23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2021/S 023-054737
Offentliggjort
03.02.2021
Udbudstype
Offentligt udbud

Udbyder

Region Syddanmark

Opdateringer

Rettelse
(22.02.2021)

IV.2.2)
Placering af det tekst, der skal ændres:Del IV: Procedure
I stedet for:
Dato: 02-03-2021
Time: 12:00
Læses:
Dato: 16-03-2021
Time: 12:00

IV.2.7)
Placering af det tekst, der skal ændres:Del IV: Procedure
I stedet for:
Dato: 02-03-2021
Time: 12:00
Læses:
Dato: 16-03-2021
Time: 12:00


Yderligere oplysninger
Rettelse 1: Udbudsbetingelserne pkt. 11.7.2
Pkt. 11.7.2: Databehandleraftale:
Den vindende tilbudsgiver vil evt. skulle behandle personoplysninger på ordregivers vegne. Der skal derfor evt. underskrives en databehandleraftale i medfør af persondatalovgivningen.
Der henvises herudover til udkast til kontrakt pkt. 17.
Punktet er blevet slettet fra udbudsbetingelserne.
Rettelse 2: Kontaktudkast pkt. 17:
Leverandøren skal senest samtidig med kontraktunderskrift, jf. pkt. 21, efter kundens anmodning underskrive databehandleraftale i overensstemmelse med kontraktbilag [X]. De ydelser, som leverandøren skal levere i henhold til databehandleraftalen, skal leveres som en integreret del af kontrakten, og der kan således ikke kræves særskilt betaling herfor, medmindre andet fremgår af kontrakten.
Leverandøren skal uden begrænsning skadesløsholde kunden, såfremt kunden bliver mødt med krav fra tredjemand som følge af, at leverandøren i sin rolle som databehandler har overtrådt den til enhver tid gældende persondatalovgivning. Leverandøren hæfter dog kun for skader, hvis leverandøren ikke har opfyldt sine forpligtelser som databehandler, som det følger af den til enhver tid gældende lovgivning, eller hvis leverandøren som databehandler har undladt at følge eller handlet i strid med kundens lovlige instruks.
Teksten er blevet slettet.
Rettelse 3: Kontraktbilag 8, underbilag A: Niveau for aftalt lagerbeholdning:
Adresse og beholdning er blevet anført.
Rettelse 4: Udbudsbetingelserne pkt. 4:
Tidsplanen er blevet opdateret.
Rettelse 5: Kontraktbilag 3: Tilbudsliste.
I celle 21G er teksten ændret fra tilbudt pris pr. levering i DKK (inkl. moms) til tilbudt pris pr. strå i DKK (inkl. moms). Den angivne pris der ønskes er således pr. strå.
Der er tilføjet et fyldestgørende rettelsesblad til udbudsdokumenterne.

Donorsæd


Region Syddanmark

Udbudsbekendtgørelse

Varer

Retsgrundlag:
Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Region Syddanmark
CVR-nummer: 29190909
Postadresse: Damhaven 12
By: Vejle
NUTS-kode: DK03 Syddanmark
Postnummer: 7100
Land: Danmark
Kontaktperson: Jesper Kristian Bonde
E-mail: jkb@rsyd.dk
Telefon: +45 61376541
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.regionsyddanmark.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/181055
I.3) Kommunikation
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=292254&B=REGIONSYDDK
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes elektronisk via: http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=292254&B=REGIONSYDDK
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til den ovennævnte adresse
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Sundhed

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Donorsæd

II.1.2) Hoved-CPV-kode
33690000 Diverse lægemidler
II.1.3) Kontrakttype
Varer
II.1.4) Kort beskrivelse:

Levering af donorsæd til Region Syddanmarks fertilitetsklinikker.

II.1.5) Anslået samlet værdi
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33690000 Diverse lægemidler
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK03 Syddanmark
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Levering af donorsæd til Region Syddanmarks fertilitetsklinikker.

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 48
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
Udbuddet indebærer udarbejdelse af en rammeaftale
Rammeaftale med en enkelt aktør
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.2) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
Dato: 02/03/2021
Tidspunkt: 12:00
IV.2.3) Forventet dato for afsendelse af opfordringer til at afgive bud eller at deltage til udvalgte ansøgere
IV.2.4) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af tilbud eller ansøgninger om deltagelse:
Dansk
IV.2.6) Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud
Tilbud skal være gyldige indtil: 02/09/2021
IV.2.7) Betingelser for åbning af bud
Dato: 02/03/2021
Tidspunkt: 12:00

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om gentagelse
Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: nej
VI.2) Oplysninger om elektroniske arbejdsgange
Elektronisk fakturering accepteres
Der vil blive anvendt elektronisk betaling
VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Officielt navn: Klagenævnet for Udbud
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405708
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

Ved et udbud med prækvalifikation efter udbudsloven skal en klage over ikke at være blevet prækvalificeret indgives inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens afsendelse af underretning om prækvalifikation.

Andre klager over udbud eller beslutninger, f.eks. tildeling af kontrakter, omfattet af udbudslovens afsnit II eller III skal være indgivet til Klagenævnet inden 45 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens offentliggørelse af en bekendtgørelse i EU-Tidende om indgåelse af kontrakt.

Klager over indgåelse af en rammeaftale efter udbudsloven skal være indgivet til Klagenævnet inden 6 måneder regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.

Samtidig med klagens fremsendelse til Klagenævnet skal klageren sende (evt. pr. e-mail) en kopi af klagen med bilag til ordregiveren. Klagenævnet har brug for at vide, om klageren har underrettet ordregiveren, og klageren skal derfor sende kopi af underretningen af ordregiveren til Klagenævnet.

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Officielt navn: Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: https://www.kfst.dk/
VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
29/01/2021

Send til en kollega

0.047