23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2015/S 156-286488
Offentliggjort
14.08.2015
Udbudstype
Finder ikke anvendelse

Udbyder

Region Midtjylland, Indkøb & Medicoteknik

Procedurepakker til ortopædkirurgiske knæoperationer


Region Midtjylland, Indkøb & Medicoteknik

Vejledende forhåndsmeddelelse

Varer

Direktiv 2004/18/EF

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn, adresser og kontaktpunkt(er)

Region Midtjylland, Indkøb & Medicoteknik
Olof Palmes Allé 15
Att: Tania Udengaard Sørensen
8200 Århus N
DANMARK
Telefon: +45 78414545
Mailadresse: tania.soerensen@stab.rm.dk

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse for den ordregivende myndighed: www.udbud.rm.dk

Yderligere oplysninger fås her: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)

I.2) Type ordregivende myndighed
Regionalt eller lokalt kontor
I.3) Hovedaktivitet
Sundhed
I.4) Kontrakt indgås på andre ordregivende myndigheders vegne
Den ordregivende myndighed indkøber på andre ordregivende myndigheders vegne: nej

Del II.B: Kontraktens genstand (Varer eller tjenesteydelser)

II.1) Den ordregivende myndigheds betegnelse for kontrakten:
Procedurepakker til ortopædkirurgiske knæoperationer.
II.2) Kontrakttype og leverings- eller udførelsessted
Varer

NUTS-kode DK04

II.3) Oplysninger om rammeaftale
Bekendtgørelsen vedrører udarbejdelse af en rammeaftale: ja
II.4) Kort beskrivelse af arten og mængden eller værdien af varerne eller tjenesteydelserne:
Procedurepakker til ortopædkirurgiske knæoperationer.

Delaftaler

Kontrakten er opdelt i delaftaler: ja
II.5) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

33141620

II.6) Planlagt startdato for tildelingsprocedurerne
II.7) Oplysninger om WTO-aftalen om offentlige indkøb
Dette udbud er omfattet af WTO-aftalen om offentlige indkøb: ja
II.8) Yderligere oplysninger:
Kære potentielle tilbudsgivere
Region Midtjylland udbyder i august/september 2015 udbud vedr. procedurepakker til ortopædkirurgiske knæoperationer.
For at sikre, at der ikke udelukkes gode tilbud pga. uhensigtsmæssige krav, har Region Midtjylland valgt, at lave høring af det foreløbige materiale.

Vi indbyder alle potentielle leverandører til at gennemgå materialet på vores hjemmeside www.udbud.rm.dk og vil gerne invitere til et høringsmøde den 19. eller 20.8.2015. Ordregiver har planlagt at afholde individuelle høringsmøder med de potentielle tilbudsgivere, som tilmelder sig. Ordregiver fastsætter, efter tilmeldingsfristens udløb, en plan for mødernes forløb og melder herefter tilbage til tilbudsgiverne om mødetidspunkt og sted. Møderne vil foregå i regionshuset på Olof Palmes Allé 15, 8200 Aarhus N.

Læs mere om tilmeldingsfrist mm. nedenfor.
Har tilbudsgiver ikke mulighed for at deltage ved et høringsmøde, er der også mulighed for at fremsende skriftligt høringssvar.
Uanset om tilbudsgiver vælger at deltage ved et høringsmøde eller sender et skriftligt høringssvar, er det vigtigt for ordregiver, at høringsmaterialet læses grundigt igennem og der kommenteres på fundne uhensigtsmæssigheder, som videregives til ordregiver. Besvarelserne må meget gerne indeholde uddybende forklaringer. Hvis høringssvar vedrører et bestemt mindstekrav eller konkurrenceparameter bedes der venligst henvises til det aktuelle punkt.
Høringssvarene vil efterfølgende blive behandlet af udbudsafdelingen og hvis det er hensigtsmæssigt af den pågældende brugergruppe, som er sammensat af repræsentanter fra Region Midtjyllands hospitaler.
Det vil blive vurderet hvorvidt høringssvarene giver anledning til ændringer i det pågældende materiale.
Høringssvar behandles som fortroligt materiale, dog med respekt for aktindsigtsreglerne. Høringssvar vil ikke blive offentliggjort. Høringsparterne skal ikke forvente at få svar på evt. spørgsmål, hverken under eller efter høringen.

Tilmelding til høringsmøder bedes ske senest den 18.8.2015 sendt til: tania.soerensen@stab.rm.dk.

Skriftlige høringssvar bedes fremsendt senest den 21.8.2015 kl. 14.00 til: tania.soerensen@stab.rm.dk.

Angiv venligst i emnefelt: Høring af procedurepakker til ortopædkirurgiske knæoperationer.
Med venlig hilsen
Udbudsansvarlig indkøber
Tania Udengaard Sørensen

tania.soerensen@stab.rm.dk.

Oplysninger om delaftaler

Den ordregivende myndigheds betegnelse for kontrakten:Delaftale nr.: 1Betegnelse: Delaftale 1: A-skopi
1) Kort beskrivelse:
Procedurepakker til ortopædkirurgiske knæ A-skopi operationer.
2) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

33141620

5) Yderligere oplysninger om delaftaler:
Den ordregivende myndigheds betegnelse for kontrakten:Delaftale nr.: 2Betegnelse: Delaftale 2 Alloplastik
1) Kort beskrivelse:
Procedurepakker til ortopædkirurgiske knæ alloplastik operationer.
2) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

33141620

5) Yderligere oplysninger om delaftaler:
Den ordregivende myndigheds betegnelse for kontrakten:Delaftale nr.: 3Betegnelse: Delaftale 3: Korsbånd
1) Kort beskrivelse:
Procedurepakker til ortopædkirurgiske korsbåndsoperationer.
2) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

33141620

5) Yderligere oplysninger om delaftaler:

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Kontraktbetingelser
III.1.1) De vigtigste finansierings- og betalingsvilkår og/eller henvisning til relevante bestemmelser herom:
III.2) Betingelser for deltagelse
III.2.1) Oplysning om reserverede kontrakter

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om EU-midler
Kontrakten vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
VI.2) Yderligere oplysninger:
Kære potentielle tilbudsgivere
Region Midtjylland udbyder i august/september 2015 udbud vedr. procedurepakker til ortopædkirurgiske knæoperationer.
For at sikre, at der ikke udelukkes gode tilbud pga. uhensigtsmæssige krav, har Region Midtjylland valgt, at lave høring af det foreløbige materiale.

Vi indbyder alle potentielle leverandører til at gennemgå materialet på vores hjemmeside www.udbud.rm.dk og vil gerne invitere til et høringsmøde den 19. eller 20.8.2015. Ordregiver har planlagt at afholde individuelle høringsmøder med de potentielle tilbudsgivere, som tilmelder sig. Ordregiver fastsætter, efter tilmeldingsfristens udløb, en plan for mødernes forløb og melder herefter tilbage til tilbudsgiverne om mødetidspunkt og sted. Møderne vil foregå i regionshuset på Olof Palmes Allé 15, 8200 Aarhus N.

Læs mere om tilmeldingsfrist mm. nedenfor.
Har tilbudsgiver ikke mulighed for at deltage ved et høringsmøde, er der også mulighed for at fremsende skriftligt høringssvar.
Uanset om tilbudsgiver vælger at deltage ved et høringsmøde eller sender et skriftligt høringssvar, er det vigtigt for ordregiver, at høringsmaterialet læses grundigt igennem og der kommenteres på fundne uhensigtsmæssigheder, som videregives til ordregiver. Besvarelserne må meget gerne indeholde uddybende forklaringer. Hvis høringssvar vedrører et bestemt mindstekrav eller konkurrenceparameter bedes der venligst henvises til det aktuelle punkt.
Høringssvarene vil efterfølgende blive behandlet af udbudsafdelingen og hvis det er hensigtsmæssigt af den pågældende brugergruppe, som er sammensat af repræsentanter fra Region Midtjyllands hospitaler.
Det vil blive vurderet hvorvidt høringssvarene giver anledning til ændringer i det pågældende materiale.
Høringssvar behandles som fortroligt materiale, dog med respekt for aktindsigtsreglerne. Høringssvar vil ikke blive offentliggjort. Høringsparterne skal ikke forvente at få svar på evt. spørgsmål, hverken under eller efter høringen.

Tilmelding til høringsmøder bedes ske senest den 18.8.2015 sendt til: tania.soerensen@stab.rm.dk.

Skriftlige høringssvar bedes fremsendt senest den 21.8.2015, kl. 14.00 til: tania.soerensen@stab.rm.dk.

Angiv venligst i emnefelt: Høring af procedurepakker til ortopædkirurgiske knæoperationer.
Med venlig hilsen
Udbudsansvarlig indkøber
Tania Udengaard Sørensen

tania.soerensen@stab.rm.dk.

VI.3) Oplysninger om den generelle lovramme
VI.4) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
11.8.2015

Send til en kollega

0.063