til kontraktens pkt. 6.2 og 6.4).
Herudover henvises til udbudsbetingelserne pkt. 11.7.
Del IV: Procedure
I forbindelse med en eventuel overgang til nye produkter, vil være en betydelig oplæringsperiode for det sundhedspersonale, som skal gøre brug af produkterne. Da der er tale om produkter, som skal anvendes i forbindelse med komplicerede operationer, er der i denne sammenhæng et ekstraordinært og væsentlig hensyn at tage til de berørte patienter.
Del VI: Supplerende oplysninger
Udover de obligatoriske udelukkelsesgrunde i udbudslovens § § 135 og 136 finder følgende af udbudslovens frivillige udelukkelsesgrunde anvendelse i nærværende udbud (der henvises til udbudslovens bestemmelser for den endelige og fuldstændige ordlyd af de nævnte bestemmelser):
- Konkurs, insolvens, tvangsakkord uden for konkurs, en situation, der svarer til konkurs i henhold til national ret, aktiver administreres af en kurator, eller erhvervsvirksomheden er indstillet, jf. udbudslovens § 137, stk. 1,nr. 2.
Det bemærkes, at en tilbudsgiver, der har ubetalt forfalden gæld til offentlige myndigheder vedrørende skatter, afgifter eller bidrag til sociale sikringsordninger, således alene vil blive udelukket på denne baggrund, hvis denne gæld er på 100 000 DKK eller derover.
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
Præcise oplysninger om klagefrist(er):
- Ved et udbud med prækvalifikation efter udbudsloven, ved forsyningsvirksomhedsdirektivet eller tilbudsloven skal en klage over ikke at være blevet prækvalificeret indgives inden for 20 kalenderdage. Dette er regnet fra dagen efter ordregivers afsendelse af underretning om prækvalifikation.
- Andre klager over udbud eller beslutninger, f.eks. tildeling af kontrakter, omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet skal indgives 45 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens offentliggørelse af en bekendtgørelse i EU-Tidende om indgåelse af kontrakt.
- Hvis klagen handler om overtrædelser af tilbudsloven eller udbudslovens § § 191 og 192, er klagefristen på 45 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.
- Klager over indgåelse af rammeaftale efter udbudsloven (afsnit II, III og § § 191 og 192), forsyningsvirksomhedsdirektivet eller tilbudsloven skal være indgivet til Klagenævnet inden 6 måneder regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.
- Klager over indgåelse af en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrence eller et dynamisk indkøbssystem omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet skal være indgivet til Klagenævnet inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.
- Klager over en ordregivers beslutning om at videreføre en kontrakt (udbudslovens § 185, stk. 2) skal indgives til Klagenævnet inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter, at ordregiveren har offentliggjort sin beslutning (udbudslovens § 185, stk. 2, 3. pkt.).
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk