23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2021/S 028-068525
Offentliggjort
10.02.2021
Udbudstype
Udbud efter forhandling

Udbyder

Region Nordjylland

Vindere

Delkontrakt 8 Procedurepakke Plastik. og Mamma., Lille Sæt, Aalborg UH

(25.04.2022)
Lohmann & Rauscher A/S
Gøngehusvej 252
2950 Vedbæk

Delkontrakt 2 Procedurepakke Neuro., Karpal, Aalborg UH

(25.04.2022)
Mölnlycke Health Care ApS
Gydevang 39-41
3450 Allerød

Delkontrakt 1 Procedurepakke Neuro., Craniotomi, Aalborg UH

(25.04.2022)
Vingmed A/S
Birkerød Kongevej 150B
3460 Birkerød

Delkontrakt 4 Procedurepakke Radio., Neurointervention Behandlingssæt, Aalborg UH

(25.04.2022)
Vingmed A/S
Birkerød Kongevej 150B
3460 Birkerød

Udbud på procedurepakker, neurologi, røntgen- og radiologi, plastik- og mammakirurgi


Region Nordjylland

Udbudsbekendtgørelse

Varer

Retsgrundlag:
Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Region Nordjylland
CVR-nummer: 29190941
Postadresse: Niels Bohrs Vej 30
By: Aalborg Ø
NUTS-kode: DK050 Nordjylland
Postnummer: 9220
Land: Danmark
Kontaktperson: Kamille Bollerup
E-mail: k.bollerup@rn.dk
Telefon: +45 21584109
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.rn.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/252785
I.3) Kommunikation
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=292720&B=REGIONNORD
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes elektronisk via: http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=292720&B=REGIONNORD
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til den ovennævnte adresse
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Sundhed

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Udbud på procedurepakker, neurologi, røntgen- og radiologi, plastik- og mammakirurgi

Sagsnr.: A193KAB20
II.1.2) Hoved-CPV-kode
33100000 Medicinsk udstyr
II.1.3) Kontrakttype
Varer
II.1.4) Kort beskrivelse:

Udbuddet vedrører Region Nordjyllands indkøb af procedurepakker indenfor neurokirurgi, radiologi og røntgenkirurgi, samt mamma- og plastikkirurgi. Udbuddet består af 8 delkontrakter, svarende til 8 forskellige sterile procedurepakker. Udbuddet gennemføres som udbud med forhandling. Ordregiver har til hensigt, at prækvalificere 5 ansøgere som vil blive opfordret til at afgive tilbud.

II.1.5) Anslået samlet værdi
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: ja
Der kan afgives bud på alle delaftaler
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Delkontrakt 1: Procedurepakke Neuro., Craniotomi, Aalborg UH

Delkontraktnr.: 1
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33000000 Medicinsk udstyr, lægemidler og produkter til personlig pleje
33140000 Medicinske forbrugsmaterialer
33160000 Operationsteknik
33162000 Apparatur og instrumenter til operationsstuer
33169000 Kirurgiske instrumenter
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK050 Nordjylland
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Udbuddet vedrører ordregivers indkøb af procedurepakker indenfor specialeområderne neurokirurgi, radiologi- og røntgenkirurgi, samt plastik- og mammakirurgi.

Udbuddet gennemføres som et udbud med forhandling, hvor der prækvalificeres 5 ansøgere, der opfordres til, at afgive indledende tilbud.

Det er et minimumskrav, at ansøger har relevant erfaring i form af minimum 1 tilsvarende reference inden for de seneste 4 år. En reference anses for tilsvarende, når den vedrører levering af procedurepakker til et hospital. Se endvidere udbudsbetingelsernes pkt. 6.6.2.

Såfremt antallet af ansøgere, der opfylder udbudsbetingelsernes pkt. 6 angivne betingelser for deltagelse i udbuddet, overstiger 5, skal der ske en udvælgelse til prækvalifikation blandt de egnede ansøgere. Denne udvælgelse vil ske på baggrund af teknisk og faglig formåen - her henvises til udbudsbetingelsernes pkt. 7.

