Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Københavns Kommune - Økonomiforvaltningen
Vindere
Udbud af ekstern vikarformidling af pædagogisk vikarer
(12.05.2021)
MG-V ApS
Rytoften 5, 2. sal
8210 Århus V
Udbud af ekstern vikarformidling af pædagogisk vikarer
Københavns Kommune - Økonomiforvaltningen
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 64942212
Postadresse: Borups Allé 177
By: København NV
NUTS-kode: DK011 Byen København
Postnummer: 2400
Land: Danmark
Kontaktperson: Símun Petur Eið
E-mail: dw9a@kk.dk
Telefon: +45 33663366
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/146561646.aspx
Del II: Genstand
Udbud af ekstern vikarformidling af pædagogisk vikarer
Ved nærværende udbud ønsker ordregiver at indhente tilbud på levering af ekstern vikarformidling indenfor det pædagogiske område. Udbuddet omfatter uddannede pædagoger samt pædagogmedhjælpere og pædagogiske assistenter til både dag- og døgninstitutioner.
I København
Ved daginstitutioner forstås Københavns Kommunes vuggestuer, børnehaver, fritidshjem mv.
Ved døgninstitutioner forstås målrettede tilbud til børn, unge og voksne, der har sociale og/eller psykiske problemer, handicap mv. herunder dagbehandlingsinstitutioner, observations- og behandlingsplejehjem mv.
Størstedelen af Københavns Kommunes institutioner har tilknyttet egne tilkaldevikarer. Det betyder, at disse benyttes som primær vikar. Institutionerne kontakter først deres egen tilkaldevikarer og kan disse ikke dække vagten, kontaktes den vindende tilbudsgiver. Det vil sige, at den vindende tilbudsgiver fungerer sekundært til institutionens egen tilkaldevikarer.
2 x 12 mdr.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Erhvervsansvarsforsikring, soliditetsgrad og egenkapital.
Tilbudsgiver skal opfylde følgende minimumskrav for at være økonomisk egnet til at opfylde kontrakten:
— Tilbudsgivers erhvervsansvarsforsikring skal have en dækningssum pr. forsikringsår på minimum 10 mio. DKK.
— Tilbudsgiver skal have en soliditetsgrad på mindst 10 % i det seneste disponible regnskabsår.
— Tilbudsgiver skal have en egenkapital på minimum 2 mio. DKK i det seneste disponible regnskabsår.
Referencer.
Tilbudsgiver skal opfylde følgende minimumskrav for at være teknisk og fagligt egnet til at opfylde kontrakten:
— Tilbudsgiver skal som minimum have 3 referencer på leveringer af pædagogiske vikarydelser, der er udført inden for de seneste 3 år. Hver reference skal have en omsætning på minimum 500 000 DKK.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Tilbudsgiver må ikke være omfattet af en eller flere udelukkelsesgrunde nævnt i udbudsloven § § 135, 136 og 137 stk. 1, nr. 1, 2. (se herom i udbudsbetingelserne). Tilbudsgiver er endvidere udelukket fra at deltage i udbuddet, hvis ordregiveren kan påvise, at tilbudsgiver har begået handlinger, der har ført til domfældelse for overtrædelse af gældende skattelovgivning inden for det område, hvor virksomheden udøver sit erhverv, i henhold til udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 3
Tilbudsgiver skal dokumentere sin økonomiske og finansielle formåen ved fremlæggelse af:
— Kopi af forsikringspolice eller erklæring fra det relevante forsikringsselskab
— Revisorerklæring eller revisorpåtegnet årsregnskab om tilbudsgivers soliditetsgrad i det seneste disponible regnskab
— Revisorerklæring eller revisorpåtegnet årsregnskab om tilbudsgivers egenkapital i det seneste disponible regnskabsår.
Tilbudsgiver kan godtgøre sin økonomiske og finansielle formåen ved ethvert andet dokument, som ordregiver vurderer passende, hvis tilbudsgiver af en gyldig grund ikke er i stand til at fremlægge ovenstående dokumenter.
Tilbudsgiver skal dokumentere sin tekniske og faglige formåen ved fremlæggelse af:
3 af de betydeligste referencer af leveringer af vikarydelser, der er udført inden for de seneste 3 år, med beskrivelse af referencen, angivelse af omsætningen på referencen, den offentlige eller private modtager (inklusive kontaktoplysninger) samt afslutningsdatoen.
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2. juni 2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på 20 000 DKK til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk