Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=292720&B=REGIONNORD
Udbyder
Region Nordjylland
Vindere
Delkontrakt 8 Procedurepakke Plastik. og Mamma., Lille Sæt, Aalborg UH
(25.04.2022)
Lohmann & Rauscher A/S
Gøngehusvej 252
2950 Vedbæk
Delkontrakt 2 Procedurepakke Neuro., Karpal, Aalborg UH
(25.04.2022)
Mölnlycke Health Care ApS
Gydevang 39-41
3450 Allerød
Delkontrakt 1 Procedurepakke Neuro., Craniotomi, Aalborg UH
(25.04.2022)
Vingmed A/S
Birkerød Kongevej 150B
3460 Birkerød
Delkontrakt 4 Procedurepakke Radio., Neurointervention Behandlingssæt, Aalborg UH
(25.04.2022)
Vingmed A/S
Birkerød Kongevej 150B
3460 Birkerød
Udbud på procedurepakker, neurologi, røntgen- og radiologi, plastik- og mammakirurgi
Region Nordjylland
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29190941
Postadresse: Niels Bohrs Vej 30
By: Aalborg Ø
NUTS-kode: DK050 Nordjylland
Postnummer: 9220
Land: Danmark
Kontaktperson: Kamille Bollerup
E-mail: k.bollerup@rn.dk
Telefon: +45 21584109
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.rn.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/252785
Del II: Genstand
Udbud på procedurepakker, neurologi, røntgen- og radiologi, plastik- og mammakirurgi
Udbuddet vedrører Region Nordjyllands indkøb af procedurepakker indenfor neurokirurgi, radiologi og røntgenkirurgi, samt mamma- og plastikkirurgi. Udbuddet består af 8 delkontrakter, svarende til 8 forskellige sterile procedurepakker. Udbuddet gennemføres som udbud med forhandling. Ordregiver har til hensigt, at prækvalificere 5 ansøgere som vil blive opfordret til at afgive tilbud.
Delkontrakt 1: Procedurepakke Neuro., Craniotomi, Aalborg UH
Udbuddet vedrører ordregivers indkøb af procedurepakker indenfor specialeområderne neurokirurgi, radiologi- og røntgenkirurgi, samt plastik- og mammakirurgi.
Udbuddet gennemføres som et udbud med forhandling, hvor der prækvalificeres 5 ansøgere, der opfordres til, at afgive indledende tilbud.
Det er et minimumskrav, at ansøger har relevant erfaring i form af minimum 1 tilsvarende reference inden for de seneste 4 år. En reference anses for tilsvarende, når den vedrører levering af procedurepakker til et hospital. Se endvidere udbudsbetingelsernes pkt. 6.6.2.
Såfremt antallet af ansøgere, der opfylder udbudsbetingelsernes pkt. 6 angivne betingelser for deltagelse i udbuddet, overstiger 5, skal der ske en udvælgelse til prækvalifikation blandt de egnede ansøgere. Denne udvælgelse vil ske på baggrund af teknisk og faglig formåen - her henvises til udbudsbetingelsernes pkt. 7.
Ved evaluering af ansøgers tekniske og faglige formåen vil ordregiver evaluere på de indkomne ansøgninger og lægge vægt på følgende: antallet af forskellige hospitaler som ansøger har leveret procedurepakker til indenfor specialeområderne neurokirurgi, radiologi- og røntgenkirurgi, samt plastik- og mammakirurgi, dernæst vægtes det fulde antal af forskellige hospitaler som ansøger har leveret procedurepakker til.
Samtlige udbudsdokumenter, gældende for hele udbuddet, er uploaded under delkontrakt 1, og ordregiver opfordrer til at ansøger/tilbudsgiver ligeledes uploader det fulde ansøgningsmateriale/tilbudsmateriale under delkontrakt 1.
Delkontrakt 2: Procedurepakke Neuro., Karpal, Aalborg UH
Udbuddet vedrører ordregivers indkøb af procedurepakker indenfor specialeområderne neurokirurgi, radiologi- og røntgenkirurgi, samt plastik- og mammakirurgi.
Udbuddet gennemføres som et udbud med forhandling, hvor der prækvalificeres 5 ansøgere, der opfordres til, at afgive indledende tilbud.
Samtlige udbudsdokumenter, gældende for hele udbuddet, er uploaded under delkontrakt 1, og ordregiver opfordrer til at ansøger/tilbudsgiver ligeledes uploader det fulde ansøgningsmateriale/tilbudsmateriale under delkontrakt 1.
Delkontrakt 3: Procedurepakke radio, perifer intervention, Aalborg UH
Udbuddet vedrører ordregivers indkøb af procedurepakker indenfor specialeområderne neurokirurgi, radiologi- og røntgenkirurgi, samt plastik- og mammakirurgi.
Udbuddet gennemføres som et udbud med forhandling, hvor der prækvalificeres 5 ansøgere, der opfordres til, at afgive indledende tilbud.
Samtlige udbudsdokumenter, gældende for hele udbuddet, er uploaded under delkontrakt 1, og ordregiver opfordrer til at ansøger/tilbudsgiver ligeledes uploader det fulde ansøgningsmateriale/tilbudsmateriale under delkontrakt 1.
Delkontrakt 4: Procedurepakke radio, neurointervention behandlingssæt, Aalborg UH
Udbuddet vedrører ordregivers indkøb af procedurepakker indenfor specialeområderne neurokirurgi, radiologi- og røntgenkirurgi, samt plastik- og mammakirurgi.
Udbuddet gennemføres som et udbud med forhandling, hvor der prækvalificeres 5 ansøgere, der opfordres til, at afgive indledende tilbud.
Samtlige udbudsdokumenter, gældende for hele udbuddet, er uploaded under delkontrakt 1, og ordregiver opfordrer til at ansøger/tilbudsgiver ligeledes uploader det fulde ansøgningsmateriale/tilbudsmateriale under delkontrakt 1.
Delkontrakt 5: Procedurepakke radio, neurointervention diagnostiksæt, Aalborg UH
Udbuddet vedrører ordregivers indkøb af procedurepakker indenfor specialeområderne neurokirurgi, radiologi- og røntgenkirurgi, samt plastik- og mammakirurgi.
Udbuddet gennemføres som et udbud med forhandling, hvor der prækvalificeres 5 ansøgere, der opfordres til, at afgive indledende tilbud.
Samtlige udbudsdokumenter, gældende for hele udbuddet, er uploaded under delkontrakt 1, og ordregiver opfordrer til at ansøger/tilbudsgiver ligeledes uploader det fulde ansøgningsmateriale/tilbudsmateriale under delkontrakt 1.
Delkontrakt 6: Procedurepakke plastik og mamma, grundsæt
Udbuddet vedrører ordregivers indkøb af procedurepakker indenfor specialeområderne neurokirurgi, radiologi- og røntgenkirurgi, samt plastik- og mammakirurgi.
Udbuddet gennemføres som et udbud med forhandling, hvor der prækvalificeres 5 ansøgere, der opfordres til, at afgive indledende tilbud.
Det er et minimumskrav, at ansøger har relevant erfaring i form af minimum 1 tilsvarende reference inden for de seneste 4 år. En reference anses for tilsvarende, når den vedrører levering af procedurepakker til et hospital. Se endvidere udbudsbetingelsernes pkt. 6.6.2.
Såfremt antallet af ansøgere, der opfylder udbudsbetingelsernes pkt. 6 angivne betingelser for deltagelse i udbuddet, overstiger 5, skal der ske en udvælgelse til prækvalifikation blandt de egnede ansøgere. Denne udvælgelse vil ske på baggrund af teknisk og faglig formåen - her henvises til udbudsbetingelsernes pkt. 7.
Ved evaluering af ansøgers tekniske og faglige formåen vil ordregiver evaluere på de indkomne ansøgninger og lægge vægt på følgende: antallet af forskellige hospitaler som ansøger har leveret procedurepakker til indenfor specialeområderne neurokirurgi, radiologi- og røntgenkirurgi, samt plastik- og mammakirurgi, dernæst vægtes det fulde antal af forskellige hospitaler som ansøger har leveret procedurepakker til.
Samtlige udbudsdokumenter, gældende for hele udbuddet, er uploaded under delkontrakt 1, og ordregiver opfordrer til at ansøger/tilbudsgiver ligeledes uploader det fulde ansøgningsmateriale/tilbudsmateriale under delkontrakt 1.
Delkontrakt 7: Procedurepakke plastik og Mamma, Diep Lap. sæt, Aalborg UH
Udbuddet vedrører ordregivers indkøb af procedurepakker indenfor specialeområderne neurokirurgi, radiologi- og røntgenkirurgi, samt plastik- og mammakirurgi.
Udbuddet gennemføres som et udbud med forhandling, hvor der prækvalificeres 5 ansøgere, der opfordres til, at afgive indledende tilbud.
Det er et minimumskrav, at ansøger har relevant erfaring i form af minimum 1 tilsvarende reference inden for de seneste 4 år. En reference anses for tilsvarende, når den vedrører levering af procedurepakker til et hospital. Se endvidere udbudsbetingelsernes pkt. 6.6.2.
Såfremt antallet af ansøgere, der opfylder udbudsbetingelsernes pkt. 6 angivne betingelser for deltagelse i udbuddet, overstiger 5, skal der ske en udvælgelse til prækvalifikation blandt de egnede ansøgere. Denne udvælgelse vil ske på baggrund af teknisk og faglig formåen - her henvises til udbudsbetingelsernes pkt. 7.
Ved evaluering af ansøgers tekniske og faglige formåen vil ordregiver evaluere på de indkomne ansøgninger og lægge vægt på følgende: antallet af forskellige hospitaler som ansøger har leveret procedurepakker til indenfor specialeområderne neurokirurgi, radiologi- og røntgenkirurgi, samt plastik- og mammakirurgi, dernæst vægtes det fulde antal af forskellige hospitaler som ansøger har leveret procedurepakker til.