Ved evaluering af ansøgers tekniske og faglige formåen vil ordregiver evaluere på de indkomne ansøgninger og lægge vægt på følgende: antallet af forskellige hospitaler som ansøger har leveret procedurepakker til indenfor specialeområderne neurokirurgi, radiologi- og røntgenkirurgi, samt plastik- og mammakirurgi, dernæst vægtes det fulde antal af forskellige hospitaler som ansøger har leveret procedurepakker til.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 48
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
Største antal: 5
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Samtlige udbudsdokumenter, gældende for hele udbuddet, er uploaded under delkontrakt 1, og ordregiver opfordrer til at ansøger/tilbudsgiver ligeledes uploader det fulde ansøgningsmateriale/tilbudsmateriale under delkontrakt 1.

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Delkontrakt 2: Procedurepakke Neuro., Karpal, Aalborg UH

Delkontraktnr.: 2
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33000000 Medicinsk udstyr, lægemidler og produkter til personlig pleje
33140000 Medicinske forbrugsmaterialer
33160000 Operationsteknik
33162000 Apparatur og instrumenter til operationsstuer
33169000 Kirurgiske instrumenter
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK050 Nordjylland
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Udbuddet vedrører ordregivers indkøb af procedurepakker indenfor specialeområderne neurokirurgi, radiologi- og røntgenkirurgi, samt plastik- og mammakirurgi.

Udbuddet gennemføres som et udbud med forhandling, hvor der prækvalificeres 5 ansøgere, der opfordres til, at afgive indledende tilbud.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 48
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
Største antal: 5
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Samtlige udbudsdokumenter, gældende for hele udbuddet, er uploaded under delkontrakt 1, og ordregiver opfordrer til at ansøger/tilbudsgiver ligeledes uploader det fulde ansøgningsmateriale/tilbudsmateriale under delkontrakt 1.

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Delkontrakt 3: Procedurepakke radio, perifer intervention, Aalborg UH

Delkontraktnr.: 3
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33000000 Medicinsk udstyr, lægemidler og produkter til personlig pleje
33140000 Medicinske forbrugsmaterialer
33160000 Operationsteknik
33162000 Apparatur og instrumenter til operationsstuer
33169000 Kirurgiske instrumenter
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK050 Nordjylland
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Udbuddet vedrører ordregivers indkøb af procedurepakker indenfor specialeområderne neurokirurgi, radiologi- og røntgenkirurgi, samt plastik- og mammakirurgi.

Udbuddet gennemføres som et udbud med forhandling, hvor der prækvalificeres 5 ansøgere, der opfordres til, at afgive indledende tilbud.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 48
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
Største antal: 5
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Samtlige udbudsdokumenter, gældende for hele udbuddet, er uploaded under delkontrakt 1, og ordregiver opfordrer til at ansøger/tilbudsgiver ligeledes uploader det fulde ansøgningsmateriale/tilbudsmateriale under delkontrakt 1.

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Delkontrakt 4: Procedurepakke radio, neurointervention behandlingssæt, Aalborg UH

Delkontraktnr.: 4
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33000000 Medicinsk udstyr, lægemidler og produkter til personlig pleje
33140000 Medicinske forbrugsmaterialer
33160000 Operationsteknik
33162000 Apparatur og instrumenter til operationsstuer
33169000 Kirurgiske instrumenter
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK050 Nordjylland
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Udbuddet vedrører ordregivers indkøb af procedurepakker indenfor specialeområderne neurokirurgi, radiologi- og røntgenkirurgi, samt plastik- og mammakirurgi.

