23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2020/S 249-619731
Offentliggjort
22.12.2020
Udbudstype
Forhåndsmeddelelse

Udbyder

Region Hovedstaden

Høring af udbudsmateriale på utensilier til kirurgisk gastroenterologi


Region Hovedstaden

Forhåndsmeddelelse

Denne bekendtgørelse er kun vejledende

Varer

Retsgrundlag:
Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Region Hovedstaden
CVR-nummer: 29190623
Postadresse: Kongens Vænge 2
By: Hillerød
NUTS-kode: DK01 Hovedstaden
Postnummer: 3400
Land: Danmark
Kontaktperson: Katja Kofoed
E-mail: katja.elleby.kofoed@regionh.dk
Telefon: +45 92436348
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.regionh.dk/
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/66963
I.2) Information om fælles indkøb
Kontrakten tildeles af en indkøbscentral
I.3) Kommunikation
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=289118&B=HOVEDSTADEN
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Sundhed

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Høring af udbudsmateriale på utensilier til kirurgisk gastroenterologi

Sagsnr.: 20063195
II.1.2) Hoved-CPV-kode
33169000 Kirurgiske instrumenter
II.1.3) Kontrakttype
Varer
II.1.4) Kort beskrivelse:

Høringen af udbudsmateriale til produkter/varer som forventes udbudt Q1 2021. Udbuddet vedrører indkøb af utensilier til fleksibel endoskopi inden for kirurgisk gastroenterologi til samtlige sygehusenheder/hospitalsenheder i Region Hovedstaden. Det er ikke muligt at stille spørgsmål, men der kan kommenteres på de enkelte krav. Bemærkninger vil blive drøftet i brugergruppen i forbindelse med udfærdigelse af det endelige udbudsmaterialet. Udbudsmaterialet samt forudgående høring skal sikre bedst mulig kvalitet af produkter til klinikken, så denne kan udføre optimal behandling af patienten.

Bemærkninger skal senest d. 14. januar kl. 12.00 afleveres i beskedmodulet.

II.1.5) Anslået samlet værdi
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: ja
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Høring af udbudsmateriale på utensilier til kirurgisk gastroenterologi

Delkontraktnr.: 1
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33100000 Medicinsk udstyr
33169000 Kirurgiske instrumenter
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK01 Hovedstaden
Hovedudførelsessted:

Region Hovedstaden

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Høringen af udbudsmateriale til produkter/varer som forventes udbudt Q1 2021. Udbuddet vedrører indkøb af utensilier til fleksibel endoskopi inden for kirurgisk gastroenterologi til samtlige sygehusenheder/hospitalsenheder i Region Hovedstaden. Det er ikke muligt at stille spørgsmål, men der kan kommenteres på de enkelte krav. Bemærkninger vil blive drøftet i brugergruppen i forbindelse med udfærdigelse af det endelige udbudsmaterialet. Udbudsmaterialet samt forudgående høring skal sikre bedst mulig kvalitet af produkter til klinikken, så denne kan udføre optimal behandling af patienten.

II.2.14) Yderligere oplysninger
II.3) Foreløbig dato for offentliggørelse af udbudsbekendtgørelse:
01/02/2021

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
17/12/2020

Send til en kollega

0.046