Fakta om udbudet
Udbyder
Region Hovedstaden
Vindere
Udbud af ambulanceservice
(13.09.2021)
Falck Danmark A/S
Sydhavnsgade 18
3450 København SV
Opdateringer
Udbud af ambulanceservice
Region Hovedstaden
Sociale og andre specifikke tjenesteydelser – offentlige kontrakter
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29190623
Postadresse: Kongens Vænge 2
By: Hillerød
NUTS-kode: DK01 Hovedstaden
Postnummer: 3400
Land: Danmark
Kontaktperson: Anders Kristian Holck
E-mail: anders.kristian.holck@regionh.dk
Telefon: +45 038665805
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.regionh.dk/
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/66963
Del II: Genstand
Udbud af ambulanceservice
Udbuddet gennemføres i henhold til udbudslovens lightregime §186.
Region Hovedstaden udbyder kontrakt om ambulancedrift, som er opdelt i 5 delaftaler.
Tilbudsgivere kan maksimalt vinde 3 delaftaler (gældende for delaftale 1-4) + delaftale 5 Bornholm.
Ordregiver tilvejebringer baser hvorfra leverandøren varetager driften.
Ordregiver udarbejder kontrolbud.
Udbud af ambulancetjeneste
Region Hovedstaden
Kontrakt om levering af ambulancetjeneste, delaftale 1.
Følgende optioner indgår i kontrakten:
— option på XL ambulancer
— option på forbrugsvarer/utensilier
— option på mobiltelefoner
— option på revisorerklæring i databehandleraftale
— option på forlængelse af kontrakt år 7
— option på forlængelse af kontrakt år 8.
Kontraktens ordinære længde er 6 år med mulighed for at forlænge kontrakten 2 gange i op til 12 måneder.
Levering af ambulancetjeneste
Region Hovedstaden
Kontrakt om levering af ambulancetjeneste, delaftale 2.
Følgende optioner indgår i kontrakten:
— option på forbrugsvarer/utensilier
— option på mobiltelefoner
— option på revisorerklæring i databehandleraftale
— option på forlængelse af kontrakt år 7
— option på forlængelse af kontrakt år 8.
Kontraktens ordinære længde er 6 år med mulighed for at forlænge kontrakten 2 gange i op til 12 måneder.
Udbud af ambulancetjeneste
Region Hovedstaden
Kontrakt om levering af ambulancetjeneste, delaftale 3.
Følgende optioner indgår i kontrakten:
— option på XL ambulancer
— option på døgnberedskab lav aktivitet
— option på døgnberedskab lav aktivitet paramediciner
— option på forbrugsvarer/utensilier
— option på mobiltelefoner
— option på revisorerklæring i databehandleraftale
— option på forlængelse af kontrakt år 7
— option på forlængelse af kontrakt år 8.
Kontraktens ordinære længde er 6 år med mulighed for at forlænge kontrakten 2 gange i op til 12 måneder.
Udbud af ambulancetjeneste
Region Hovedstaden
Kontrakt om levering af ambulancetjeneste, delaftale 4.
Følgende optioner indgår i kontrakten:
— option på forbrugsvarer/utensilier
— option på mobiltelefoner
— option på revisorerklæring i databehandleraftale
— option på forlængelse af kontrakt år 7
— option på forlængelse af kontrakt år 8.
Kontraktens ordinære længde er 6 år med mulighed for at forlænge kontrakten 2 gange i op til 12 måneder.
Udbud af ambulancetjeneste
Region Hovedstaden
Kontrakt om levering af ambulancetjeneste, delaftale 5.
Følgende optioner indgår i kontrakten:
— option på forbrugsvarer/utensilier
— option på mobiltelefoner
— option på revisorerklæring i databehandleraftale
— option på forlængelse af kontrakt år 7
— option på forlængelse af kontrakt år 8.
Kontraktens ordinære længde er 6 år med mulighed for at forlænge kontrakten 2 gange i op til 12 måneder.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Liste over og kort beskrivelse af regler og kriterier:
ESPD del IV, B, 1) Samlet årsomsætning for seneste 3 regnskabsår er min. 20 mio. DKK/år per delaftale.
ESPD del IV, B, 7) Det forsikrede beløb Erhvervsansvarsforsikring
a) Personskade: 10 mio. DKK.
b) Tingskade: 5 mio. DKK.
Ordregiver har til hensigt at prækvalificere 5 ansøgere pr. delaftale. Ved flere end 5 ansøgere vælges de ansøgere, der efter ordregivers vurdering er de 5 bedst egnede på baggrund af referencer. Ved færre end 5 ansøgere: Ansøgere, der opfylder krav til udvælgelse.
ESPD del IV, C, 3) Udvælgelse på baggrund af (op til) 5 referencer om leverancer af patientlogistik og behandling. I referenceperioden (5 år op til fristen), min. en betydelige tjenesteydelse på min. 10 mio. DKK pr. delaftale, som tilbudsgiver ønsker at komme i betragtning til.
Leverandøren skal senest samtidig med kontraktunderskrift stille sikkerhed på 10 % af det faste, årlige grundvederlag. Sikkerhedsstillelsen kan nedskrives til 5 % efter 6 måneders drift.
Ordregiver lægger til grund på baggrund af en konkret vurdering til grund, at lov om lønmodtageres retsstilling ved virksomhedsoverdragelse finder anvendelse.
Leverandøren må forvente skal skulle indgå databehandleraftale.
Ordregiver tilvejebringer baser hvorfra ambulancedriften opererer udfra.
Del IV: Procedure
Bedste forhold mellem pris og kvalitet:
- Underkriterierne vægter samlet 100 %:
- Pris vægter 50 %
- Kvalitet vægter 50 %.
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: http://www.klfu.dk
By: Findes ikke i DK
Land: Danmark
Tildeling af offentlig kontrakt: 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk