Fakta om udbudet
Udbyder
Region Midtjylland
Høring vedr. anskaffelser og installation af en større mængde billeddiagnostisk apparatur.
Region Midtjylland
Vejledende forhåndsmeddelelse
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
Region Midtjylland
Indkøb og Medicoteknik, Olof Palmes Alle 15
Att: Janni Hadulla Nielsen
8200 Århus
DANMARK
Telefon: +45 78414519
Mailadresse: janni.nielsen@stab.rm.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse for den ordregivende myndighed: www.rm.dk
Yderligere oplysninger fås her: Indkøb og Medicoteknik
Olof Palmes Allé 15
Kontaktpunkt(er): Søren Haack
8200 Aarhus
DANMARK
Mailadresse: soeren.haack@stab.rm.dk
Del II.B: Kontraktens genstand (Varer eller tjenesteydelser)
Region Midtjylland.
Der skal anskaffes og installeres en større mængde billeddiagnostisk apparatur indenfor en kort tidshorisont. Vi må derfor nok erkende, at vi bliver nødt til at gøre det anderledes end vi plejer, men samtidig sikre, at vi anskaffer det rigtige apparatur til opgaven. Vi skal derfor i gang med en proces omkring, hvordan vi udformer udbuddene, inddrager brugerne og leverandørerne.
Det kan også være, at der er mulighed for at etablere offentlig-privat innovationsprojekt (OPI) omkring nogle af anskaffelsesprojekterne..
I forbindelse med denne proces vil vi gerne inddrage jer, og derfor inviteres I hermed til en temadag om processen:
Mandag den 2. november i Aarhus.
Vi arbejder stadig på formen og indholdet af dagen, og hvis I har nogle punkter eller emner, som I mener bør indgå i agendaen, så må I meget gerne melde dem tilbage til Søren Haack ( soehaa@rm.dk).
33113100, 33115100, 33111800
Der er høringsmøder om anskaffelserne den 2.11.2015, tilmelding sker til soehaa@rm.dk
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Del VI: Supplerende oplysninger
Yderligere oplysninger fås ved henvendelse til Søren Haack, MR Physicist, M.Sc., Ph.D., soeren.haack@stab.rm.dk
Research og Development, Dept. of Procurement og Clinical Engineering, Olof Palmes Allé 15, 8200 Aarhus N, Danmark.