Fakta om udbudet
Udbyder
Region Midtjylland, Indkøb & Medicoteknik
Vindere
Rammeaftale Mammografiapparater
(31.03.2016)
GE Healthcare Danmark A/S
Park Allé 295
2605 Brøndby
Opdateringer
I stedet for: IV.3.4) 24.9.2015 (12:00) IV.3.7) 24.3.2016 IV.3.8) 24.9.2015 (12:00) IV.3.4) 16.10.2015 (12:00) IV.3.7) 17.4.2016 IV.3.8) 16.10.2015 (12:00)
Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse:
Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud: Til:
Åbning af bud: Dato:
Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse:
Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud: Til:
Åbning af bud: Dato:
Rammeaftale på mammografiapparater til klinisk mammografi og til screening.
Region Midtjylland, Indkøb & Medicoteknik
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
Region Midtjylland, Indkøb & Medicoteknik
Olof Palmes Allé 15
Att: Helle Slotsdal
8200 Aarhus N.
DANMARK
Telefon: +45 78410003
Mailadresse: im.projektsektionen@stab.rm.dk
Fax: +45 78410003
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse for den ordregivende myndighed: www.im.rm.dk
Yderligere oplysninger fås her: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)
Specifikationer og yderligere dokumenter (herunder dokumenter vedrørende den konkurrenceprægede dialog og et dynamisk indkøbssystem) fås her: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)
Del II: Kontraktens genstand
Indkøb
Hovedleverings- eller hovedudførelsessted for bygge- eller anlægsarbejde, varer eller tjenesteydelser: Hospitalerne i Region Midtjylland.
NUTS-kode DK04
Rammeaftalens varighed
Varighed i år: 233111650, 50421000, 50421200
Beskrivelse af disse optioner: — Leveranceoptioner
— Uddannelsesoptioner
— Serviceoptioner
— Reservedelsoptioner
— Option på demontering, bortskaffelse og tilbagekøb af eksisterende udstyr.
Antal gange, der er mulighed for forlængelse: 2
Hvis der er tale om indkøbs- eller tjenesteydelseskontrakter, der kan forlænges: anslået tidsramme for efterfølgende kontakter:
måneder: 24 (fra tildeling af kontrakten)
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
— Erklæringer på tro og love om Udbudsdirektivets artikel 45. Udbudsbilag 3.
— Oplysninger om produktansvars- og erhvervsansvarsforsikring, jf. Udbudsbilag 2B. (Såfremt der vedlægges kopi af police, og denne er udfærdiget på engelsk, vil dette blive accepteret.).
— Referencelister for tilsvarende leverancer, jf. Udbudsbilag 2C
— Beskrivelse af virksomhedens kvalitetsstyringssystem. Såfremt tilbudsgiver er certificeret kan tilbudsgiver nøjes med at medsende dokumentation herfor, jf. Udbudsbilag 2D.
— Beskrivelse af tilbudsgivers serviceorganisation/service-setup, jf. Udbudsbilag 2E. Beskrivelsen forventes bl.a. at omfatte kvalifikationer og erfaring af serviceteknikere i forhold til nuværende serviceforpligtelser på serviceaftaler og nuværende installationsbase i Danmark, eventuelle planer og tidshorisont for udvidelse af serviceressourcer, samt hvorledes eventuelle samarbejdspartnere indgår i tilbudsgivers service-setup.
— Såfremt tilbudsgiver i egnethedsvurderingen ønsker at basere sin tekniske kapacitet på brug af underleverandører vedlægges erklæring fra den pågældende underleverandør om, at vedkommende stiller sin tekniske kapacitet til rådighed for tilbudsgivers opfyldelse af kontrakten, jf. Udbudsbilag 2F.
Del IV: Procedure
Andet: Dog accepteres dokumentation af de tilbudte produkter og tekniske specifikationer på engelsk.
Der må være personer til stede under åbningen af bud: nej
Del VI: Supplerende oplysninger
Udbudsmaterialet kan ikke rekvireres via e-mail, men vil være tilgængelig på www.udbud.rm.dk
Klagenævnet for Udbud
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
2100 København Ø
DANMARK
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
DANMARK