Fakta om udbudet
Udbyder
Region Nordjylland
Vindere
(15.01.2021)
Dent Support a/s
Mandal Allé 12B
5500 Middelfart
Indkøb af røntgenudstyr til kæbekirurgi
Region Nordjylland
Bekendtgørelse med henblik på frivillig forudgående gennemsigtighed
Varer
Del I: Ordregivende myndighed/enhed
CVR-nummer: 29190941
Postadresse: Niels Bohrs Vej 30
By: Aalborg Ø
NUTS-kode: DK05 Nordjylland
Postnummer: 9220
Land: Danmark
Kontaktperson: Sanne Kjær Pilgaard
E-mail: s.pilgaard@rn.dk
Telefon: +45 21592331
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.rn.dk
Del II: Genstand
Indkøb af røntgenudstyr til kæbekirurgi
Region Nordjylland agter at anskaffe et stk. røntgenudstyr til kæbekirurgisk afd. på Aalborg Universitetshospital.
Region Nordjylland agter at anskaffe et stk. røntgenudstyr til kæbekirurgisk afd. på Aalborg Universitetshospital.
Del IV: Procedure
- Kun en bestemt økonomisk aktør kan levere de pågældende bygge- og anlægsarbejder, varer eller tjenesteydelser af følgende årsag:
- manglende konkurrence af tekniske årsager
Region Nordjylland agter at indkøbe en OP3D Vision scanner til kæbekirurgisk afdeling. Dette udstyr giver mulighed for, at databasefilerne fra det nuværende I-Cat 17-19 system konverteres og bruges i det nye SmartScan STUDIO – det betyder at afdelingen ikke skal have adskilte databaser.
SmartScan STUDIO Manager gør det muligt at søge på scanninger og åbne dem direkte i Dolpin programmet, som bruges i afdelingen som operationsplanlægning.
Scanneren er konvertibel med bookingsystemet direkte via IT programmet - det gør at afdelingen minimerer fejlmargen ved ikke selv at skulle indtaste CPR nr.
Region Nordjylland vurderer på baggrund af en udført markedsanalyse at der kun er en leverandør der kan imødekomme udstyr der kan leve op til ovenstående. Af tekniske årsager tildeles kontrakten derfor uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i henhold til udbudsloven § 80 stk. 3, nr. 2. Kontrakten vil først blive indgået efter udløb af en standstill periode på 10 kalenderdage regnet fra den dag hvor bekendtgørelsen bliver offentliggjort.
Del V: Kontrakt-/koncessionstildeling
CVR-nummer: 27746020
Postadresse: Mandal Allé 12B
By: Middelfart
NUTS-kode: DK03 Syddanmark
Postnummer: 5500
Land: Danmark
E-mail: info@dentsupport.dk
Telefon: +45 64410014
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
- Ved et udbud med prækvalifikation efter udbudsloven, ved forsyningsvirksomhedsdirektivet eller tilbudsloven skal en klage over ikke at være blevet prækvalificeret indgives inden for 20 kalenderdage. Dette er regnet fra dagen efter ordregivers afsendelse af underretning om prækvalifikation.
- Andre klager over udbud eller beslutninger, f.eks. tildeling af kontrakter, omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet skal indgives 45 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens offentliggørelse af en bekendtgørelse i EU-Tidende om indgåelse af kontrakt.
- Hvis klagen handler om overtrædelser af tilbudsloven eller udbudslovens § § 191 og 192, er klagefristen på 45 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.
- Klager over indgåelse af rammeaftale efter udbudsloven (afsnit II, III og § § 191 og 192), forsyningsvirksomhedsdirektivet eller tilbudsloven skal være indgivet til Klagenævnet inden 6 måneder regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.
- Klager over indgåelse af en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrence eller et dynamisk indkøbssystem omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet skal være indgivet til Klagenævnet inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.
- Klager over en ordregivers beslutning om at videreføre en kontrakt (udbudslovens § 185, stk. 2) skal indgives til Klagenævnet inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter, at ordregiveren har offentliggjort sin beslutning (udbudslovens § 185, stk. 2, 3. pkt.).
- Har ordregiveren fulgt proceduren i lov om Klagenævnet for Udbud § 4, skal en klage over, at ordregiveren i strid med udbudsdirektivet eller forsyningsvirksomhedsdirektivet har indgået en kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse indgives til Klagenævnet inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens offentliggørelse af en bekendtgørelse i EU-Tidende om indgåelse af kontrakt.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk