Fakta om udbudet
Udbyder
Egedal Kommune
Vindere
Light-udbud af aktive tilbud til Egedal Kommune (10 delaftaler)
(18.06.2021)
Newgotium
København
Light-udbud af aktive tilbud til Egedal Kommune (10 delaftaler)
(18.06.2021)
TeamAktiv A/S
Søndre Jernbanevej 4 C
3400 Hillerød
Light-udbud af aktive tilbud til Egedal Kommune (10 delaftaler)
(18.06.2021)
Samfocus ApS
Transformervej 23
2860 Søborg
Light-udbud af aktive tilbud til Egedal Kommune (10 delaftaler)
(18.06.2021)
Månebo ApS
Månevej 19
3550 Slangerup
Light-udbud af aktive tilbud til Egedal Kommune (10 delaftaler)
(18.06.2021)
Newgotium
Købehnavn
Light-udbud af aktive tilbud til Egedal Kommune (10 delaftaler)
(18.06.2021)
HKI - Hans Knudsen Instituttet
Vermundsgade 5
2100 København Ø
Light-udbud af aktive tilbud til Egedal Kommune (10 delaftaler)
(18.06.2021)
JobCare A/S
Kongensgade 34 3. sal
6700 Esbjerg
Light-udbud af aktive tilbud til Egedal Kommune (10 delaftaler)
(18.06.2021)
AS3 A/S
Hasselager Centervej 35
8260 Viby J
Light-udbud af aktive tilbud til Egedal Kommune (10 delaftaler)
(18.06.2021)
Falck Healthcare A/S
Sydhavnsgade 18
2450 København SV
Light-udbud af aktive tilbud til Egedal Kommune (10 delaftaler)
(18.06.2021)
TRIOCON
København
Light-udbud af aktive tilbud til Egedal Kommune (10 delaftaler)
(18.06.2021)
PH Consulting
Bagsværdvej 70 A
2800 Kongens Lyngby
Light-udbud af aktive tilbud til Egedal Kommune (10 delaftaler)
(18.06.2021)
TRIOCON
København
Light-udbud af aktive tilbud til Egedal Kommune (10 delaftaler)
(18.06.2021)
Integro A/S
Skallerupvej 219
9800 Hjørring
Light-udbud af aktive tilbud til Egedal Kommune (10 delaftaler)
(18.06.2021)
SAM International
Bødkervej 7B
7000 Fredericia
Light-udbud af aktive tilbud til Egedal Kommune (10 delaftaler)
Egedal Kommune
Sociale og andre specifikke tjenesteydelser – offentlige kontrakter
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29188386
Postadresse: Dronning Dagmars Vej 200
By: Ølstykke
NUTS-kode: DK DANMARK
Postnummer: 3650
Land: Danmark
Kontaktperson: Maja Barnekov
E-mail: udbud@egekom.dk
Telefon: +45 72596260
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/148892992.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.egedalkommune.dk/
Del II: Genstand
Light-udbud af aktive tilbud til Egedal Kommune (10 delaftaler)
Egedal Kommune udbyder hermed 10 delaftaler om levering af aktive tilbud efter udbudslovens afsnit III. Da udbuddet gennemføres som et light-udbud er de processuelle regler mere lempelige end efter et almindeligt EU-udbud. Der stilles f.eks. ikke krav om et ESPD.
For at mindske transaktionsomkostningerne mest muligt, har udbyder valgt at lave en indledende screening af leverandørerne, dvs. en prækvalifikationsrunde. For nærmere vedrørende udbudsprocessen, henvises der til kapitel 1 i udbudsmaterialet.
De vindende leverandører, vil være dem, der har afgivet tilbuddene med det bedste forhold mellem pris og kvalitet.
Alle interesserede leverandører kan ansøge om at blive prækvalificeret til en eller flere delaftaler. På baggrund af leverandørens ansøgning vil udbyder vælge op til 5 forskellige leverandører pr. delaftale, der går videre i konkurrencen. Der afholdes møder med de leverandører, der bliver prækvalificeret.
Kommunen forventer at indgå aftale med op til 3 leverandører pr. delaftale.
Dvs. alt efter hvilken delaftale, der er tale om, vil der blive indgået enslydende rammeaftaler med op til 3 forskellige leverandører pr. delaftale. De leverandører, der får tilbudt en rammeaftale, er de leverandører, der har afgivet tilbuddene med det bedste forhold mellem pris og kvalitet.
De 10 delaftaler er inddelt i følgende forløbstyper:
- Delaftale 1: Fleksjobformidling
- Delaftale 2: Motivationsforløb hvor der arbejdes med arbejdsidentitet
- Delaftale 3: Mentor efter LAB kap. 26 herunder gerne udskrivningsmentor
- Delaftale 4: 4 ugers jobforløb
- Delaftale 5: Jobcoaching, hvor der eventuelt også kan ydes vejledning om andre muligheder efter
- Delaftale 6: Forløb for langtidsledige
- Delaftale 7: Udvikling af sygemeldte/aktivitetsparate
- Delaftale 8: Mestringsforløb efter SDP § 13c
- Delaftale 9: Forløb for nydanskere
- Delaftale 10: Forløb for unge.
Udbuddet er opdelt i 10 delaftaler. Der henvises til udbudsmaterialet hvor udbudsprocessen er beskrevet.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Der henvises til udbudsmaterialet.
Del IV: Procedure
Der henvises til udbudsmaterialet.
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2. juni 2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på 20 000 DKK til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk