Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Ringkøbing-Skjern Kommune
Vindere
EU-udbud af diabeteshjælpemidler
(19.05.2021)
OneMed A/S
P.O.Pedersens Vej 16
8200 Århus N
Opdateringer
II.2.4)
I stedet for:
Det kan oplyses, at der pt. er ca. 1 474 type 1 bevillinger og ca. 78 type 2 bevillinger – i alt 1 552 diabetesbevillinger i Ringkøbing-Skjern Kommune.
Læses:
Det kan oplyses, at der ca. er 1 347 diabetikere, fordelt på 1 122 type 1 og 225 type 2 (tal fra 2019). diabetesbevillinger i Ringkøbing-Skjern Kommune.
IV.2.2)
I stedet for:
Dato: 05-03-2021
Time: 12:00
Læses:
Dato: 19-03-2021
Time: 12:00
IV.2.7)
Placering af det tekst, der skal ændres:Dato
I stedet for:
Dato: 05-03-2021
Time: 12:00
Læses:
Dato: 19-03-2021
Time: 12:00
II.2.7)
Placering af det tekst, der skal ændres:Start
I stedet for:
Dato: 01-05-2021
Læses:
Dato: 01-06-2021
II.2.7)
Placering af det tekst, der skal ændres:Slut
I stedet for:
Dato: 30-04-2025
Læses:
Dato: 31-05-2025
EU-udbud af diabeteshjælpemidler
Ringkøbing-Skjern Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29189609
Postadresse: Ved Fjorden 6
By: Ringkøbing
NUTS-kode: DK DANMARK
Postnummer: 6950
Land: Danmark
Kontaktperson: Britta Nørgaard
E-mail: britta.norgaard@rksk.dk
Telefon: +45 99741137
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/147450889.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.rksk.dk/
Del II: Genstand
EU-udbud af diabeteshjælpemidler
Udbuddet omfatter levering af diabeteshjælpemidler.
En nærmere beskrivelse af omfanget findes i bilag 2.
Det kan oplyses, at der pt. er ca. 1 474 type 1 bevillinger og ca. 78 type 2 bevillinger - i alt 1 552 diabetesbevillinger i Ringkøbing-Skjern Kommune.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Erklæring om eller dokumentation for erhvervsansvarsforsikring på mindst 5 mio. DKK.
- Referencer fra evt. lignende aftaler, bilag 1
- En redegørelse over tilbudsgivers eventuelle underleverandører, bilag 1
- Beskrivelse af virksomhedsprofil, bilag 1.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2. juni 2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på 20 000 DKK til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk