Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=292254&B=REGIONSYDDK
Udbyder
Region Syddanmark
Opdateringer
IV.2.2)
Placering af det tekst, der skal ændres:Del IV: Procedure
I stedet for:
Dato: 02-03-2021
Time: 12:00
Læses:
Dato: 16-03-2021
Time: 12:00
IV.2.7)
Placering af det tekst, der skal ændres:Del IV: Procedure
I stedet for:
Dato: 02-03-2021
Time: 12:00
Læses:
Dato: 16-03-2021
Time: 12:00
Yderligere oplysninger
Rettelse 1: Udbudsbetingelserne pkt. 11.7.2
Pkt. 11.7.2: Databehandleraftale:
Den vindende tilbudsgiver vil evt. skulle behandle personoplysninger på ordregivers vegne. Der skal derfor evt. underskrives en databehandleraftale i medfør af persondatalovgivningen.
Der henvises herudover til udkast til kontrakt pkt. 17.
Punktet er blevet slettet fra udbudsbetingelserne.
Rettelse 2: Kontaktudkast pkt. 17:
Leverandøren skal senest samtidig med kontraktunderskrift, jf. pkt. 21, efter kundens anmodning underskrive databehandleraftale i overensstemmelse med kontraktbilag [X]. De ydelser, som leverandøren skal levere i henhold til databehandleraftalen, skal leveres som en integreret del af kontrakten, og der kan således ikke kræves særskilt betaling herfor, medmindre andet fremgår af kontrakten.
Leverandøren skal uden begrænsning skadesløsholde kunden, såfremt kunden bliver mødt med krav fra tredjemand som følge af, at leverandøren i sin rolle som databehandler har overtrådt den til enhver tid gældende persondatalovgivning. Leverandøren hæfter dog kun for skader, hvis leverandøren ikke har opfyldt sine forpligtelser som databehandler, som det følger af den til enhver tid gældende lovgivning, eller hvis leverandøren som databehandler har undladt at følge eller handlet i strid med kundens lovlige instruks.
Teksten er blevet slettet.
Rettelse 3: Kontraktbilag 8, underbilag A: Niveau for aftalt lagerbeholdning:
Adresse og beholdning er blevet anført.
Rettelse 4: Udbudsbetingelserne pkt. 4:
Tidsplanen er blevet opdateret.
Rettelse 5: Kontraktbilag 3: Tilbudsliste.
I celle 21G er teksten ændret fra tilbudt pris pr. levering i DKK (inkl. moms) til tilbudt pris pr. strå i DKK (inkl. moms). Den angivne pris der ønskes er således pr. strå.
Der er tilføjet et fyldestgørende rettelsesblad til udbudsdokumenterne.
Donorsæd
Region Syddanmark
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29190909
Postadresse: Damhaven 12
By: Vejle
NUTS-kode: DK03 Syddanmark
Postnummer: 7100
Land: Danmark
Kontaktperson: Jesper Kristian Bonde
E-mail: jkb@rsyd.dk
Telefon: +45 61376541
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.regionsyddanmark.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/181055
Del II: Genstand
Donorsæd
Levering af donorsæd til Region Syddanmarks fertilitetsklinikker.
Levering af donorsæd til Region Syddanmarks fertilitetsklinikker.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405708
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
Ved et udbud med prækvalifikation efter udbudsloven skal en klage over ikke at være blevet prækvalificeret indgives inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens afsendelse af underretning om prækvalifikation.
Andre klager over udbud eller beslutninger, f.eks. tildeling af kontrakter, omfattet af udbudslovens afsnit II eller III skal være indgivet til Klagenævnet inden 45 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens offentliggørelse af en bekendtgørelse i EU-Tidende om indgåelse af kontrakt.
Klager over indgåelse af en rammeaftale efter udbudsloven skal være indgivet til Klagenævnet inden 6 måneder regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.
Samtidig med klagens fremsendelse til Klagenævnet skal klageren sende (evt. pr. e-mail) en kopi af klagen med bilag til ordregiveren. Klagenævnet har brug for at vide, om klageren har underrettet ordregiveren, og klageren skal derfor sende kopi af underretningen af ordregiveren til Klagenævnet.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: https://www.kfst.dk/