Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
https://www.ethics.dk/ethics/eo#/202d281d-e836-4619-ab09-9170c7fb549d/publicMaterial
Udbyder
Middelfart Kommune
Vindere
(15.06.2021)
Essity Danmark A/S
Gydevang 33
3450 Allerød
Udbud af inkontinensbleer - genudbud
Middelfart Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29189684
Postadresse: Nytorv 9
By: Middelfart
NUTS-kode: DK DANMARK
Postnummer: 5500
Land: Danmark
Kontaktperson: Tinne Lander Gjedde
E-mail: tinne.landergjedde@middelfart.dk
Telefon: +45 88885099
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/202d281d-e836-4619-ab09-9170c7fb549d/homepage
CVR-nummer: 29189692
Postadresse: Rådhus Allé 5
By: Assens
NUTS-kode: DK DANMARK
Postnummer: 5610
Land: Danmark
Kontaktperson: Tinne Lander Gjedde
E-mail: tinne.landergjedde@middelfart.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/e33204b7-d067-4912-8438-ac51b0e624da/homepage
Del II: Genstand
Udbud af inkontinensbleer - genudbud
Indkøb og levering af inkontinensbleer til borgere i Assens og Middelfart Kommune.
Nærværende udbud gennemføres af Middelfart Kommune på vegne af Assens Kommune og Middelfart Kommune. Udbuddet er en 4 årig rammeaftale med en værdi på ca. 24. mio. DKK. Der vil blive evalueret ud fra kvalitet, sortiment, miljø og pris, og der vil blive foretaget en afprøvning medio marts 2021. For nærmere oplysning se udbudsmaterialet.
Udbuddet vedrører indkøb og levering af inkontinensbleer til borgere i Assens og Middelfart Kommune. For enkelte borgere vil leveringen finde sted i andre kommuner i Danmark.
Nærværende udbud gennemføres af Middelfart Kommune på vegne af Assens Kommune og Middelfart Kommune. De er begge at betragte som ordregivere, og de vil hver især indgå en selvstændig rammeaftale med den vindende tilbudsgiver på baggrund af udbuddet.
Af frivillige udelukkelsesgrunde er følgende omfattet i dette udbud: Udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 1-6.
Tilbudsgiver skal have haft positiv egenkapital i de 3 seneste regnskabsår. I det omfang, tilbudsgiver er en nystartet virksomhed, skal der fremlægges revisorerklæring, der dokumenterer, at tilbudsgiver har tilstrækkelig økonomisk styrke til at løfte rammeaftalen.
Tilbudsgiver skal have erfaring med udførelse af lignende opgaver. Tilbudsgiver skal angive 3 referencer på opgaver af lignende art og omfang udført inden for de seneste 3 år. Referencelisten skal indeholde en beskrivelse af opgaven, dato for udløb, modtager samt kontaktoplysninger på modtager.
Ved angivelse af flere end 3 referencer, vil det være de 3 førstnævnte, der danner grundlag for vurderingen.
Baseret det på det historiske forbrug og justeret for forventninger til fremtidige ændringer i forbrugsmønstre forventes det, at den årlige omsætning vil være 2,5-3 mio. DKK. Den i felt II.1.5) oplyste værdi er således udtryk for den maksimalt forventede omsætning i hele kontraktperioden. Intervallet er ordregivers bedste estimat på udbudstidspunktet, men kan dog ændres i såvel op- som nedadgående retning.
Udbuddet er ikke opdelt i delaftaler, idet udbuddets omfang i forvejen er afgrænset til et specifik område med få store leverandører og at det ligeledes vil være økonomisk uhensigtsmæssig for både ordregiver og leverandør og til gene for ordregivers borgere med bevilling på forskellige produkter. Udbuddet udbydes af Middelfart Kommune på vegne af Assens Kommune og Middelfart Kommune.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Tilbudsgiver skal have haft positiv egenkapital i de 3 seneste regnskabsår. I det omfang, tilbudsgiver er en nystartet virksomhed, skal der fremlægges revisorerklæring, der dokumenterer, at tilbudsgiver har tilstrækkelig økonomisk styrke til at løfte rammeaftalen.
Regnskaber for de seneste 3 år til dokumentation.
Erfaring med udførelse af lignende opgaver. Tilbudsgiver skal angive 3 referencer på opgaver af lignende art og omfang udført inden for de seneste 3 år. Referencelisten skal indeholde en beskrivelse af opgaven, dato for udløb, modtager samt kontaktoplysninger på modtager.
Ved angivelse af flere end 3 referencer, vil det være de 3 førstnævnte, der danner grundlag for vurderingen.
Ved lignende art menes:
— Rammeaftaler på leveringer af voksenbleer til en kommunal eller regional udbyder.
Ved lignende omfang menes:
— Kontrakter eller rammeaftaler må ikke vare afsluttede mere end 3 år for tilbudsfristen, og de skal have været i drift i minimum 6 måneder på datoen for tilbudsfristen.
Referencer oplyses i ESPD.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Alle fakturaer skal være elektroniske for at kommunen kan modtage og betale dem.
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: www.kfst.dk