23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2021/S 026-065164
Offentliggjort
08.02.2021
Udbudstype
Begrænset udbud

Udbyder

Egedal Kommune

Vindere

Light-udbud af aktive tilbud til Egedal Kommune (10 delaftaler)

(18.06.2021)
Newgotium
København

Light-udbud af aktive tilbud til Egedal Kommune (10 delaftaler)

(18.06.2021)
TeamAktiv A/S
Søndre Jernbanevej 4 C
3400 Hillerød

Light-udbud af aktive tilbud til Egedal Kommune (10 delaftaler)

(18.06.2021)
Samfocus ApS
Transformervej 23
2860 Søborg

Light-udbud af aktive tilbud til Egedal Kommune (10 delaftaler)

(18.06.2021)
Månebo ApS
Månevej 19
3550 Slangerup

Light-udbud af aktive tilbud til Egedal Kommune (10 delaftaler)

(18.06.2021)
Newgotium
Købehnavn

Light-udbud af aktive tilbud til Egedal Kommune (10 delaftaler)

(18.06.2021)
HKI - Hans Knudsen Instituttet
Vermundsgade 5
2100 København Ø

Light-udbud af aktive tilbud til Egedal Kommune (10 delaftaler)

(18.06.2021)
JobCare A/S
Kongensgade 34 3. sal
6700 Esbjerg

Light-udbud af aktive tilbud til Egedal Kommune (10 delaftaler)

(18.06.2021)
AS3 A/S
Hasselager Centervej 35
8260 Viby J

Light-udbud af aktive tilbud til Egedal Kommune (10 delaftaler)

(18.06.2021)
Falck Healthcare A/S
Sydhavnsgade 18
2450 København SV

Light-udbud af aktive tilbud til Egedal Kommune (10 delaftaler)

(18.06.2021)
TRIOCON
København

Light-udbud af aktive tilbud til Egedal Kommune (10 delaftaler)

(18.06.2021)
PH Consulting
Bagsværdvej 70 A
2800 Kongens Lyngby

Light-udbud af aktive tilbud til Egedal Kommune (10 delaftaler)

(18.06.2021)
TRIOCON
København

Light-udbud af aktive tilbud til Egedal Kommune (10 delaftaler)

(18.06.2021)
Integro A/S
Skallerupvej 219
9800 Hjørring

Light-udbud af aktive tilbud til Egedal Kommune (10 delaftaler)

(18.06.2021)
SAM International
Bødkervej 7B
7000 Fredericia

Light-udbud af aktive tilbud til Egedal Kommune (10 delaftaler)


Egedal Kommune

Sociale og andre specifikke tjenesteydelser – offentlige kontrakter

Udbudsbekendtgørelse

Tjenesteydelser

Retsgrundlag:
Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Egedal Kommune
CVR-nummer: 29188386
Postadresse: Dronning Dagmars Vej 200
By: Ølstykke
NUTS-kode: DK DANMARK
Postnummer: 3650
Land: Danmark
Kontaktperson: Maja Barnekov
E-mail: udbud@egekom.dk
Telefon: +45 72596260
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/148892992.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.egedalkommune.dk/
I.3) Kommunikation
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: https://permalink.mercell.com/148892992.aspx
//txtmark end-->
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes elektronisk via: https://permalink.mercell.com/148892992.aspx
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Light-udbud af aktive tilbud til Egedal Kommune (10 delaftaler)

Sagsnr.: 21/2089
II.1.2) Hoved-CPV-kode
79611000 Jobsøgningstjenester
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

Egedal Kommune udbyder hermed 10 delaftaler om levering af aktive tilbud efter udbudslovens afsnit III. Da udbuddet gennemføres som et light-udbud er de processuelle regler mere lempelige end efter et almindeligt EU-udbud. Der stilles f.eks. ikke krav om et ESPD.

For at mindske transaktionsomkostningerne mest muligt, har udbyder valgt at lave en indledende screening af leverandørerne, dvs. en prækvalifikationsrunde. For nærmere vedrørende udbudsprocessen, henvises der til kapitel 1 i udbudsmaterialet.

De vindende leverandører, vil være dem, der har afgivet tilbuddene med det bedste forhold mellem pris og kvalitet.

Tryk her https://permalink.mercell.com/148892992.aspx

II.1.5) Anslået samlet værdi
Værdi eksklusive moms: 10 000 000.00 DKK
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
80400000 Voksenundervisning og undervisning i øvrigt
80500000 Uddannelsestilbud
85312000 Sociale foranstaltninger, ikke omfattende institutionsophold
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK013 Nordsjælland
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Alle interesserede leverandører kan ansøge om at blive prækvalificeret til en eller flere delaftaler. På baggrund af leverandørens ansøgning vil udbyder vælge op til 5 forskellige leverandører pr. delaftale, der går videre i konkurrencen. Der afholdes møder med de leverandører, der bliver prækvalificeret.

Kommunen forventer at indgå aftale med op til 3 leverandører pr. delaftale.

Dvs. alt efter hvilken delaftale, der er tale om, vil der blive indgået enslydende rammeaftaler med op til 3 forskellige leverandører pr. delaftale. De leverandører, der får tilbudt en rammeaftale, er de leverandører, der har afgivet tilbuddene med det bedste forhold mellem pris og kvalitet.

De 10 delaftaler er inddelt i følgende forløbstyper:

- Delaftale 1: Fleksjobformidling

- Delaftale 2: Motivationsforløb hvor der arbejdes med arbejdsidentitet

- Delaftale 3: Mentor efter LAB kap. 26 herunder gerne udskrivningsmentor

- Delaftale 4: 4 ugers jobforløb

- Delaftale 5: Jobcoaching, hvor der eventuelt også kan ydes vejledning om andre muligheder efter

- Delaftale 6: Forløb for langtidsledige

- Delaftale 7: Udvikling af sygemeldte/aktivitetsparate

- Delaftale 8: Mestringsforløb efter SDP § 13c

- Delaftale 9: Forløb for nydanskere

- Delaftale 10: Forløb for unge.

II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 10 000 000.00 DKK
II.2.7) Kontraktens eller rammeaftalens varighed
Varighed i måneder: 48
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Udbuddet er opdelt i 10 delaftaler. Der henvises til udbudsmaterialet hvor udbudsprocessen er beskrevet.

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Betingelser for deltagelse
III.1.4) Objektive regler og kriterier for deltagelse
Liste over og kort beskrivelse af regler og kriterier:

Der henvises til udbudsmaterialet.

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Procedureform
Begrænset udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale
Udbuddet indebærer udarbejdelse af en rammeaftale
IV.1.10) Angivelse af de nationale regler, der er gældende for udbuddet:
IV.1.11) Tildelingsprocedurens hovedtræk:

Der henvises til udbudsmaterialet.

IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.2) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse / Frist for modtagelse af interessetilkendegivelser
Dato: 14/04/2021
Tidspunkt: 12:00
IV.2.4) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af tilbud eller ansøgninger om deltagelse:
Dansk

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.2) Oplysninger om elektroniske arbejdsgange
Der vil blive anvendt elektronisk bestilling
Elektronisk fakturering accepteres
Der vil blive anvendt elektronisk betaling
VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Officielt navn: Nævnenes Hus
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2. juni 2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:

Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.

Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at

ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har

indgået en kontrakt.

Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.

Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette

ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.

Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på 20 000 DKK til Klagenævnet for Udbud.

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Officielt navn: Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk
VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
03/02/2021

Send til en kollega

0.125