Samtlige udbudsdokumenter, gældende for hele udbuddet, er uploaded under delkontrakt 1, og ordregiver opfordrer til at ansøger/tilbudsgiver ligeledes uploader det fulde ansøgningsmateriale/tilbudsmateriale under delkontrakt 1.
Delkontrakt 8: Procedurepakke plastik og mamma, lille sæt, Aalborg UH
Udbuddet vedrører ordregivers indkøb af procedurepakker indenfor specialeområderne neurokirurgi, radiologi- og røntgenkirurgi, samt plastik- og mammakirurgi.
Udbuddet gennemføres som et udbud med forhandling, hvor der prækvalificeres 5 ansøgere, der opfordres til, at afgive indledende tilbud.
Det er et minimumskrav, at ansøger har relevant erfaring i form af minimum 1 tilsvarende reference inden for de seneste 4 år. En reference anses for tilsvarende, når den vedrører levering af procedurepakker til et hospital. Se endvidere udbudsbetingelsernes pkt. 6.6.2.
Såfremt antallet af ansøgere, der opfylder udbudsbetingelsernes pkt. 6 angivne betingelser for deltagelse i udbuddet, overstiger 5, skal der ske en udvælgelse til prækvalifikation blandt de egnede ansøgere. Denne udvælgelse vil ske på baggrund af teknisk og faglig formåen - her henvises til udbudsbetingelsernes pkt. 7.
Ved evaluering af ansøgers tekniske og faglige formåen vil ordregiver evaluere på de indkomne ansøgninger og lægge vægt på følgende: antallet af forskellige hospitaler som ansøger har leveret procedurepakker til indenfor specialeområderne neurokirurgi, radiologi- og røntgenkirurgi, samt plastik- og mammakirurgi, dernæst vægtes det fulde antal af forskellige hospitaler som ansøger har leveret procedurepakker til.
Samtlige udbudsdokumenter, gældende for hele udbuddet, er uploaded under delkontrakt 1, og ordregiver opfordrer til at ansøger/tilbudsgiver ligeledes uploader det fulde ansøgningfsmateriale/tilbudsmateriale under delkontrakt 1.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Jf. udbudsbetingelsernes pkt. 7.1 omfatter forhandlingsmøderne forhandling på grundlag af tilbudsgivers tilbud. Under forhandlingerne vil ordregiver give den enkelte tilbudsgiver oplysning om sit syn på tilbuddets relativt stærke og svage egenskaber i henhold til underkriterierne, samt udvalgte konkurrencekrav.
Efter endt forhandling med tilbudsgiverne kan ordregiver, hvis nødvendigt, ved opfordringsskrivelse, opfordre tilbudsgiverne til at afgive enten et tilrettet tilbud eller et endeligt tilbud indenfor en af ordregiver fastsat frist.
Hvis ordregiver finder det nødvendigt, gennemføres endnu en forhandling på grundlag af tilbudsgivernes tilrettede tilbud.
Ordregiver forbeholder sig ret til at foretage, færre end, eller yderligere forhandlingsrunder, end de forhandlingsrunder som er listet i tidsplanen, såfremt dette vurderes relevant for udbuddet.
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
- Ved et udbud med prækvalifikation efter udbudsloven, ved forsyningsvirksomhedsdirektivet eller tilbudsloven skal en klage over ikke at være blevet prækvalificeret indgives inden for 20 kalenderdage. Dette er regnet fra dagen efter ordregivers afsendelse af underretning om prækvalifikation.
- Andre klager over udbud eller beslutninger, f.eks. tildeling af kontrakter, omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet skal indgives 45 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens offentliggørelse af en bekendtgørelse i EU-Tidende om indgåelse af kontrakt.
- Hvis klagen handler om overtrædelser af tilbudsloven eller udbudslovens § § 191 og 192, er klagefristen på 45 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.
- Klager over indgåelse af rammeaftale efter udbudsloven (afsnit II, III og § § 191 og 192), forsyningsvirksomhedsdirektivet eller tilbudsloven skal være indgivet til Klagenævnet inden 6 måneder regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.
- Klager over indgåelse af en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrence eller et dynamisk indkøbssystem omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet skal være indgivet til Klagenævnet inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.
- Klager over en ordregivers beslutning om at videreføre en kontrakt (udbudslovens § 185, stk. 2) skal indgives til Klagenævnet inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter, at ordregiveren har offentliggjort sin beslutning (udbudslovens § 185, stk. 2, 3. pkt.).
- Har ordregiveren fulgt proceduren i lov om Klagenævnet for Udbud § 4, skal en klage over, at ordregiveren i strid med udbudsdirektivet eller forsyningsvirksomhedsdirektivet har indgået en kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse indgives til Klagenævnet inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens offentliggørelse af en bekendtgørelse i EU-Tidende om indgåelse af kontrakt.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk