Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Ringkøbing-Skjern Kommune
Vindere
Stomi
(29.03.2021)
Kirstine Hardam A/S
Fabersvej 15
7500 Holstebro
Urologi
(29.03.2021)
Mediq Danmark A/S
Kornmarksvej 15
2605 Brøndby
Opdateringer
II.1.4)
I stedet for:
Udbud på stomi- og urologi hjælpemidler til Ringkøbing-Skjern Kommune
Læses:
Udbud på stomi- og urologi hjælpemidler til Ringkøbing-Skjern Kommune version 2
II.1.1)
I stedet for:
Udbud stomi & urologi
Læses:
Udbud stomi & urologi version 2
IV.2.2)
I stedet for:
Dato: 04-02-2021
Time: 12:00
Læses:
Dato: 26-02-2021
Time: 12:00
IV.2.7)
Placering af det tekst, der skal ændres:Dato
I stedet for:
Dato: 04-02-2021
Time: 12:00
Læses:
Dato: 26-02-2021
Time: 12:00
II.1.4)
I stedet for:
Udbud på stomi- og urologi hjælpemidler til Ringkøbing-Skjern Kommune version 2
Læses:
Ny version af tilbudslisten (Bilag 2: Tilbudsliste stomi- og urologi 2021-version 3).
Ændrede positioner i tilbudslisten er markeret med rød skrift. Positioner i tilbudslisten markeret med blå skrift indikerer at positionen enten er udgået eller er lagt sammen med en anden tilsvarende position. Der skal ikke afgives tilbud på positioner markeret med blå skrift, hvorfor volumen også er fjernet. Positionsnumre markeret med blå skrift bliver dog, af hensyn til overblikket ikke fjernet.
II.1.4)
I stedet for:
Ny version af tilbudslisten (bilag 2, tilbudsliste stomi- og urologi 2021-version 3).
Ændrede positioner i tilbudslisten er markeret med rød skrift. Positioner i tilbudslisten markeret med blå skrift indikerer at positionen enten er udgået eller er lagt sammen med en anden tilsvarende position. Der skal ikke afgives tilbud på positioner markeret med blå skrift, hvorfor volumen også er fjernet. Positionsnumre markeret med blå skrift bliver dog, af hensyn til overblikket ikke fjernet.
Læses:
Ny version af tilbudslisten (bilag 2, tilbudsliste stomi- og urologi 2021-version 4).
Ændrede positioner i tilbudslisten er markeret med rød skrift. Positioner i tilbudslisten markeret med blå skrift indikerer at positionen enten er udgået eller er lagt sammen med en anden tilsvarende position. Der skal ikke afgives tilbud på positioner markeret med blå skrift, hvorfor volumen også er fjernet. Positionsnumre markeret med blå skrift bliver dog, af hensyn til overblikket ikke fjernet.
Udbud på stomi & urologi
Ringkøbing-Skjern Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29189609
Postadresse: Ved Fjorden 6
By: Ringkøbing
NUTS-kode: DK041 Vestjylland
Postnummer: 6950
Land: Danmark
Kontaktperson: Holger Østergaard
E-mail: holger.ostergaard@rksk.dk
Telefon: +45 99741943
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/145109719.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.rksk.dk/
Del II: Genstand
Udbud på stomi & urologi
Udbud på stomi- og urologi hjælpemidler til Ringkøbing-Skjern Kommune.
Stomi
Ringkøbing
Udbud på stomi til Ringkøbing-Skjern Kommune.
Urologi
Ringkøbing
Udbud på urologiprodukter til Ringkøbing-Skjern Kommune.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Erklæring om eller dokumentation for erhvervsansvarsforsikring på mindst 5 mio. DKK.
- Referencer fra evt. lignende aftaler, bilag 1
- En redegørelse over tilbudsgivers eventuelle underleverandører, bilag 1
- Beskrivelse af virksomhedsprofil, bilag 1.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2. juni 2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
1) Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
2) Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
3) Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på 20 000 DKK til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk