Fakta om udbudet
Udbyder
Høje-Taastrup Kommune
Vindere
Delaftale 3a. Bade- og toiletstol med hjul
(11.12.2015)
HMN A/S
Midtager 22
2605 Brøndby
Udbud af tekniske hjælpemidler.
Høje-Taastrup Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Direktiv 2004/18/EF
Del I: Ordregivende myndighed
Høje-Taastrup Kommune
Bygaden 2
Att: Jan Hansen
2630 Taastrup
DANMARK
Telefon: +45 43591508
Mailadresse: janha@htk.dk
Internetadresse(r):
Elektronisk adgang til oplysninger: http://permalink.mercell.com/50660801.aspx
Elektronisk indsendelse af bud og ansøgninger om deltagelse: http://permalink.mercell.com/50660801.aspx
Yderligere oplysninger fås her: Mercell Danmark A/S
Østre Stationsvej 33, Vestfløjen
5000 Odense C
DANMARK
Mailadresse: support.dk@mercell.com
Internetadresse: http://permalink.mercell.com/50660801.aspx
Specifikationer og yderligere dokumenter (herunder dokumenter vedrørende den konkurrenceprægede dialog og et dynamisk indkøbssystem) fås her: Mercell Danmark A/S
Østre Stationsvej 33, Vestfløjen
5000 Odense C
DANMARK
Mailadresse: support.dk@mercell.com
Internetadresse: http://permalink.mercell.com/50660801.aspx
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til: Mercell Danmark A/S
Østre Stationsvej 33, Vestfløjen
5000 Odense C
DANMARK
Mailadresse: support.dk@mercell.com
Internetadresse: http://permalink.mercell.com/50660801.aspx
Den ordregivende myndighed indkøber på andre ordregivende myndigheders vegne: ja
Albertslund Kommune
Nordmarks Allé
2620 Albertslund
DANMARK
Brøndby Kommune
Park Allé 160
2605 Brøndby
DANMARK
Glostrup Kommune
Rådhusparken 2
2600 Glostrup
DANMARK
Hvidovre Kommune
Hvidovrevej 278
2650 Hvidovre
DANMARK
Ishøj Kommune
Ishøj Store Torv 20
2635 Ishøj
DANMARK
Rødovre Kommune
Rødovre Parkvej 150
2610 Rødovre
DANMARK
Vallensbæk Kommune
Vallensbæk Stationstorv 100
2665 Vallensbæk Strand
DANMARK
Høje-Taastrup Kommune
Bygaden 2
2630 Taastrup
DANMARK
Tårnby Kommune
Amager Landevej 76
2770 Kastrup
DANMARK
Del II: Kontraktens genstand
Indkøb
Hovedleverings- eller hovedudførelsessted for bygge- eller anlægsarbejde, varer eller tjenesteydelser: Vestegnskommunerne og Tårnby Kommune.
NUTS-kode DK012
Rammeaftalens varighed
Varighed i år: 3Vedlagte udbudsbetingelser med tilhørende bilag beskriver de nærmere detaljer for udbuddet.
VIF udbyder følgende delaftaler:
Delaftale 1. Toiletforhøjer med aftagelige og opklappelige armlæn
Delaftale 2. Armlæn til montering af toilet
Delaftale 3a. Bade- og toiletstol med hjul
Delaftale 3b. Bade- og toiletstol med hjul og hydraulisk sædetilt
Delaftale 3c. Bade- og toiletstol med hjul og elektrisk sædetilt
Delaftale 4. Højdeindstillelig badebænk med 4 ben og armlæn
Delaftale 5. Toilet-badestol med elektrisk højdeindstilling og hjul
Delaftale 6. Rollator
Delaftale 7. Arbejdsstol med centralbremse.
VIF tildeler én rammeaftale for hver delaftale, og indgåelse af rammeaftalen vil være på baggrund af rammeaftalen i bilag 1. Samme leverandør kan blive tildelt flere delaftaler.
Rammeaftalen varighed er fastsat til 3 år med mulighed for forlængelse i op til 2 x 12 måneder.
Kravene til ydelsen er detaljeret beskrevet i kravspecifikationen (bilag 2), mens ordregivers krav til kontraktvilkår fremgår af kontraktudkastet (bilag 1). Resultatet af nærværende udbudsforretning samt den faktiske driftssituation kan give anledning til ændringer.
Det fremtidige forbrug inden for de enkelte produkttyper fremgår af tilbudslisten, bilag 3, og er estimerede mængder baseret på historiske data. Det forventede årlige forbrug i stk. er således alene et estimat, som ikke er bindende for VIF.
Procedure:
Ordregiver har valgt at gennemføre denne opgave digitalt igennem Mercell Danmark A/S.
For at deltage i opgaven kopieres dette link til din internet browser: http://permalink.mercell.com/50660801.aspx
Her tilmelder du dig opgaven ved at trykke på ikonet foroven: »Meld din interesse«. Såfremt du ikke er licenshaver hos Mercell Danmark A/S skal du udfylde en registrering af dit firma. Denne registrering er nødvendig for din videre deltagelse og er uden omkostninger.Efter afsendelse af registreringen har du gratis adgang til alle udbudsdokumenter. Du vil modtage login koder til www.mercell.dk indenfor normal arbejdstid og kan derefter afsende dit tilbud/ansøgning.
33196100, 33196200, 33196100
Der kan afgives bud på en eller flere delaftaler
interval: mellem 10 000 000 og 13 000 000 DKK
Beskrivelse af disse optioner: Der er i kontrakten option på 2 x 12 måneder.
Antal gange, der er mulighed for forlængelse: interval: mellem 1 og 24
Oplysninger om delaftaler
Delaftale nr.: 1Betegnelse: Delaftale 1. Toiletforhøjer med aftagelige og opklappelige armlæn33196100
33196100
33196100
33196100
33196100
33196100
33196100
33196100
33196100
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
I muligt omfang, dvs. afhængigt af hvornår tilbudsgiver blev etableret eller startede sin virksomhed, det seneste årsregnskab (2014).
I muligt omfang, dvs. afhængigt af hvornår tilbudsgiver blev etableret eller startede sin virksomhed, oplysninger om tilbudsgivers samlede omsætning inden for det annoncerede område for de seneste 3 afsluttede regnskabsår (2012, 2013, 2014), bilag 6.4.
Referenceliste over leverancer pr. delaftale der er udført i løbet af de sidste 3 år (2012, 2013, 2014). Referencelisten skal for hver reference indeholde:
a. Delaftale
b. Navn på den offentlige myndighed, kontaktperson samt telefonnummer på denne
c. Kontraktperiode.
Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves:
Det er et mindstekrav, at leverandøren kan påvise min. 2 referencer pr. delaftale.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Klagenævnet for Udbud
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
2100 København Ø
DANMARK
Mailadresse: klfu@erst.dk
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: www.klfu.dk
Fax: +45 33307799
(1) Klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, jf. Håndhævelseslovens § 2, stk. 1, nr. 1, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
(2) Klager over andet end ordregivers prækvalifikationsbeslutninger under nr. (1) skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
— 45 dage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i EU-Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, hvor fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
— 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen.
— 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. Håndhævelseslovens § 2, stk. 2.
(3) Klager over kontraktindgåelse uden gennemførelse af udbud efter Håndhævelseslovens § 4 skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse EU-Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, forudsat at bekendtgørelsen indeholder begrundelsen for ordregiverens beslutning om at tildele kontrakten uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i EU-Tidende.
Ovenstående gælder også for sagsanlæg ved domstolene om, at de regler, der er nævnt i Håndhævelseslovens § 1, stk. 2, nr. 1 og 2, er overtrådt, og sagsøgeren ikke forinden har indgivet klage til Klagenævnet for Udbud herom.
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
DANMARK
Mailadresse: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: www.kfst.dk
Fax: +45 41715100