Udbuddet gennemføres som et udbud med forhandling, hvor der prækvalificeres 5 ansøgere, der opfordres til, at afgive indledende tilbud.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 48
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
Største antal: 5
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Samtlige udbudsdokumenter, gældende for hele udbuddet, er uploaded under delkontrakt 1, og ordregiver opfordrer til at ansøger/tilbudsgiver ligeledes uploader det fulde ansøgningsmateriale/tilbudsmateriale under delkontrakt 1.

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Delkontrakt 5: Procedurepakke radio, neurointervention diagnostiksæt, Aalborg UH

Delkontraktnr.: 5
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33000000 Medicinsk udstyr, lægemidler og produkter til personlig pleje
33140000 Medicinske forbrugsmaterialer
33160000 Operationsteknik
33162000 Apparatur og instrumenter til operationsstuer
33169000 Kirurgiske instrumenter
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK050 Nordjylland
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Udbuddet vedrører ordregivers indkøb af procedurepakker indenfor specialeområderne neurokirurgi, radiologi- og røntgenkirurgi, samt plastik- og mammakirurgi.

Udbuddet gennemføres som et udbud med forhandling, hvor der prækvalificeres 5 ansøgere, der opfordres til, at afgive indledende tilbud.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 48
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
Største antal: 5
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Samtlige udbudsdokumenter, gældende for hele udbuddet, er uploaded under delkontrakt 1, og ordregiver opfordrer til at ansøger/tilbudsgiver ligeledes uploader det fulde ansøgningsmateriale/tilbudsmateriale under delkontrakt 1.

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Delkontrakt 6: Procedurepakke plastik og mamma, grundsæt

Delkontraktnr.: 6
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33000000 Medicinsk udstyr, lægemidler og produkter til personlig pleje
33140000 Medicinske forbrugsmaterialer
33160000 Operationsteknik
33162000 Apparatur og instrumenter til operationsstuer
33169000 Kirurgiske instrumenter
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK050 Nordjylland
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Udbuddet vedrører ordregivers indkøb af procedurepakker indenfor specialeområderne neurokirurgi, radiologi- og røntgenkirurgi, samt plastik- og mammakirurgi.

Udbuddet gennemføres som et udbud med forhandling, hvor der prækvalificeres 5 ansøgere, der opfordres til, at afgive indledende tilbud.

Det er et minimumskrav, at ansøger har relevant erfaring i form af minimum 1 tilsvarende reference inden for de seneste 4 år. En reference anses for tilsvarende, når den vedrører levering af procedurepakker til et hospital. Se endvidere udbudsbetingelsernes pkt. 6.6.2.

Såfremt antallet af ansøgere, der opfylder udbudsbetingelsernes pkt. 6 angivne betingelser for deltagelse i udbuddet, overstiger 5, skal der ske en udvælgelse til prækvalifikation blandt de egnede ansøgere. Denne udvælgelse vil ske på baggrund af teknisk og faglig formåen - her henvises til udbudsbetingelsernes pkt. 7.

Ved evaluering af ansøgers tekniske og faglige formåen vil ordregiver evaluere på de indkomne ansøgninger og lægge vægt på følgende: antallet af forskellige hospitaler som ansøger har leveret procedurepakker til indenfor specialeområderne neurokirurgi, radiologi- og røntgenkirurgi, samt plastik- og mammakirurgi, dernæst vægtes det fulde antal af forskellige hospitaler som ansøger har leveret procedurepakker til.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 48
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
Største antal: 5
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Samtlige udbudsdokumenter, gældende for hele udbuddet, er uploaded under delkontrakt 1, og ordregiver opfordrer til at ansøger/tilbudsgiver ligeledes uploader det fulde ansøgningsmateriale/tilbudsmateriale under delkontrakt 1.

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Delkontrakt 7: Procedurepakke plastik og Mamma, Diep Lap. sæt, Aalborg UH

Delkontraktnr.: 7
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33000000 Medicinsk udstyr, lægemidler og produkter til personlig pleje
33140000 Medicinske forbrugsmaterialer
33160000 Operationsteknik
33162000 Apparatur og instrumenter til operationsstuer
33169000 Kirurgiske instrumenter
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK050 Nordjylland
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Udbuddet vedrører ordregivers indkøb af procedurepakker indenfor specialeområderne neurokirurgi, radiologi- og røntgenkirurgi, samt plastik- og mammakirurgi.

Udbuddet gennemføres som et udbud med forhandling, hvor der prækvalificeres 5 ansøgere, der opfordres til, at afgive indledende tilbud.

Det er et minimumskrav, at ansøger har relevant erfaring i form af minimum 1 tilsvarende reference inden for de seneste 4 år. En reference anses for tilsvarende, når den vedrører levering af procedurepakker til et hospital. Se endvidere udbudsbetingelsernes pkt. 6.6.2.

Såfremt antallet af ansøgere, der opfylder udbudsbetingelsernes pkt. 6 angivne betingelser for deltagelse i udbuddet, overstiger 5, skal der ske en udvælgelse til prækvalifikation blandt de egnede ansøgere. Denne udvælgelse vil ske på baggrund af teknisk og faglig formåen - her henvises til udbudsbetingelsernes pkt. 7.

Ved evaluering af ansøgers tekniske og faglige formåen vil ordregiver evaluere på de indkomne ansøgninger og lægge vægt på følgende: antallet af forskellige hospitaler som ansøger har leveret procedurepakker til indenfor specialeområderne neurokirurgi, radiologi- og røntgenkirurgi, samt plastik- og mammakirurgi, dernæst vægtes det fulde antal af forskellige hospitaler som ansøger har leveret procedurepakker til.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 48
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
Største antal: 5
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Samtlige udbudsdokumenter, gældende for hele udbuddet, er uploaded under delkontrakt 1, og ordregiver opfordrer til at ansøger/tilbudsgiver ligeledes uploader det fulde ansøgningsmateriale/tilbudsmateriale under delkontrakt 1.

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Delkontrakt 8: Procedurepakke plastik og mamma, lille sæt, Aalborg UH

Delkontraktnr.: 8
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33000000 Medicinsk udstyr, lægemidler og produkter til personlig pleje
33140000 Medicinske forbrugsmaterialer
33160000 Operationsteknik
33162000 Apparatur og instrumenter til operationsstuer
33169000 Kirurgiske instrumenter
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK050 Nordjylland
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Udbuddet vedrører ordregivers indkøb af procedurepakker indenfor specialeområderne neurokirurgi, radiologi- og røntgenkirurgi, samt plastik- og mammakirurgi.

Udbuddet gennemføres som et udbud med forhandling, hvor der prækvalificeres 5 ansøgere, der opfordres til, at afgive indledende tilbud.

Det er et minimumskrav, at ansøger har relevant erfaring i form af minimum 1 tilsvarende reference inden for de seneste 4 år. En reference anses for tilsvarende, når den vedrører levering af procedurepakker til et hospital. Se endvidere udbudsbetingelsernes pkt. 6.6.2.

Såfremt antallet af ansøgere, der opfylder udbudsbetingelsernes pkt. 6 angivne betingelser for deltagelse i udbuddet, overstiger 5, skal der ske en udvælgelse til prækvalifikation blandt de egnede ansøgere. Denne udvælgelse vil ske på baggrund af teknisk og faglig formåen - her henvises til udbudsbetingelsernes pkt. 7.

Ved evaluering af ansøgers tekniske og faglige formåen vil ordregiver evaluere på de indkomne ansøgninger og lægge vægt på følgende: antallet af forskellige hospitaler som ansøger har leveret procedurepakker til indenfor specialeområderne neurokirurgi, radiologi- og røntgenkirurgi, samt plastik- og mammakirurgi, dernæst vægtes det fulde antal af forskellige hospitaler som ansøger har leveret procedurepakker til.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 48
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
Største antal: 5
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Samtlige udbudsdokumenter, gældende for hele udbuddet, er uploaded under delkontrakt 1, og ordregiver opfordrer til at ansøger/tilbudsgiver ligeledes uploader det fulde ansøgningfsmateriale/tilbudsmateriale under delkontrakt 1.

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Betingelser for deltagelse
III.1.2) Økonomisk og finansiel kapacitet
Udvælgelseskriterier som angivet i udbudsmaterialet
III.1.3) Teknisk og faglig kapacitet
Udvælgelseskriterier som angivet i udbudsmaterialet

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Udbud med forhandling
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
IV.1.5) Oplysninger om forhandling
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.2) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
Dato: 08/03/2021
Tidspunkt: 23:30
IV.2.3) Forventet dato for afsendelse af opfordringer til at afgive bud eller at deltage til udvalgte ansøgere
Dato: 25/03/2021
IV.2.4) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af tilbud eller ansøgninger om deltagelse:
Dansk
IV.2.6) Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud
Varighed i måneder: 6 (fra den anførte dato for modtagelse af bud)

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om gentagelse
Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: nej
VI.3) Yderligere oplysninger:

Jf. udbudsbetingelsernes pkt. 7.1 omfatter forhandlingsmøderne forhandling på grundlag af tilbudsgivers tilbud. Under forhandlingerne vil ordregiver give den enkelte tilbudsgiver oplysning om sit syn på tilbuddets relativt stærke og svage egenskaber i henhold til underkriterierne, samt udvalgte konkurrencekrav.

Efter endt forhandling med tilbudsgiverne kan ordregiver, hvis nødvendigt, ved opfordringsskrivelse, opfordre tilbudsgiverne til at afgive enten et tilrettet tilbud eller et endeligt tilbud indenfor en af ordregiver fastsat frist.

Hvis ordregiver finder det nødvendigt, gennemføres endnu en forhandling på grundlag af tilbudsgivernes tilrettede tilbud.

Ordregiver forbeholder sig ret til at foretage, færre end, eller yderligere forhandlingsrunder, end de forhandlingsrunder som er listet i tidsplanen, såfremt dette vurderes relevant for udbuddet.

VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Officielt navn: Klagenævnet for Udbud
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

- Ved et udbud med prækvalifikation efter udbudsloven, ved forsyningsvirksomhedsdirektivet eller tilbudsloven skal en klage over ikke at være blevet prækvalificeret indgives inden for 20 kalenderdage. Dette er regnet fra dagen efter ordregivers afsendelse af underretning om prækvalifikation.

- Andre klager over udbud eller beslutninger, f.eks. tildeling af kontrakter, omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet skal indgives 45 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens offentliggørelse af en bekendtgørelse i EU-Tidende om indgåelse af kontrakt.

- Hvis klagen handler om overtrædelser af tilbudsloven eller udbudslovens § § 191 og 192, er klagefristen på 45 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.

- Klager over indgåelse af rammeaftale efter udbudsloven (afsnit II, III og § § 191 og 192), forsyningsvirksomhedsdirektivet eller tilbudsloven skal være indgivet til Klagenævnet inden 6 måneder regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.

- Klager over indgåelse af en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrence eller et dynamisk indkøbssystem omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet skal være indgivet til Klagenævnet inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.

- Klager over en ordregivers beslutning om at videreføre en kontrakt (udbudslovens § 185, stk. 2) skal indgives til Klagenævnet inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter, at ordregiveren har offentliggjort sin beslutning (udbudslovens § 185, stk. 2, 3. pkt.).

- Har ordregiveren fulgt proceduren i lov om Klagenævnet for Udbud § 4, skal en klage over, at ordregiveren i strid med udbudsdirektivet eller forsyningsvirksomhedsdirektivet har indgået en kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse indgives til Klagenævnet inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens offentliggørelse af en bekendtgørelse i EU-Tidende om indgåelse af kontrakt.

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Officielt navn: Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk
VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
05/02/2021

Send til en kollega

0.063